• ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام موسسه خیریه کلبه آرام اترک

استخدام موسسه خیریه کلبه آرام اترک

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام موسسه خیریه کلبه آرام اترک

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

استخدام موسسه خیریه کلبه آرام اترک - 5 شهریور 1401

آگهی 5 شهریور 1401: استخدام موسسه خیریه آرام اترک
موسسه خیریه کلبه ارام اترک در راستای جذب نیروی کارشناس تخصصی خود در حوزه های روانشناسی، مددکاری از طریق خرید خدمت ساعتی جهت ارائه خدمات به افراد آسیب دیده و آسیب دیده اجتماعی در شرایط بحرانی در شهرستان های بجنورد، شیروان، فاروج، مانه و سمقان، رازو جرگلان، گرمه، جاجرم و اسفراین در استان خراسان شمالی از بین واجدین شرایط خانم/ آقا اقدام به برگزاری سنجش علمی به صورت کتبی می نماید که تاریخ متعاقبا اعلام می گردد. لذا واجدین شرایط میتوانند حداکثر تا تاریخ1401/06/11  نسبت به ارائه و تحویل مدارک تحصیلی و هویتی خود (حضورا) شامل اصل و کپی کارت ملی، اصل و کپی شناسنامه، دو قطعه عکس 4*3 ، اصل و کپی آخرین مدرک تحصیلی، اصل و کپی کارت پایان خدمت (آقا) مطابق با شرایط ذیل به آدرس بجنورد- خیابان پرستار_ پرستار 2_ سلمان 12 پلاک 48 اقدام نماید. شایان ذکر است قبل از مراجعه حضوری حتما با شماره تماس های ذیل هماهنگی های لازم صورت پذیرد. مهلت ثبت نام تا 11 شهریور 1401 می باشد.

شرایط احراز

شماره تماس:
09931890723 خانم ابراهیمی
09038135923 حانم ریحانی
05832255574 شماره موسسه

شهرستان مددکار مورد نیاز  روانشناس مورد نیاز   مربی مورد نیاز  جمع کل مورد نیاز به تفکیک شهرستان جمع تفکیک استان
مرد زن مرد زن 13
جاجرم 1   1 1   3
رازو و جرگلان 1 1       2
گرمه 1         1
شیروان 1         1
بجنورد 1   1   1 3
اسفراین 1         1
فاروج 1         1
مانه و سمقان 1         1
شرایط عمومی
-داشتن تابعیت ایرانی، پایبندی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
-کارت پایان خدمت یا معافیت سربازی برای آقایان الزامی میباشد
-حداکثر سن متقاضیان در مقاطع کارشناسی 35 سال و در مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر 40 سال می باشد.
-عدم سوء پیشینه کیفری 
-عدم سوء مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی و استفاده از هر گونه مواد دخانی از جمله سیگار و ......
شرایط اختصاصی
1- دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل لیسانس در رشته تحصیلی و گرایش مرتبط 
- حداقل مدرک تحصیلی لیسانس مددکاری اجتماعی جهت خدمات مددکاری اجتماعی 
تبصره: بجز در کلان شهرها در صورتی که متقاضیان رشته مددکاری اجتماعی و خدمات اجتماعی وجود نداشته باشد از دارندگان مدارک تحصیلی علوم اجتماعی با گرایش پژوهشگری و جامعه شناسی نیز بهره گرفت لیکن رشته های مددکاری  اجتماعی ، خدمات اجتماعی برای احراز وظیفه مددکار اجتماعی اولویت دارند
- دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل لیسانس روانشناسی با کلیه گرایش ها جهت خدمات روانشناسی 
- دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل لیسانس علوم تربیتی مشاوره و راهنمایی، روانشناسی، مددکاری اجتماعی و خدمات  اجتماعی جهت خدمات مربی بخش نگهداری موقت
2- بومی بودن: با توجه به تعریف داوطلبان بومی شهرستانی که متقاضی باید متولد یا ساکن با سابقه 10 سال سکونت در همان شهرستان باشد
الف - شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد. تذکر: با توجه به تغییرات تقسیمات کشوری در سال های مختلف در صورت اختلاف نظر با ابهام در خصوص شهرستان محل تولد ملاک عمل نظر اداره کل ثبت احوال استان مربوطه خواهد بود 
ب- استفاده از اولویت بومی از طریق سکونت به موجب تایید ساکن بودن و حداقل 10 سال سکونت با ارائه استشهاد محلی ممهور به مهر نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل) در شهرستان مورد تقاضا خواهد بود. تبصره: داشتن گواهی تحصیل در مقاطع ابتدایی راهنمایی با دبیرستان در شهرستان محل مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه شهرستان مربوطه می تواند به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سکونت به شرط ارائه استشهاد محلی مبنی بر تائید ساکن بودن فعلی فرد در شهرستان محل مورد تقاضا ملاک محاسبه قرار گیرد .
3- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری از آنان خرید خدمات می شوند 
تبصره: گواهی توانایی انجام کار در فعالیت های اجتماعی از کمیسیون توانبخشی سازمان برای افراد دارای معلولیت و افراد دارای معافیت پزشکی الزامی است. افراد مذکور در صورت قبولی در سنجش علمی می بایست گواهی توانایی انجام کار کمیسیون توانبخشی بهزیستی استان دریافت نمایند.
تبصره: در صورتی که پس از شروع به کار و ارزیابی مستمر مشخص شود که افراد (کلیه افراد اعم از دارای معلولیت با سالم) از سلامت جسمی و روانی و توان کار لازم برخوردار نیستند، نسبت به اعلام پایان کار آنان اقدام خواهد شد
4- حداکثر سن برای افراد با مدرک تحصیلی لیسانس 35 سال و افراد با مدرک تحصیلی فوق لیسانس و بیشتر 40 سال 
5- عدم اشتغال در سایر سازمان ها، موسسات و مراکز دولتی (اشتغال افراد پذیرفته شده نهایی در مراکز و نهاد های غیر دولتی، در صورتی باعث اختلال در انجام وظیفه شود، ممنوع است)
6- عدم داشتن مسولیت در موسسات غیر دولتی و خصوص به عنوان مسئول فنی
7- خدمات توسط پذیرفته شدگان به جامعه هدف نیاز به حضور کارشناسان در شیفت های صبح، عصر یا شب و همچنین حضور در سطح شهر، کلانتری ها، دادگستری مراکز درمانی، مناطق حاشیه نشین و آسیب خیز وجود دارد.
منابع سنجش علمی
منابع سنجش علمی: منابع سنجش علمی برای هر یک از مشاغل در جدول زیر آمده است:
جهت دانلود جدول منابع سنجش علمی کلیک نمایید
تذکر : سوالات مواد سنجش علمی به صورت چهار گزینه ای با ضریب (1) می باشد. ضمنا به ازای هر پاسخ اشتباه به سوالات یک سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.
مهلت ثبت نام و نحوه جذب
فراخوان و مهلت ارائه مدارک تا تاریخ 1401/06/11 تاریخ آزمون متعاقبا اعلام می گردد
مکان برگزاری: متعاقبا اعلام می گردد 
- همراه داشتن کارت ملی جهت ورود به جلسه امتحان الزامی است.
- متقاضیان در صورتی که به حداقل 60 درصد از سوالات پاسخ صحیح بدهند جهت مصاحبه دعوت خواهند شد و سه برابر ظرفیت از تعداد مورد نیاز جهت گزینش نهایی مصاحبه انجام و در نهایت افراد مورد نیاز پس از تائید نهایی جذب خواهند شد .
- اولویت بر اساس جنسیت اعلام شده تطابق رشته های تحصیلی ذکر شده در جدول (کارشناسی و بالاتر)، بومی بودن سابقه کار مفید، آشنایی با نرم افزارهای ICDL می باشند.
مدارک مورد نیاز
دو قطعه عکس، اصل و فتوکپی تمام صفحات شناسنامه اصل و کپی کارت ملی، ارائه اخرین مدرک تحصیلی (به همراه کپی، نشانی و شماره تلفن همراه تقاضا ارائه گردد. متقاضیان جهت اطلاع بیشتر می توانند با موسسه خیریه کلبه آرام اترک به شماره تلفن 058322555774 و شماره همراه 09038135923 - 09931890723 تماس حاصل نمایند.
- مهلت ارائه مدارک تا تاریخ  1401/06/11 می باشد . ضمنا بعد از تاریخ مذکور از پذیرش مدارک معذوریم.
دانلود دفترچه راهنمای شرکت در آزمون

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2621085
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد