• ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام پناه آکادمی

استخدام پناه آکادمی

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام پناه آکادمی


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام پناه آکادمی

۱۳ مهر ۱۴۰۲
استخدام مدیر فروش برای پناه آکادمی در تهران

استخدام پناه آکادمی مجموعه آموزشی آنلاین پناه آکادمی در تهران برای فروش دوره های آموزشی خود در تهران از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز مدیر فروش جنسیت: آقا و خانممقطع تحصیلی: کارشناسیسابقه کاری: ۳ سالحقوق: از ۱۵ الی ۲۰ میلیوناستان مورد نیاز: تهرانشهر مورد نیاز: تهران دارای تجربه برگزاری کمپین های فروش آشنا به فضای شبکه های اجتماعی دارای سابقه ساخت و مدیریت تیم فروش برنامه ریزی و استراتژی فروش (آشنا در زمینه آموزشی) هماهنگی و نظارت بر عملکرد تیم دارای قدرت تحلیل...

مشاهده بیشتر
۲۳ مرداد ۱۴۰۲
دعوت به همکاری نویسنده و مترجم غیرحضوری برای پناه آکادمی در بابل

دعوت به همکاری پناه آکادمی پناه آکادمی جهت تکمیل کادر خود در استان مازندران، شهر بابل (حمزه کلا) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز نویسنده و مترجم غیرحضوری جنسیت: آقا و خانمنوع همکاری: دورکارساعت کاری: نیمه وقت (مهم نیست)سابقه کاری: 1 سالحقوق: توافقیاستان مورد نیاز: مازندرانشهر مورد نیاز: بابلبه یه همکار به صورت غیر حضوری برای تولید محتوا ویدیویی نیازمندیم حوزه کاری ما روانشناسی و روابط عاطفی است تعداد کلمات محتوا بستگی به موضوع دارد تسویه به صورت که خودتون ما...

مشاهده بیشتر
۲۳ مرداد ۱۴۰۲
استخدام طراح، وب مستر و پشتیبان سایت برای پناه آکادمی در بابل

استخدام پناه آکادمی پناه آکادمی جهت تکمیل کادر خود در استان مازندران، شهر بابل (حمزه کلا) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز طراح سایت، وب مستر و پشتیبان سایت جنسیت: آقا و خانمسابقه کاری: 1 سالاستان مورد نیاز: مازندرانشهر مورد نیاز: بابلشرایط عمومی الزامی: روحیه کار تیمی قانون مند و متعهد به کار منظم و خلاق مهارت های مورد نیاز: طراحی سایت تسلط به وردپرس و ماژول ها، ابزار و افزونه های وابسته آشنایی کامل با پلاگین های محبوب Yoast ،woocommerc e،layer slider و ......

مشاهده بیشتر
۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
استخدام مدیر سایت آشنا به وردپرس در مجموعه پناه آکادمی

مجموعه پناه آکادمی جهت تکمیل کادر خود برای مدیریت و بروزرسانی وبسایت در استان مازندران، شهر بابل (حمزه کلا) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز مدیر سایت جنسیت: خانمسابقه کاری: 2 سالحقوق: از 5 میلیون توماناستان مورد نیاز: مازندرانشهر مورد نیاز: بابل ساکن بابل،‌ بهتر است نزدیک به میدان حمزه کلا باشید. آشنایی کامل با وردپرس آشنایی با گرافیک سایت مهارت در سئو مقالات ترجیحا خانم زیر 35 سال اگر شرایط بالا را دارید، ما در محیطی کاملاً‌ دوستانه و با دسترسی راحت به وسای...

مشاهده بیشتر
۲۶ مرداد ۱۴۰۱
استخدام چند ردیف شغلی در مجموعه آموزشی آنلاین روانشناسی پناه آکادمی

مجموعه آموزشی آنلاین روانشناسی پناه آکادمی در بابل (مازندران) برای تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 ادمین اینستاگرام آقا و خانم اگر دارای روحیه کار تیمی، منظم و فن بیان خوب هستید جایتان در مجموعه ما خالی است 2 منشی 3 نویسنده 4 ادیتور 5 فیلم بردار 6 طراح سایت وردپرس متقاضیان واجد شرایط می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به شماره واتساپ زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۸ مرداد ۱۴۰۱
استخدام طراح سایت وردپرس برای پناه آکادمی در بابل

مجموعه آموزشی آنلاین روانشناسی پناه آکادمی در بابل (مازندران) برای تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز طراح سایت وردپرس آقا و خانم اگر دارای روحیه کار تیمی، منظم و فن بیان خوب هستید جایتان در مجموعه ما خالی است متقاضیان واجد شرایط می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به شماره واتساپ زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۸ مرداد ۱۴۰۱
استخدام فیلمبردار در مجموعه آموزشی آنلاین روانشناسی پناه آکادمی

مجموعه آموزشی آنلاین روانشناسی پناه آکادمی در بابل (مازندران) برای تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز فیلمبردار آقا و خانم اگر دارای روحیه کار تیمی، منظم و فن بیان خوب هستید جایتان در مجموعه ما خالی است متقاضیان واجد شرایط می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به شماره واتساپ زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۸ مرداد ۱۴۰۱
استخدام ادیتور اقا و خانم برای پناه آکادمی در بابل

مجموعه آموزشی آنلاین روانشناسی پناه آکادمی در بابل (مازندران) برای تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز ادیتور آقا و خانم اگر دارای روحیه کار تیمی، منظم و فن بیان خوب هستید جایتان در مجموعه ما خالی است متقاضیان واجد شرایط می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به شماره واتساپ زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۸ مرداد ۱۴۰۱
استخدام نویسنده در مجموعه آموزشی آنلاین روانشناسی پناه آکادمی

مجموعه آموزشی آنلاین روانشناسی پناه آکادمی در بابل (مازندران) برای تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز نویسنده آقا و خانم اگر دارای روحیه کار تیمی، منظم و فن بیان خوب هستید جایتان در مجموعه ما خالی است متقاضیان واجد شرایط می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به شماره واتساپ زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۸ مرداد ۱۴۰۱
استخدام منشی برای پناه آکادمی در بابل

مجموعه آموزشی آنلاین روانشناسی پناه آکادمی در بابل (مازندران) برای تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز منشی اگر دارای روحیه کار تیمی، منظم و فن بیان خوب هستید جایتان در مجموعه ما خالی است متقاضیان واجد شرایط می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به شماره واتساپ زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2729978
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد