• ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش

استخدام شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش (تجربیات آزمون)

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۵۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

مهلت ثبت نام: ۱۴۰۲/۰۸/۲۵ الی ۱۴۰۲/۰۹/۱۴

ارائه کارت آزمون: -

برگزاری آزمون: ۱۴۰۲/۰۹/۲۴

آخرین وضعیت: در انتظار اعلام نتایج

آگهی استخدام شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

آزمون برگزار شد
آزمون استخدام شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش با موفقیت برگزار شد.
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام خدمت یکایک شما کارجویان گرامی، به اطلاع میرسانیم که تمامی اخبار مرتبط با این آزمون از جمله اخبار مربوط به اعلام نتایج در همین مبحث اطلاع رسانی خواهد شد.
داوطلبان گرامی میتوانند اطلاعات و تجارب خود را در رابطه با نحوه برگزاری آزمون استخدامی و مصاحبه و گزینش در همین صفحه اعلام نمایند.
دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای جامع تمام مراحل مصاحبه‌های استخدامی 
 سفارش پستی کتاب چاپی راهنمای مصاحبه گزینش عقیدتی و سیاسی 
 تجربیات "واقعی" مصاحبه آزمون‌های استخدامی، کارجویان (رایگان)

اعلام زمان برگزاری آزمون

خبر 12 آذر 1402: اعلام زمان برگزاری آزمون استخدام شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ آزمون کتبی استخدامی فرودگاه بین المللی کیش، در روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۴ برگزار خواهد شد.

تمدید مهلت ثبت نام و اصلاحیه شرایط آزمون

خبر 6 آذر 1402: تمدید مهلت ثبت نام و اصلاحیه شرایط آزمون استخدام شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش
ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ آزمون کتبی در روز جمعه مورخ 1402/09/10 برگزار نخواهد شد و به زمان دیگری موکول می گردد. تاریخ برگزاری آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد.

- مهلت ثبت نام تا روز سه شنبه مورخ 1402/09/14 می باشد.

- محل برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه های تخصصی، جزیره کیش می باشد.

- شرایط سنی داوطلبان به شرح ذیل می‌باشد:

- دارا بودن حداقل ۲۲ سال سن و حداکثر ۴۲ سال سن.
- متولدین سال های 1360/09/01 تا 1380/09/01

استخدام شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش

آگهی 29 آبان 1402: استخدام شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش
شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش در نظر دارد به منظور تکمیل کادر عملیاتی و تأمين نيروی انسانی متخصص در فرودگاه بین المللی کیش در حوزه مشاغل فنی و مهندسی، تعداد ۲۳ نفر آقا از طریق آزمون استخدامي و مصاحبه های تخصصی، بر اساس شرایط ذیل استخدام نماید.
مهلت ثبت نام تا 3 آذر ماه 1402 تا 14 آذر 1402 می باشد.

شرایط عمومی
۱) داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
۲) اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی.
۳) التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۴) دارا بودن دانشنامه یا گواهینامه موقت فراغت از تحصیل در رشته ها و گرایش های ذکر شده. (رشته های تحصیلی مورد نیاز، در شرایط احراز مشاغل، در بخش چهارم درج شده است)
۵) داشتن سلامت جسمی، روانی و توانایی برای انجام وظایف محوله.
۶) عدم اعتیاد به مواد مخدر و قرص های روان گردان.
۷) نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر.
۸) عدم وجود هرگونه ممنوعیت بکارگیری هم چون عدم محکومیت به مجازات های اخراج، بازنشستگی، بازخرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی توسط آراء مراجع قضایی و یا قانونی ذیصلاح.
۹) داوطلبان استخدام در زمان ثبت نام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت و یا بازنشسته سایر دستگاه های اجرایی باشند.
۱۰) به استناد ماده(۹۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده واحده قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل و پست سازمانی، کارکنانی که تصدی یکی از پستهای سازمانی در هر یک از دستگاه های اجرایی را به صورت رسمی یا پیمانی دارا می باشند، پس از پذیرفته شدن در آزمون، در زمان استخدام، نباید جزء مستخدمین رسمی یا پیمانی سایر دستگاه های اجرایی باشند.
توضیح : مسئولیت قبول یا عدم قبول استعفای پذیرفته شده نهایی بر اساس قوانین و مقررات مربوطه توسط دستگاه اجرایی، در زمان صدور شماره مستخدم و انعقاد قرارداد پیمانی و یا صدور حکم کارگزینی، به عهده داوطلب پذیرفته شده آزمون می باشد.
شرایط اختصاصی

۱) دارا بودن حداقل ۲۲ سال سن (بیست و دو سال سن – متولدین قبل از ۰۱-۰۹-۱۳۸۰) و حداکثر ۳۲ سال سن (سی و دو سال سن – متولدین بعد از ۰۱-۰۹-۱۳۷۰) برای کلیه داوطلبان.
تبصره : در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به متقاضیان متأهل که دارای فرزند می باشند، یکسال به ازای داشتن هر فرزند، به سقف محدوده سنی به شرح ذیل اضافه خواهد شد. لازم به ذکر است که سنوات قابل افزایش برای تأهل و داشتن فرزند، حداکثر پنج سال می باشد.
– متقاضیان استخدام دارای یک فرزند، ۳۳ سال سن، متولدین ۰۱-۰۹-۱۳۶۹ الی ۰۱-۰۹-۱۳۷۰
– متقاضیان استخدام دارای دو فرزند، ۳۴ سال سن، متولدین ۰۱-۰۹-۱۳۶۸ الی ۰۱-۰۹-۱۳۶۹
– متقاضیان استخدام دارای سه فرزند، ۳۵ سال سن، متولدین ۰۱-۰۹-۱۳۶۷ الی ۰۱-۰۹-۱۳۶۸
– متقاضیان استخدام دارای چهار فرزند، ۳۶ سال سن، متولدین ۰۱-۰۹-۱۳۶۶ الی ۰۱-۰۹-۱۳۶۷
– متقاضیان استخدام دارای پنج فرزند، ۳۷ سال سن، متولدین ۰۱-۰۹-۱۳۶۵ الی ۰۱-۰۹-۱۳۶۶

۲) دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه (دوره ضرورت) برای آقایان. (معافیت پزشکی مورد قبول نمیباشد)
۳) دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس که مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشد. لازم به ذکر است که داوطلبان در زمان ثبت نام اینترنتی، می بایست فارغ التحصیل بوده و گواهینامه موقت یا دانشنامه مدرک تحصیلی ارایه نمایند.
۴) دارا بودن حداقل معدل کل مدرک تحصیلی با نمره ۱۴ درج شده در در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه مدرک تحصیلی.
۵) مدارک تحصیلی پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل (بخش چهارم) و همچنین مدارک معادل و افتخاری، برای شرکت در آزمون و استخدام، مجاز نمی باشند.
۶) داوطلبان صرفا در صورتی می توانند در آزمون، ثبت نام نمایند که مقطع، رشته و گرایش مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه مدرک تحصیلی آنان، مطابق با شرایط احراز مشاغل قید شده در بخش چهارم ؛ یکسان باشد.
توضیح مهم : صرفا فارغ التحصیلان رشته و گرایش تحصیلی ذکر شده در بخش چهارم می توانند در آزمون ثبت نام نمایند. بدیهی است در هر مرحله از فرآیند جذب و استخدام مشخص گردد که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی داوطلبان با شرایط ذکر شده در این آگهی منطبق نباشد، از ادامه فرآیند گزینش و استخدام حذف شده و داوطلب حق اعتراض نخواهد داشت.
به عنوان مثال : نام رشته های تحصیلی ذکر شده در بخش شرایط احراز شغل ها، به سه صورت آمده است:
الف- با ذکر کلمه “گرایش” ، مثال : مهندسی برق (قدرت)، که منظور گرایش خاصی از یک رشته تحصیلی می باشد و شامل دیگر گرایش های این رشته نمی شود.
ب- بدون ذکر کلمه “گرایش” و یا با ذکر عبارت “همه گرایشها” ، مثال : مهندسی برق و یا مهندسی برق (همه گرایشها) که همه گرایشهای این رشته تحصیلی را شامل می شود.
ج- با ذکر عنوان “بدون گرایش” مثال : مهندسی برق (بدون گرایش) که صرفاً همین رشته تحصیلی بدون هیچگونه گرایشی را شامل می شود.
۷) داوطلبان متقاضی حتماً می بایست در یک رشته خاص (صرف نظر از گرایش) ادامه تحصیل داده باشند و مقاطع تحصیلی در یک گروه مرتبط باشد. فرآیند احراز مدارک، رشته و گرایش؛ در اختیار کمیته منابع انسانی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش می باشد.
به عنوان مثال :
– اگر یک نفر دارای فوق دیپلم کامپیوتر، لیسانس برق، فوق لیسانس مدیریت، دکتری علوم سیاسی باشد ؛ مورد قبول نمی باشد و از لیست حذف خواهد شد و اجازه ادامه فرآیند آزمون را ندارد.
– اگر یک نفر دارای فوق دیپلم برق -الکترونیک، لیسانس برق-قدرت، فوق لیسانس برق-کنترل، دکتری برق-مخابرات سیستم باشد ؛ مورد قبول بوده و در ادامه فرآیند آزمون، مجوز حضور خواهد داشت.

تذکرات و یادآوری های مهم
۱) چنانچه در حین مراحل استخدام و پس از آن ثابت شود که هرگونه مدارک ارایه شده و یا اظهارات داوطلب خلاف واقع می-باشد، از ادامه مراحل استخدام جلوگیری به عمل خواهد آمد.
۲) چنانچه افراد بومی کیش، در آزمون مقدماتی (آزمون کتبی) قبول شوند، در مراحل بعدی، امتیاز بومی بودن لحاظ خواهد شد. استفاده از اولویت بومی به موجب تأیید ساکن بودن و حداقل پنج سال سکونت با ارائه یکی از مدارک و مستندات ذیل امکان پذیر خواهد بود :
الف – گواهی اشتغال به کار رسمی، پیمانی و قراردادی در بخش دولتی و عناوین مشابه در بخش خصوصی مشروط به پرداخت حق بیمه و ارایه سابقه از اداره بیمه تامین اجتماعی کیش به مدت پنج سال تمام معادل ۱۸۲۶ روز.
ب- استعلام از اداره کارت کیشوندی سازمان منطقه آزاد کیش و تأیید سابقه سکونت یا تحصیل یا اشتغال به مدت پنج سال تمام معادل ۱۸۲۶ روز.
توضیح مهم : اسناد و مدارک محل سکونت (اعم از مالکیتی یا استیجاری) مورد تایید نبوده و ملاک بومی بودن نمی باشد.
۳) حضور متقاضی در آزمون مذکور، به منزله استخدام قطعی ایشان نبوده و افرادی که پس از موفقیت در آزمون های مذکور انتخاب شوند؛ به مدت سه ماه به صورت آزمایشی مشغول به کار خواهند شد و دوره آموزشی مرتبط را سپری خواهند کرد. متقاضیان در صورت قبولی در این دوره و هم چنین رضایت از عملکرد ایشان و بر اساس رای کمیته منابع انسانی شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش، استخدام خواهند شد.
۴) هزینه های مربوط به آزمون های فوق الذکر بر عهده متقاضیان بوده و مبالغ پرداختی قابل استرداد نمی باشد.
۵) آزمون های مذکور، مرحله به مرحله بوده و در صورتی که متقاضیان در مرحله قبلی پذیرفته شوند، مجاز به حضور در مرحله بعد خواهند بود. عدم شرکت در هر یک از آزمون های مذکور به منزله انصراف از تقاضا تلقی میگردد.
۶) افرادی که پس از طی مراحل استخدام، موفق به قبولی نهایی شوند، در دفترخانه اسناد رسمی، متعهد و ملزم می گردند در فرودگاه بین المللی کیش به مدت ۱۵ سال، مشغول انجام وظیفه شوند و جابجایی ایشان به محلی دیگر امکان پذیر نمی-باشد.
۷) افرادی که پس از طی مراحل استخدام، موفق به قبولی شوند؛ منزل مسکونی بر عهده خود ایشان بوده و شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش، تعهدی در خصوص اسکان کارکنان ندارد.
۸) ساعت کار کارکنان مشاغل مذکور به صورت نوبت کاری و شیفت های چرخشی شبانه روزی خواهد بود.
9) تمامی فرآیند ثبت نام به صورت غیر حضوری و از طریق درگاه الکترونیکی www.kishports.com خواهد بود. لازم به ذکر است که به تماس های تلفنی و مراجعات حضوری متقاضیان پاسخی داده نخواهد شد و متقاضیان در صورت داشتن هرگونه سوال از طریق وب سایت www.kishports.com پیام ارسال فرمایند.
۱۰) آزمون کتبی به صورت چهار گزینه ای (تستی) و از دروس ذیل خواهد بود :
۱۱-۱- مبانی فیزیک هالیدی- جلد اول
۱۱-۲- ریاضی عمومی یک، تألیف حسین فرامرزی
۱۱-۳- زبان عمومی – جلد اول، تألیف علیرضا زارع
۱۱) ثبت نام اینترنتی از روز پنج شنبه مورخ ۲۵-۰۸-۱۴۰۲ آغاز و تا روز جمعه مورخ ۰۳-۰۹-۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.
۱۲) تاریخ برگزاری آزمون کتبی، روز جمعه مورخ ۱۰-۰۹-۱۴۰۲ خواهد بود.
مراحل ثبت نام
۱- ثبت نام اینترنتی از روز پنجشنبه مورخ بیست و پنجم آبان ماه سال ۱۴۰۲ آغاز و تا روز جمعه مورخ سوم آذر ماه سال ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.
۲- تاریخ برگزاری آزمون کتبی، روز جمعه مورخ دهم آذر ماه سال ۱۴۰۲ خواهد بود.
3- محل برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه های تخصصی، جزیره کیش می باشد.
شرایط سنی

دارا بودن حداقل ۲۲ سال سن (بیست و دو سال سن – متولدین قبل از ۰۱-۰۹-۱۳۸۰) و حداکثر ۳۲ سال سن (سی و دو سال سن – متولدین بعد از ۰۱-۰۹-۱۳۷۰) برای کلیه داوطلبان می باشد.

تبصره: در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به متقاضیان متأهل که دارای فرزند می باشند، یکسال به ازای داشتن هر فرزند، به سقف محدوده سنی به شرح ذیل اضافه خواهد شد. لازم به ذکر است که سنوات قابل افزایش برای تأهل و داشتن فرزند، حداکثر پنج سال می باشد.

– متقاضیان استخدام دارای یک فرزند، ۳۳ سال سن، متولدین ۰۱-۰۹-۱۳۶۹ الی ۰۱-۰۹-۱۳۷۰

– متقاضیان استخدام دارای دو فرزند، ۳۴ سال سن، متولدین ۰۱-۰۹-۱۳۶۸ الی ۰۱-۰۹-۱۳۶۹

– متقاضیان استخدام دارای سه فرزند، ۳۵ سال سن، متولدین ۰۱-۰۹-۱۳۶۷ الی ۰۱-۰۹-۱۳۶۸

– متقاضیان استخدام دارای چهار فرزند، ۳۶ سال سن، متولدین ۰۱-۰۹-۱۳۶۶ الی ۰۱-۰۹-۱۳۶۷

– متقاضیان استخدام دارای پنج فرزند، ۳۷ سال سن، متولدین ۰۱-۰۹-۱۳۶۵ الی ۰۱-۰۹-۱۳۶۶

توجه: کارجوی گرامی، متن بالا شامل بخشی از شرایط آگهی استخدامی می باشد، جهت مشاهده متن کامل آگهی در کادر پایین کلیک نمایید.

اطلاعات آزمون

+ مشاهده متن کامل آگهی 


تقویم آزمون:
مهلت ثبت نام: تا 14 آذر 1402
زمان برگزاری آزمون: 24 آذر 1402


منابع آزمون:
+ دانلود نمونه سوالات عمومی آزمون های استخدامی
+ سفارش کتاب های استخدامی جهت آمادگی در آزمون


توجه: مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.
شما کاربران گرامی می توانید از طریق بخش نظرات همین صفحه (پایین این صفحه) در خصوص این آزمون استخدامی بحث و تبادل نظر بفرمایید.
جهت مشاهده آگهی در سایت شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2811255
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k