• ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت بهتوشه پارس هخامنش

استخدام شرکت بهتوشه پارس هخامنش

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت بهتوشه پارس هخامنش


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید


جهت مشاهده آگهی های استخدام شرکت بهتوشه پارس هخامنش به آرشيو زير مراجعه نماييد:
۲۸ فروردین ۱۴۰۱
استخدام نیروی خدماتی در شرکت پخش مواد غذایی و بهداشتی بهتوشه پارس هخامنش

شرکت پخش مواد غذایی و بهداشتی بهتوشه پارس هخامنش در راستای تکمیل کادر پرسنلی خود در شیراز از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز نیروی خدماتی جنسیت: خانم و آقا دارای حداقل مدرک دیپلم دارای ظاهری آراسته و منظم متعهد و خوش خلق دارای ضامن معتبر دارای سلامتی جسمانی و روحی ساعت و روز کاری: شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 الی 16 متقاضیان واجد شرایط می توانند به آدرس مندرج مراجعه نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۸ فروردین ۱۴۰۱
استخدام کارپرداز آقا با حداقل مدرک دیپلم در شرکت بهتوشه پارس هخامنش

شرکت پخش مواد غذایی و بهداشتی بهتوشه پارس هخامنش در راستای تکمیل کادر پرسنلی خود در شیراز از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارپرداز جنسیت: آقا دارای مدرک حداقل دیپلم دارای روابط عمومی قوی ظاهری مرتب و آراسته دارای وسایل نقلیه دارای ضامن معتبر مهارت در امورات اداری و بانکی ساعت و روز کاری: شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 الی 16 متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۸ فروردین ۱۴۰۱
استخدام کارشناس بازرگانی خانم برای یک شرکت معتبر در شیراز

شرکت پخش مواد غذایی و بهداشتی بهتوشه پارس هخامنش در راستای تکمیل کادر پرسنلی خود در شیراز از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس بازرگانی جنسیت: خانم مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی یا حسابداری و بالاتر مسلط به word , excel روحیه کار گروهی فن بیان و روابط عمومی بالا دارای ضامن معتبر منظم و متعهد ساعت و روز کاری: شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 الی 16 متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۸ فروردین ۱۴۰۱
استخدام حسابدار خانم و آقا برای شرکت بهتوشه پارس هخامنش در شیراز

شرکت پخش مواد غذایی و بهداشتی بهتوشه پارس هخامنش در راستای تکمیل کادر پرسنلی خود در شیراز از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز حسابدار جنسیت: خانم و آقا دارای مدرک کارشناسی حسابداری یا بالاتر دارای حداقل دو سال سابقه کار مرتبط آشنایی به word , excel روحیه کار گروهی دارای ضامن معتبر منظم و متعهد آشنایی با سیستم حسابداری راهکاران ساعت و روز کاری: شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 الی 16 متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۹ شهریور ۱۳۹۹
استخدام شرکت پخش مواد غذایی و بهداشتی بهتوشه پارس هخامنش

شرکت پخش مواد غذایی و بهداشتی بهتوشه پارس هخامنش دارای برند های انحصاری چون (صحت،وردا،قند و شکر و ...) واقع در شیراز جهت تکمیل کادر فروش خود به همکاری فروشنده جهت فروش حضوری دارای ظاهری آراسته و فن بیان بالا با حقوق ثابت + بیمه + پورسانت و پاداش نیازمند است.

مشاهده بیشتر
۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
استخدام حسابدار در شرکت بهتوشه پارس هخامنش در شیراز

شرکت بهتوشه پارس هخامنش واقع در شیراز جهت تکمیل کادر پرسنلی خود به یک نفر حسابدار آشنا به OFFICE و با سابقه کار حداقل سه سال به بالا و آشنا به برنامه ویزه نیازمند است. مراجعه حضوری از ساعت 10 الی 15

مشاهده بیشتر
۰۶ مرداد ۱۳۹۷
استخدام اپراتور خانم در شرکت بهتوشه پارس هخامنش

شرکت بهتوشه پارس هخامنش واقع در شیراز جهت تکمیل کادر خود به یکنفر اپراتور (خانم) با تسلط کامل و عالی به word و excel نیازمند است. ساعت کاری: بصورت نیمه وقت از ساعت 12 الی 16:30 (با حقوق و مزایا طبق اداره کار)

مشاهده بیشتر
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷
استخدام حسابدار در شرکت بهتوشه پارس هخامنش

شرکت بهتوشه پارس هخامنش واقع در شیراز جهت تکمیل کادر خود به یکنفر حسابدار (خانم) آشنایی به امور مالیاتی نیازمند است. شرایط: دارای 1 سال سابقه کار (با حقوق و مزایای اداره کار) افرادی که با نرم افزار ویژن آشنایی داشته و یا در بخش مواد غذایی فعالیت داشته اند در الویت می باشند.

مشاهده بیشتر
۱۷ دی ۱۳۹۳
استخدام منشی در شرکت بهتوشه پارس هخامنش

شرکت بهتوشه پارس هخامنش در شیراز جهت تکمیل کادر دفتری خود به یک منشی خانم با فن بیان عالی آشنا به امور حسابداری و مسلط به اینترنت و نرم افزار آفیس نیازمند است. آدرس: خلدبرین - بین کوچه 8 و 10 - پلاک 66 - طبقه دوم - درب سفید رنگ = ساعت مراجعه 10 صبح الی 3 بعد از ظهر تلفن: 36262814

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2549147
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد