• ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت ایران لیزر

استخدام شرکت ایران لیزر

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت ایران لیزر


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت ایران لیزر

۲۶ فروردین ۱۴۰۲
استخدام مهندس الکترونیک مسلط به آلتیوم و طراحی مدارات آنالوگ در شرکت ایران لیزر

شرکت ایران لیزر جهت تکمیل کادر خود در استان فارس، شهر شیراز از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز مهندس الکترونیک جنسیت: آقا و خانممقطع تحصیلی: کارشناسیرشته تحصیلی: برق، کامپیوترسابقه کاری: ۲ سالحقوق: از ۹ میلیون توماناستان مورد نیاز: فارسشهر مورد نیاز: شیراز مسلط به میکرو کنترلرهای آرم و برنامه نویسی C یا C++ مسلط به آلتیوم و طراحی مدارات آنالوگمزایا:بیمه پاداش پورسانت ناهار وام متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به ای...

مشاهده بیشتر
۲۴ فروردین ۱۴۰۲
استخدام برنامه نویس اندروید، جاوا، پایتون و میکروکنترلرهای ARM در شرکت ایران لیزر

شرکت ایران لیزر در شیراز (خیابان نشاط) جهت تکمیل کادر خود از متقاضیان واجد شرایط از سراسر کشور دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز برنامه نویس جنسیت: آقا و خانمسابقه کاری: 2 سالحقوق: توافقی بصورت تمام وقتاستان‌های مورد نیاز: آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان...

مشاهده بیشتر
۲۲ مرداد ۱۴۰۱
استخدام نیروی پذیرش برای کلینیک زیبایی ایران لیزر در اصفهان

کلینیک زیبایی ایران لیزر در اصفهان در راستای تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز نیروی پذیرش جنسیت: خانم بصورت حضوری و تمام وقت دارای روابط عمومی بالا آشنا به کار با کامپیوتر آراسته از ساعت 15 الی 23:30 متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۸ خرداد ۱۴۰۱
دعوت به همکاری پزشک عمومی خانم برای مرکز ایران لیزر در اصفهان

مجموعه ایران لیزر یک مرکز پزشکی پوست لیزر و زیبایی جهت تکمیل کادر خود در اصفهان از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز پزشک عمومی خانم بصورت نیمه وقت جهت شیفت کاری صبح (منعطف) دارای پروانه و مجوز طبابت در اصفهان زیر 50 سال مقطع تحصیلی: دکتری حقوق: از 12 میلیون تومان ساعت و روز کاری: هر روز 9 صبح تا 3 بعد از ظهر متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2718625
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد