• ۱۴۰۱/۰۴/۲۳
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام موسسه کار آفرينان آوا سلامت – سال ۱۴۰۱

استخدام موسسه کار آفرينان آوا سلامت – سال ۱۴۰۱

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام مؤسسه کار آفرينان آوا سلامت

جهت ورود به صفحه جامع استخدام موسسه کار آفرينان آوا سلامت اینجا کلیک نمایید

اعلام زمان برگزاری مصاحبه

خبر 18 اردیبهشت 1402: اعلام زمان برگزاری مصاحبه آزمون استخدام موسسه کار آفرینان آواسلامت 
به اطلاع می رساند طبق هماهنگی انجام شده افراد مشروحه فهرست زیر می بایست روز سه شنبه 19 اردیبهشت 1402 جهت انجام مصاحبه راس ساعت 9 صبح در محل ساختمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی واقع در شهرک قدس بلوک B سالن شماره 3 حضور یابند.
توجه: به همراه داشتن کارت ملی الزامی می باشد.

فهرست اسامی پذیرفته شدگان جهت انجام مصاحبه تخصصی
 رشته شغل خدمات
اسامی به ترتیب حروف الفبا میباشد
ردیف نام نام خانوادگی کدملی جنسیت
1 ناصر امجدیان 031*****751 مرد
2 مجید براتی 524*****451 مرد
3 داود جعفری قره چشمه  086*****135 مرد
4 امین حسین پور 173*****498 مرد
5 داور خداداد 146*****644 مرد
6 مقصود خدایی 173*****911 مرد
7 سجاد  زادباقر  149*****874 مرد
8 جواد شاهی 007*****587 مرد
9 متین عسگری 400*****247 مرد
10 علی علی بیگی 332*****789 مرد
11 آرش غلامی 001*****352 مرد
12 رضا فعلی 335*****771 مرد
13 حمید فیض آبادی 001*****727 مرد
14 رضا قربانزاده 063*****383 مرد
15 تیمور کاک سوندی 385*****875 مرد
16 حسن مرادی نیک 424*****405 مرد
17 سعید مرادی اصل 425*****003 مرد
18 منصور مرادی 336*****876 مرد
19 حامد نورمحمدی 455*****277 مرد
20 اميرحسين نسیم 199*****477 مرد
21 سجاد نجفی 449*****268 مرد
22 عظیمه خوش زاد 422*****253 زن
23 فاطمه  خمسه 431*****781 زن
24 مهدیه  مسعودی عهد 011*****175 زن

اطلاعیه افزایش ظرفیت

خبر 20 اسفند 1401: اعلام زمان برگزاری مصاحبه آزمون استخدام موسسه کار آفرینان آواسلامت
به اطلاع می رساند طی هماهنگی به عمل آمده ظرفیت جذب نیروی خدماتی (تمیزکار) جهت اشتغال در وزارت بهداشت به تعداد 4 نفر افزایش یافت.
افراد داوطلب می توانند طی روزهای 20 لغایت 22 اسفند ماه 1401 نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
توجه1:  این ظرفیت از طریق کسب احراز شرایط داوطلبان (طبق شرایط اختصاصی و جسمانی مشخص شده)، موفقیت در مصاحبه تخصصی و طی نمودن مراحل گزینشی تکمیل می گردد.
توجه2: انجام ثبت نام هیچ تعهدی برای جذب افراد ایجاد نمی کند.
توجه 3: از داوطلبان دارای شرایط اولیه جهت انجام مصاحبه و مراحل بعدی دعوت به عمل می آید.
توجه 4: افرادی که دارای شرایط احراز این آگهی می باشند، مصاحبه به عمل می آید وپس از انجام مصاحبه این افراد برحسب امتیازات مصاحبه گران اولویت بندی می گردند.

شرایط احراز

- دارا بودن تابعیت ایرانی
- دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت  (معافیت پزشکی مورد قبول نیست)
- دارا بودن مدرک تحصیلی دیپلم ( داشتن مدرک تحصیلی بالاتر طبق تبصره 2)
- نداشتن سوء پیشینه کیفری
- جنسیت: مرد و زن
- شرایط سنی:  حداقل 18 و حداکثر 32  سال  ( شرایط افزایش سن طبق تبصره 1)
- داشتن شاخص توده بدنی (BMI) بین 18 الی 25

شرایط اختصاصی

- آشنایی کافی با مقررات ایمنی و شیوه های پیشگیری خطرات ناشی از کار
- آشنایی کافی با دستگاههای نظافتی و توانایی انجام سرویسهای مورد نیاز
- آشنایی کافی با اصول بهداشتی و مواد پاک کننده و نحوه کاربرد و استفاده آنها
- آشنایی کافی با نحوه نظافت تجهیزات پزشکی
- همکاری و هماهنگی همه جانبه با مسولین و کارکنان مرکز
- کوشش در نظافت و آراستگی و بهداشت شخصی
- رعایت نظم در رفت و آمد و حضور در مرکز
- انجام وظایف در ساعات پیش بینی نشده و همکاری خارج از روال با مرکز در حوادث غیر مترقبه

شرایط جسمانی

- برخورداری از سلامت جسمانی لازم جهت انجام وظایف محوله به تایید طب کار
- عدم وجود بیماری، حساسیت و آلرژی پوستی، تنفسی و ...
- داشتن سلامت روحی و روانی از جمله دقت، تمرکز حواس، هوشیاری، امانت داری و صداقت
- انجام معاینات و دریافت تاییده پزشکی (تهیه کارت تندرستی هر شش ماه یک بار) و واکسیناسیون بر علیه بیماری های هپاتیت B، کزاز، دیفتری و .. بر اساس قوانین و مقررات جاری

توضیحات

تبصره1: موارد زیر به شرط ارائه تاییده های معتبر به حداکثر سن داوطلب افزوده میشود.
1- در خصوص نیروهای جدیدالورود در صورت وجود سابقه بیمه، تاسقف پنج سال به حداکثر سن مقرر اضافه می شود.
2- در خصوص نیروهایی که در سنوات گذشته به صورت مستمر در موسسه مشغول  به فعالیت بوده اند، مدت سابقه بیمه مستمر به حداکثر سن افزوده می شود.
3- در خصوص نیروهایی که در سنوات گذشته به صورت غیر مستمر در موسسه مشغول به فعالیت بوده اند سوابق بیمه ای غیر مستمر تا سقف 8 سال به حداکثر سن افزوده خواهد شد.
توجه 5: مجموع افزایش سن در مجموع موارد بالا در نهایت 8 سال می باشد.
تبصره 2: داشتن مدرک تحصلی بالاتر از دیپلم هیچ گونه تاثیری در فرآیند جذب و همکاری داوطلب نخواهد داشت. بر این اساس از افراد پذیرفته شده تعهدی دال بر عدم تاثیر پذیری مدرک تحصیلی بالاتر از دیپلم در شرایط شغلی و دستمزد ایشان اخذ خواهد شد.

استخدام بیمارستان خاتم الانبیا تهران

آگهی 4 دی 1401: استخدام بیمارستان خاتم الانبیاء تهران
موسسه کارآفرینان آواسلامت به درخواست شرکت خدمات بهداشتی و درمانی خاتم الانبیاء (ص) تهران نسبت به شناسایی داوطلبان رشته شغل پرستاری جهت اشتغال در بخش های عمومی این مرکز از طریق دریافت رزومه اقدام می نمایند.
متقاضیان می بایست به صورت الکترونیکی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی آواسلامت به نشانی شرکت آواسلامت ثبت نام نمایند.

شرایط شغلی

شرایط شغلی
عنوان شغل: کارشناس پرستار
مقطع تحصیلی: کارشناسی و کارشناسی ارشد
جنسیت: صرفا خانم
سن: حداکثر 40 سال مشروط به ارائه پایان طرح نیروی انسانی
هزینه ثبت نام: رایگان
توجه: پس از بررسی اطلاعات و رزومه ها توسط مرکز فوق، از افراد حائز شرایط مصاحبه تخصصی به عمل می آید.

جهت مشاهده آگهی در سایت آواسلامت کلیک نماید

اعلام نتایج نهایی

خبر 22 آبان 1401: ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع می رسانیم؛ نتایج نهایی آزمون استخدام موسسه کار آفرینان آواسلامت اعلام گردید. 
با افراد پذیرفته شده جهت انجام مراحل بعدی تماس گرفته خواهد شد.

جهت مشاهده نتایج نهایی کلیک نمایید

اطلاعیه زمان و نحوه برگزاری فرآیند آزمون و مصاحبه

خبر 4 آبان 1401: به اطلاع می رساند آزمون و مصاحبه روز یکشنبه 8 آبان 1401 راس ساعت 9 صبح برگزار می گردد.
مکان برگزاری : تهران - اتوبان همت - جنب مجموعه برج میلاد- دانشگاه علوم پزشکی ایران - سالن رازی
توجه 1: فرآیند آزمون شامل مراحل برگزاری آزمون کتبی (به صورت محدود)، بررسی مدارک و مصاحبه تخصصی می باشد. ( انجام مراحل با در نظر گرفتن خود اظهاری اولیه داوطلب صورت می پذیرد و هر مرحله دارای امتیاز می باشد)
* سوالات آزمون کتبی از اطلاعات عمومی می باشد.
* مجموع امتیازات کسب شده توسط داوطلب، امتیاز نهایی فرد  می باشد.
* افراد پذیرفته شده پس از کسب شرایط  احراز (طبق شرایط اعلام شده در دفترچه راهنما) بر اساس اولویت مجموع امتیازات داوطلب و در نظر گرفتن سهمیه ها مشخص خواهد شد.
توجه 2: داوطلبان می بایست نیم ساعت قبل از زمان برگزاری در محل حضور داشته باشند.
توجه 3:  به همراه داشتن کارت ملی و ماسک الزامی می باشد.
توجه 4: داوطلب می بایست 1 عدد خودکار آبی به همراه داشته باشد.
توجه 5: درصورتی که فرد بعد از ساعت مقرر مراجعه کند از حضور ایشان در کلیه فرآیند های آزمون جلوگیری می شود و داوطلب حق اعتراض ندارد.
داوطلبان می بایست در هنگام مراجعه مدارک زیر را به همراه داشته باشند.
1- یک قطعه عکس پرسنلی 3*4
2-  تصویر کارت ملی
3- تصویر کلیه صفحات شناسنامه
4- تصویر مدرک تحصیلی
5-  تصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت ( مخصوص آقایان)
6- مدارک دال بر ایثارگری ( طبق بند 4 دفترچه راهنما-  برای افرادی که در خود اظهاری داشتن این سهمیه  را اعلام داشتند)
7- مدارک دالی بر استفاده از معافیت سنی (طبق بند 5 دفترچه راهنما)
8-  مدارک دال بر بومی یا ساکن بودن در استان تهران ( اختیاری- دارای امتیاز میباشد)
مبنای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در اولین روز ثبت نام برای آزمون می باشد.
شناسایی از طریق یکی از موارد زیر:
- محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب 
- داشتن اصل و تصویر گواهی تحصیل معتبر در یکی از مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در استان تهران
- داشتن اصل و تصویر اجاره نامه و یا سند مالکیت
9- مدارک سوابق شغلی طبق موارد زیر ( اختیاری)
-ارائه سوابق تلفیقی دریافت شده از سایت سازمان تامین اجتماعی ( به منظور استفاده از امتیاز سوابق کاری)
- سوابق تلفیقی بیمه + گواهی سوابق شغلی از مراکز محل اشتغال قبلی با ذکر نوع شغل خدمات  ( به منظور استفاده از امتیاز سوابق کاری مرتبط)
توجه 6: پذیرفته شدگان نهایی پس از اعلام نتایج  مراحل آزمون مصاحبه و رویت اصل مدارک  و انطباقق آن با مدارک ارائه شده در قبل، صورت می پذیرد. (مخصوصا مدارک دارای امتیاز مانند مدارک بیمه ای و سوابق شغلی که می بایست مورد تایید سازمان بیمه تامین اجتماعی باشد). در صورتی که در مراحل نهایی، مدارک ارائه شده توسط داوطلب با اصل مدارک و یا استعلامات دریافت شده از مراکز ذی صلاح مغایرت داشته باشد نام داوطلب در هر مرحله از فرآیند فراخوان حتی بعد از جذب، حذف خواهد شد.

تمدید مهلت ثبت نام

خبر 24 مهر 1401: ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ مهلت ثبت نام استخدام رشته شغل خدمات (نظافتچی) جهت اشتغال در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ساعت 24 روز 24 مهر 1401 تمدید گردید.

دفترچه شرایط استخدام موسسه کارآفرینان آوا سلامت - مهرماه

آگهی 21 مهر 1401: موسسه کارآفرینان آوا سلامت در نظر دارد به منظور تأمين نيروی انسانی خود در رشته شغل خدمات (نظافتچی) جهت اشتغال در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تعداد 12 نفر از بین افراد واجد شرایط از طریق برگزاری آزمون­ مصاحبه به صورت شرکتی در تهران جذب نمايد. مهلت ثبت نام تا 24 مهر 1401 می باشد.
توجه1: ثبت نام آزمون صرفاً بصورت الکترونیکی و منحصراً از طریق سامانه موسسه کارآفرینان آوا سلامت انجام می‌شود.
توجه2: هرگونه اطلاع رسانی در خصوص مراحل فراخوان از طریق پایگاه اطلاع رسانی آوا سلامت و سامانه پیامکی 50004342 و درگاه های فضای مجازی به کارآفرینان آواسلامت انجام خواهد شد.
داوطلب می بایست کلیه مراحل آزمون را از طریق مسیرهای اعلام شده پیگیری نماید. مسئولیت عدم اطلاع از مراحل اعلام شده بر عهده داوطلب می باشد.
توجه 3: داوطلب گرامی اگر برای ثبت نام به کافی نت مراجعه می کنید برای پیشگیری از مشکلاتی که در ثبت نام برخی داوطلبان در آزمون های قبل روی داده است، موارد زیر را رعایت نمایید:
1-  قبل از تایید نهایی، اطلاعات و به خصوص عکس خود را کنترل کنید و این کار را به فرد دیگری واگذار نکنید.
2-  تهیه یک برگ پرینت از فرم نهایی ثبت نام با کد پیگیری برای کنترل و نگهداری در پرونده شخصی داوطلب الزامی است.
3- وجه ثبت نام را با در نظر گرفتن موارد امنیتی ( ورود پسورد توسط خود فرد، تعویض رمز دوم و ....)  با کارت بانکی خود پرداخت نمایید. لازمه اینکار فعال سازی رمز دوم  برای کارت بانکی می باشد. مواردی وجود داشته است  که در آن عملیات واریز توسط کاربر کافی نت انجام شده و حتی رسید برداشت نیز صادر گشته ولی به دلیل مختل شدن شبکه بانکی تراکنشی صورت نگرفته و وجه بعد از 72 ساعت به کارت فرد برگشت داده شده و متقاضی  نسبت به عدم واریز مطلع نگردیده است. (که در اینصورت فرآیند ثبت نام تکمیل نگشته و فرد متقاضی مجوز حضور در آزمون را نخواهد داشت.) 

جدول رشته شغلی مورد نیاز
ردیف عنوان رشته شغلی محل مورد تقاضا تعداد مورد نیاز تعداد مورد نیاز سن (سال) شرایط احراز
1 خدمات (نظافتچی) تهران مرد زن 25 - 32 دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم
7 5
شرایط عمومی
2-1- داشتن تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
2-2- اعتقاد به دین مبین اسلام
2-3- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
2-4- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی (داشتن کارت معافیت پزشکی مورد قبول نمی باشد)
2-5- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که به خدمت گرفته می شوند به تایید مراکز طب کار و مراکز مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
2-6- نداشتن اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روانگردان
2-7- نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
2-8- داوطلبان نباید از جمله افرادی باشند که به موجب آرا مراجع قضایی و ذیصلاح از خدمات دولتی منع شده باشند.
2-9- داوطلبان نباید بازنشسته یا بازخرید دستگاههای دولتی باشند.
شرایط اختصاصی
3-1- داشتن حداقل 25 سال سن تمام و حداکثر 32 سال تمام تا اولین روز ثبت نام.
3-2- داشتن مدرک تحصیلی حداقل دیپلم
3-3- اخذ تعهد محضری از نیروهای جذب شده مبنی بر عدم انتقال به سایر واحدهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
3-4- موفقیت در آزمون مصاحبه تخصصی
3-5- داشتن سلامت جسمانی و روحی
3-6- داشتن سوابق شغلی مرتبط به استناد گواهی سوابق بیمه اداری امتیاز می باشد.
توجه: کارجوی گرامی، متن بالا شامل بخشی از شرایط دفترچه استخدامی می باشد، جهت مشاهده متن کامل بر روی دانلود دفترچه شرایط در کادر پایین کلیک نمایید.

دفترچه شرایط استخدام موسسه کارآفرینان آوا سلامت

آگهی 23 تیر 1401: موسسه کارآفرینان آواسلامت در نظر دارد جهت پیگیری امور اداری و مالی خود در استان قم نسبت به استخدام یک نفر به عنوان نماینده طبق شرایط مشخص شده اقدام نماید.
افراد متقاضی می توانند درخواست سوابق شغلی خود را تا تاریخ 31 تیرماه 1401 ارسال نمایند.

شرایط عمومی
- تابعیت جمهوری اسلامی ایران
- اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران
- اعتقاد به دین مبین اسلام و یا ادیان رسمی کشور
- داشتن کارت پایان خدمت و یا معافیت قانونی( برای آقایان)
- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام امور کار مورد نظر( ارائه گواهی طب کار)
- نداشتن اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان
- نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر ( ارائه گواهی سوء پیشینه کیفری)
- رعایت کامل شئونات اسلامی
- متقاضیان نباید از مستخدمین رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاههای دولتی و یا بازنشسته و باز خرید خدمت باشند.
شرایط اختصاصی

-دارای حداقل 2 سال سابقه کار اداری در سازمانها و موسسات
- تسلط به نرم افزارهای مجموعه آفیس به ویژه اکسل و وورد
-تسلط به امور اداری، مالی و نگارش نامه های اداری
-آشنایی کافی به قوانین کار و تامین اجتماعی، امور مالیاتی و مقررات بیمه 
- دارای روحیه پاسخگویی و پیگیری امور محوله تا حصول نتیجه و تکریم ارباب رجوع
- دارای روابط عمومی قوی 
- توانایی تعامل با انواع مخاطبین در حوزه کاری
- توانایی در یادگیری فرآیندهای تخصصی اداری و مالی
-توانایی حل تعارضات رفتاری و سازمانی

شرایط احراز
جنسیت: مرد یا زن
سن: 24 تا 30 سال
ساکن شهر قم
مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی 
رشته تحصیلی: کارشناسی در رشته های حسابداری، منابع انسانی، مدیریت (گرایش دولتی)، اداری، فن آوری اطلاعات و بازرگانی

اطلاعات آگهی

 

تقویم آزمون:
مهلت ارسال مدارک: تا 31 تیر 1401

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2602643
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد