- ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
- 1k نظر «نمایش»
استخدام شرکت به خدمات وفا منطقه دشت آزادگان
استخدام شرکت به خدمات وفا منطقه دشت آزادگان
- بروزرسانی:
- دیدگاه: ۲ (نمایش)
- دیدگاههای منتظر: ۰ دیدگاه
آگهی استخدام شرکت به خدمات وفا منطقه دشت آزادگان
روی لینکها بزنید و بیشتر بخوانید
با فعالسازی این سرویس، آگهیهای استخدام سازمانهای دولتی و خصوصی و همچنین بانکها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.
استخدام شرکت به خدمات وفا منطقه دشت آزادگان - 24 مرداد 1401
خبر 24 مرداد 1401: استخدام شرکت به خدمات وفا منطقه دشت آزادگان
شرکت پیمانکاری بهره برداری "به خدمات وفا منطقه دشت آزادگان" به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در استان خوزستان، تعداد 7 نفر از آقایان واجد شرایط را از طریق آزمون توانمندی های تخصصی (کتبی) و آزمون دانش مهارت (مصاحبه) به ترتیب از بالاترین نمره با شرایط ذیل و در قالب قرارداد نیروی حجمی جذب نماید. مهلت ثبت نام تا 31 مرداد تا ساعت 20 چهارشنبه 9 شهریور 1401 می باشد.
شرایط عمومی
1-2- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
1-3- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی دائم (به استثناء معافیتهای پزشکی).
1-4- عدم اعتیاد به هرگونه مواد مخدر و یا مشروبات الکلی.
1-5- نداشتن سابقه محکومیت کیفری و ارائه گواهی عدم سوء پیشینه.
1-6- نداشتن سابقه اخراج از شرکتهای پیمانکاری درحوزه عملیاتی شرکتهای توزیع نیروی برق.
1-7- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی لازم برای انجام وظایف شغل مورد نظر.
1-8- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
1-9- دارا بودن شرایط احراز شغل متناسب با جدول نیازهای اعلامی و توانایی انجام کار.
1-10- احراز صلاحیتهای عمومی به تأیید گزینش پس از قبولی در آزمون.
1-11- نداشتن منع قانونی برای جذب و عدم تعهد خدمتی به دیگر سازمان ها و شرکتهای دولتی یا خصوصی
شرایط اختصاصی
2-1- داشتن شرایط سنی و مدرک تحصیلی اعلام شده در جدول شماره 1.
جدول شماره 1: عناوین رشته شغلی، رشته تحصیلی ، شرایط سنی مورد نیاز و محل خدمت
ردیف | عنوان رشته شغلی | مقطع و رشته تحصیلی | شرایط سنی | تعداد مورد نیاز | محل خدمت | |
سهمیه آزاد | ایثارگری | |||||
1 | اپراتور سامانه 121 | فوق دیپلم رشته تحصیلی برق کلیه گرایش ها |
حداکثر سن 33 متولدین تاریخ 1368/06/10 به بعد |
5 نفر | 2 نفر |
شهرستان دشت آزادگان و توابع آن : شامل شهرستان های سوسنگرد، حمیدیه، هویزه، بستان و رفیع |
توجه: مدارک تحصیلی مقاطع پایینتر یا بالاتر از مقطع تحصیلی کاردانی قابل قبول نمیباشد. |
تبصره 1- موارد زیر به شرط ارائه تأییدیه معتبر از مراجع ذیصلاح به حداکثر سن افزوده می شود:
الف) مدت انجام خدمت ضرورت، حداکثر به مدت 24 ماه.
ب) حداکثر 5 سال سابقه کار مرتبط با شغل مورد آزمون در صنعت برق در وزارت نیرو و با تایید شرکتهای مربوطه و گواهی پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی.
2-2- اخذ تعهد محضری از نفرات پذیرفته شده در آزمون مبنی بر عدم تقاضای تغییر شغل و محل خدمت به مدت 10 سال.
امتیازات و تسهیلات
تبصره1: متقاضیان این بند در سقف سهمیه 25 % از رعایت شرط حداکثر سن معاف میباشند.
تذکر: چنانچه داوطلب از امتیاز ردیف 3 استفاده نموده و مستندات لازم را در زمان مقرر ارائه ننماید (با هر نمره کسب شده) مردود تلقی میگردد.
تبصره2: مرجع صدور تائیدیه معتبر برای ایثارگران (جانبازان و آزادگان، فرزندان آنها و فرزندان شهدا) بنیاد شهید و امور ایثارگران و برای رزمندگان، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان و معاونت نیروی انسانی نیروهای پنجگانه، معاونت نیروی انسانی نیروهای چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی، معاونت نیروی انسانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و ناجا و همچنین معاونت نیروی انسانی اداره کل جهاد کشاورزی استان می باشد. متقاضیان میبایست تاییدیه مربوطه را در زمان ثبت نام در سامانه بارگذاری نمایند.
احراز شرایط بومی
محل تولد، صدور شناسنامه و محل سکونت داوطلب در شهرستان محل مورد تقاضا (جدول شماره1) برای بکارگیری باشد.
تبصره: محل سکونت داوطلب میبایست با ارایه استشهاد محلی (فرم پیوست)، تایید کلانتری محل و سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) به صورت متوالی یا متناوب حداقل به مدت 10 سال سکونت در شهرستان مورد تقاضا برای بکارگیری باشد.
مواد آزمون
سؤالات آزمون در یک دفترچه شامل سؤالات تخصصی طراحیگردیده و مواد (دروس) رشته شغلی و جزئیات مربوط به آن در جدول ذیل درج شده است:
جدول شماره 2: مواد آزمون تخصصی رشته شغلی اپراتور سامانه 121
عنوان رشته شغلی | نام رشته تحصیلی | عنوان | تعداد سوال |
اپراتور 121 | فوق دیپلم رشته برق کلیه گرایش ها |
مبانی برق | 20 |
اصول و مبانی ایمنی در برق | 20 | ||
مهارت های کار با کامپیوتر | 10 |
چگونگی توزیع نمرات و حد نصاب نمره قبولی در آزمون
6-2- فرآیند آزمون جذب نیروی حجمی مشتمل بر نمره آزمون کتبی تخصصی و آزمون دانش مهارت (مصاحبه) میباشد که نمره نهایی آزمون براساس 50% نمره آزمون کتبی تخصصی و 50% نمره فرآیند دانش مهارت (مصاحبه) محاسبه میگردد.
6-3- شرط قبولی در آزمون کتبی تخصصی، کسب حداقل 50% درصد بالاترین نمره کتبی میباشد و پذیرفته شدگان سه برابر ظرفیت از بین کسانی که حد نصاب نمره مذکور را کسب نموده باشند به ترتیب بالاترین نمره انتخاب میشوند.
6-4- آزمون کتبی تخصصی دارای نمره منفی بوده، هر پاسخ صحیح یک نمره و به ازای هر پاسخ غلط یک سوم نمره منفی لحاظ میگردد.
تذکرات مهم
توضیح : مهلت ارائه اصل و تصویر مدارک پذیرفته شدگان شامل: مدرک تحصیلی، شناسنامه، کارت ملی، مدرک وضعیت نظام وظیفه و 3 قطعه عکس 4*3، مدارک اثبات بومی بودن (مطابق شــرایط اختصــاصــی بند 4 احراز شــرایط بومی) و مدرک اثبات ایثارگری (مطابق شــرایط اختصاصی بند 3 احراز شرایط ایثارگری) و هرگونه مدارک لازم جهت احراز شرایطی که در فرم ثبت نام قید شده است، حداکثر 7 روز کاری پس از اعلام نتایج آزمون میبایست ارایه گردد و عدم مراجعه پذیرفته شدگان در مهلت مقرر به منزله انصراف ایشان تلقی خواهد شد.
7-2- گواهی فراغت از تحصیل داوطلبان، کارت مربوط به وضعیت نظام وظیفه و سایر تاییدیههای مربوطه، باید حداکثر تا روز تطبیق مدارک آماده و صادر شده باشد و در موعد مقرر ارائه گردد.
7-3- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط در هنگام ثبت نام و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارایه ناقص مدارک برعهده داوطلب می باشد و چنانچه در هر کدام از مراحل آزمون، مصاحبه و جذب، محرز شود که داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع ارایه نموده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، مراحل جذب داوطلب ابطال و در صورت صدور حکم بکارگیری، حکم مزبور لغو و بلا اثر میگردد.
چگونگی ثبت نام
8-2- زمان ویرایـش اطلاعات از ساعت 8 صبح روز یک شنبه مورخ 1401/05/23 لغایت ساعت 24 روز سه شنبه مورخ 1401/06/01 انجام خواهد گرفت.
توجه: داوطلبان گرامی باید توجه داشــته باشــند بعد از ثبت اطلاعات، بلافاصــله مجددا به صــفحه ثبت نام خود مراجعه نمایید تا از وضــعیت تایید اطلاعات خود توسط مجری اطمینان حاصل نمایند و در صورت عدم تایید، علت عدم تایید درج خواهد شد که داوطلب موظف است در اولین فرصت، طبق برنامه زمانبندی اعلام شده نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نماید.
8-3- هزینه ثبت نام در آزمون 3/000/000 ریال میباشد که داوطلبان به عنوان هزینه شرکت در آزمون از طریق درگاه اینترنتی، پس از تکـمیل فرم ثبت نام پرداخت مینمایند.
8-4- پس از ثبتنام و پرداخت هزینه، در صورت انصراف وجه واریزی به هیچ وجه مسترد نمیگردد.
8-5- پس از انجام کامل و دریافت کد رهگیری ضروری است کلیه داوطلبان این کد را یادداشت نموده و در حفظ آن دقت نمایند.
8-6- به داوطلبان توصیه میشود که شخصا اقدام به ثبت نام در آزمون نموده و قبل از شروع ثبت نام اینترنتی، آگهی جذب نیرو در قالب قرارداد تامین نیروی حجمی، راهنما، نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز را دقیقا مطالعه نموده و فایل رایانهای عکس خود را باتوجه به جزئیات اعلام شده در بند ”6-9” قسمت راهنما و نحوه ثبت نام آمـاده نمـایند ضمنا پیگیری مـراحل بـعدی مانند دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، آگاهی از زمان و مکان برگزاری آزمون الزامی بوده و مسئولیت آن به عهده داوطلب میباشد.
8-7- داوطلبان گرامی جهت سهولت در فرآیند ثبت نام بهتر است ثبت نام را به روز های آخر موکول ننمـایند و در صـورت وجـود اشکـال در مراحـل ثبت نام، مانند واضح نبودن عـکس ارسالی و یا سایر موارد اصـلاحی، بعد از ثبت اطلاعات خود، در اسرع وقت مجـددا به صـفحه ثبت نام خود مراجعه نموده تا از وضـعیت تایید اطلاعات، اطمینان حاصل نماید.
توجه: آن دسته از داوطلبانی که فرم ثبت نام را تکمیل مینمایند، ولی پرداخت الکترونیکی آنها با مشکل مواجه شده و موفق به دریافت کد رهگیری نمیشوند، با استفاده از لینک “پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت نام” نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام و دریافت کد رهگیری اقدام نمایند.
راهنما و نحوه ثبت نام
2-9- هنگام درج اطلاعات، کلید Caps lock صفحه کلید خاموش باشد.
3-9- از زدن کلید (Enter) در هنگام درج اطلاعات خودداری نموده و برای جدا کردن کلمات از یکدیگر، از کلید فاصله استفاده نمایید
4-9- تکمیل اطلاعات کلیه فیلدها الزامی است.
5-9- کد ملی خود را به صورت کامل (با درج صفر) و بدون خط تیره وارد نمایید.
6-9- برای الصاق عکس، از فایل اسکن شده عکس پرسنلی 4*3 (تمام رخ، زمینه روشن و جدید)، با حجم حداکثر 40 کیلوبایت استفاده نمایید. عکسهای غیر پرسنلی ارسالی به هیچ وجه مورد قبول نخواهد بود.
7-9- پس از تکمیل نمودن اطلاعات، شماره رهگیری ثبت نام ارائه شده را یادداشت نمایید. ضمنا امکان چاپ اطلاعات نیز وجود دارد.
8-9- فیلد مربوط به شماره بازیابی که از نوع عددی و با 5 رقم میباشد را به دلخواه تکمیل نموده و آن را به دقت یادداشت کرده یا به خاطر بسپارید. در صورت فراموش کردن کد رهگیری ثبت نام، با استفاده از این شماره به همراه کدملی و شماره شناسنامه میتوانید کد رهگیری خود را بازیابی نمایید، لذا تا پایان مراحل آزمون از این شماره کاملا مراقبت نمایید.
9-9- پس از اتمام مراحل ثبت نام و کامل شدن آن، به منظور ثبت دقیق اطلاعات از دکمه خروج استفاده نمایید.
توزیع کارت ورود به جلسه و زمان و محل برگزاری آزمون
10-2- محل برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه آزمون داوطلب درج میگردد.
10-3- ارائه کارت ورود به جلسه آزمون (چاپ شده بر روی کاغذ) هنگام ورود به حوزه الزامی است. در غیر اینصورت از ورود داوطلب جلوگیری خواهد شد. همچنین همراه داشتن کارت ملی یا شناسنامه داوطلب هنگام ورود به جلسه آزمون الزامی میباشد.
10-4- نتایج پذیرفته شدگان 3 برابر ظرفیت نیز از طریق نشانی "سایت مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق خوزستان" اعلام خواهد شد.
توجه: درصورت ایجاد هرگونه تغییر در کلیه جزئیات مربوط به مراحل برگزاری آزمون، اطلاع رسانی لازم از طریق نشانی "سایت مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق خوزستان" به عمل خواهد آمد.
موارد قابل توجه
11-2- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان، در صورت پذیرفته شدن در آزمون (حداکثر یک ماه پس از اعلام نتیجه) میبایست به تائید دانشگاه یا موسسه صادر کننده مدرک برسد.
11-3- به کارگیری نیرو با مقاطع پایینتر یا بالاتر از آنچه که در آگهی آزمون اعلام شده، امکان پذیر نمیباشد در صورت احراز این موضوع از ادامه همکاری با متقاضی جلوگیری میگردد.
11-4- دارندگان مدرک تحصیلی معادل تحت هیچ شرایطی مجاز به ثبت نام در آزمون نمیباشند.
11-5- پذیرفته شدگان نهایی با تشخیص شرکت، ملزم به گذراندن دوره های آموزشی تکمیلی مورد نیاز خواهند بود، بدیهی است هزینههای مربوطه در صورت انصراف پذیرفته شده پس از حضور در دوره های آموزشی عینا از داوطلب اخذ خواهد شد.
11-6- قبولی در آزمون کتبی تخصصی به هیچ وجه به منزله بکارگیری قطعی نمیباشد، بلکه انجام مراحل بعدی شامل مصاحبه، گزینش، معاینات پزشکی و اخذ عدم سوء پیشینـه از مراکز ذیصـلاح و تایید پزشک معتمد جهت سلامت جسمانی نیز الزامی میباشـد.
در صورت بروز هرگونه مشکل و ابهام با شماره تلفن 33347248-061 مجتمع عالی آموزشی و پژوهشی صنعت آب و برق خوزستان به عنوان مجری آزمون در وقت اداری تماس حاصل نمایید.
دانلود دفترچه راهنمای آزمون استخدام شرکت به خدمات وفا منطقه دشت آزادگان
اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.