• ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام هزار و ۲۰۰ نفر به عنوان معلم در آموزش و پرورش همدان

استخدام هزار و ۲۰۰ نفر به عنوان معلم در آموزش و پرورش همدان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آموزش و پرورش همدان 1200 معلم استخدام می کند

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان همدان گفت: به دانشگاه فرهنگیان در سال جاری 750 دانش آموخته اضافه خواهد شد که بطور کلی 1200 نفر به عنوان معلم از مهر ماه شروع به تدریس خواهند کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان یاسر نانکلی گفت: استخدام در آموزش و پرورش بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری و تاکیدات مقام معظم رهبری، از طریق دانشگاه فرهنگیان و از ۲ روش آزمون سراسری برای دانش آموزان پایه دوازدهم و یا طبق ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه شهید رجایی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز هزار و ۲۰۰ نفر در مهرماه سال جاری به استخدام آموزش و پرورش استان همدان در می‌آیند، اظهار داشت: در صورتی که دانش آموزان پایه دوازدهم تمایل به انتخاب شغل معلمی داشته باشند، بعد از انتخاب دانشگاه فرهنگیان، می‌توانند با گذراندن، مراحل گزینش و مشاوره های علمی و تخصصی و رتبه علمی مورد نظر را کسب کنند و در دانشگاه فرهنگیان مشغول به تحصیل شوند.

نانکلی ادامه داد: این دانشجویان پس از چهار سال با گرفتن مدرک کارشناسی به استخدام ادارات کل آموزش و پرورش در می آیند.

وی تصریح کرد: همچنین افرادی که دارای مدرک تحصیلی لیسانس هستند می‌توانند از طریق ماده ۲۸ دانشگاه شهید رجایی،در آزمونی که هرساله بر اساس نیاز آموزش و پرورش برگزار می‌شود، شرکت کنند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان در خصوص عملکرد آموزش پرورش استان در رابطه با استخدام معلم، خاطرنشان کرد: امسال با استفاده از برگزاری آزمون ماده ۲۸ حدود ۴۵۰ معلم در آموزش و پرورش استان همدان استخدام می شوند که اکنون مراحل مصاحبه علمی آن‌ها در حال شکل گیری است.

وی افزود: روند مصاحبه از پذیرفته شدگان تا پایان هفته جاری ادامه دارد و نمره مصاحبه آن‌ها به سازمان سنجش فرستاده و نفرات برتر تا پایان تیرماه معرفی می شوند و قبول شدگان نهایی در مدت ۲ ماه در دانشگاه فرهنگیان مهارت‌های لازم را کسب می کنند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان، تاکید کرد: در سال جاری از دانشگاه فرهنگیان هم دست کم ۷۵۰ دانش آموخته خواهیم داشت که به استخدامی ها افزوده خواهد شد و در کل یک هزار و ۲۰۰ دانش آموخته در مهر ماه سال جاری به گروه معلمان استان همدان می‌پیوندند.

استان همدان ۳۰۷ هزار دانش آموز و ۲۲ هزار معلم و کادر آموزشی دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2596574
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد