• ۱۴۰۱/۰۵/۱۰
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام شرکت قالبهای صنعتی سایپا

استخدام شرکت قالبهای صنعتی سایپا

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت قالب های صنعتی سایپا


معرفی:

شرکت قالب های بزرگ صنعتی سایپا در سال 1373 در زمینی به مساحت 90 هزار متر مربع و زیر بنای 35 هزار متر مربع و با ایجاد اشتغالی قریب به 1050 نفر به دست ریاست محترم جمهوری وقت افتتاح گردید. فعالیت این شرکت رفع نیاز صنایع به طراحی و ساخت قالبهای بدنه خودرو، تولید قطعات بزرگ پرسی، طراحی و ساخت خطوط تولید، طراحی و ساخت ماشین ابزارهای خاص، طراحی و ساخت مجموعه های ترکیبی و مکانیزم ها و همچنین طراحی و ساخت فیکسچرهای کنترلی و مونتاژی می باشد.


جهت مشاهده آگهی های استخدام شرکت قالب های صنعتی سایپا به آرشيو زير مراجعه نماييد:
۲۱ مرداد ۱۴۰۱
استخدام مهندس نرم افزار، سخت افزار و شبکه در شرکت قالبهای بزرگ صنعتی سایپا

شرکت قالبهای بزرگ صنعتی سایپا در تهران (چیتگر جنوبی) برای تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 مهندس نرم افزار آقا و خانم آشنایی بر pl/sql آشنایی برمفاهیم oracle database آشنایی با سیستم های یکپارچه(MIS,ERP) توانایی تحلیل ؛طراحی,عیب یابی و پیاده سازی تمام وقت منظم و متعهد داشتن روحیه کار تیمی و تعامل مثبت 2 مهندس سخت افزار آقا و خانم آشنایی به CCNA اشنایی به MCSA آشنایی با پروتکل های ارتباط ماشین های CNC تمام وقت منظم و متعهد داشتن روحیه...

مشاهده بیشتر
۰۹ مرداد ۱۴۰۱
استخدام مهندس شبکه برای شرکت قالبهای بزرگ صنعتی سایپا در تهران

شرکت قالبهای بزرگ صنعتی سایپا در تهران (چیتگر جنوبی) برای تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز مهندس شبکه آقا و خانم آشنایی به CCNA اشنایی به MCSA آشنایی با پروتکل های ارتباط ماشین های CNC تمام وقت منظم و متعهد داشتن روحیه کار تیمی و تعامل مثبت متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۹ مرداد ۱۴۰۱
استخدام مهندس سخت افزار آشنا به CCNA در شرکت قالبهای بزرگ صنعتی سایپا

شرکت قالبهای بزرگ صنعتی سایپا در تهران (چیتگر جنوبی) برای تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز مهندس سخت افزار آقا و خانم آشنایی به CCNA اشنایی به MCSA آشنایی با پروتکل های ارتباط ماشین های CNC تمام وقت منظم و متعهد داشتن روحیه کار تیمی و تعامل مثبت متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۹ مرداد ۱۴۰۱
استخدام مهندس نرم افزار آشنا به pl/sql در شرکت قالبهای بزرگ صنعتی سایپا

شرکت قالبهای بزرگ صنعتی سایپا در تهران (چیتگر جنوبی) برای تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز مهندس نرم افزار آقا و خانم آشنایی بر pl/sql آشنایی برمفاهیم oracle database آشنایی با سیستم های یکپارچه(MIS,ERP) توانایی تحلیل؛ طراحی,عیب یابی و پیاده سازی تمام وقت منظم و متعهد داشتن روحیه کار تیمی و تعامل مثبت متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2600257
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k