• ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام صنایع خوراکی دایان

استخدام صنایع خوراکی دایان

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت صنایع خوراکی دایان


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام صنایع خوراکی دایان

۰۷ شهریور ۱۴۰۱
استخدام بازاریاب vip بصورت حضوری و غیر حضوری در شرکت صنایع خوراکی دایان

شرکت صنایع خوراکی دایان در فارس برای تکمیل کادر خود به نیروی تخصصی ذیل دارای حسن سابقه و اخلاق نیاز دارد: عنوان شغلی شرایط احراز بازاریاب vip بصورت حضوری و غیر حضوری جهت فروش شاهرگی، عمده فروشی و فروشگاه های بزرگ جذب عامل و نماینده متقاضیان واجد شرایط می توانند با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۵ تیر ۱۴۰۱
استخدام کارگر تولید و بسته بندی خانم و آقا در شرکت صنایع خوراکی دایان

شرکت صنایع خوراکی دایان در راه توسعه و جهت تکمیل کادر پرسنلی خود در فارس به همکاری نیروهای متخصص زیر با حسن سابقه و اخلاق نیازمند است. عنوان شغلی شرایط احراز کارگر تولید و بسته بندی خانم /آقا دارای 2 سال حسن سابقه و مرتبط متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۵ تیر ۱۴۰۱
استخدام کارگر فنی و تاسیسات با سابقه کار در یک شرکت

شرکت صنایع خوراکی دایان در راه توسعه و جهت تکمیل کادر پرسنلی خود در فارس به همکاری نیروهای متخصص زیر با حسن سابقه و اخلاق نیازمند است. عنوان شغلی شرایط احراز کارگر فنی و تاسیسات آقا دارای 2 سال حسن سابقه و مرتبط متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۵ تیر ۱۴۰۱
استخدام حسابدار و حسابدار فروش برای یک شرکت در استان فارس

شرکت صنایع خوراکی دایان در راه توسعه و جهت تکمیل کادر پرسنلی خود در فارس به همکاری نیروهای متخصص زیر با حسن سابقه و اخلاق نیازمند است. عنوان شغلی شرایط احراز حسابدار و حسابدار فروش کارشناسی حسابداری خانم و آقا دارای حداقل 3سال حسن سابقه و موثر متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۵ تیر ۱۴۰۱
استخدام مسئول فنی کنترل کیفیت (کارشناس تولید) در شرکت صنایع خوراکی دایان

شرکت صنایع خوراکی دایان در راه توسعه و جهت تکمیل کادر پرسنلی خود در فارس به همکاری نیروهای متخصص زیر با حسن سابقه و اخلاق نیازمند است. عنوان شغلی شرایط احراز مسئول فنی کنترل کیفیت (کارشناس تولید) مهندسی صنایع غذایی خانم و آقا دارای حداقل 3سال حسن سابقه و موثر متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۲ فروردین ۱۴۰۰
استخدام شرکت صنایع خوراکی دایان

شرکت صنایع خوراکی دایان در راه توسعه و جهت تکمیل کادر پرسنلی خود در شیراز به همکاری نیروهای متخصص زیر با حسن سابقه و اخلاق نیازمند است. ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 مسئول فنی کنترل کیفیت (کارشناس تولید) مهندسی صنایع غذایی خانم و آقا دارای حداقل 3سال حسن سابقه و موثر 2 حسابدار و حسابدار فروش حداقل کارشناسی حسابداری خانم و آقا دارای حداقل 3سال حسن سابقه و موثر 3 ویزیتور حضوری فروش دارای حداقل مدرک کاردانی خانم و آقا دارای حداقل 3سال حسن سابقه و موثر 4 ویزیتور تلفنی حداقل مدرک کاردانی خا...

مشاهده بیشتر
۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
استخدام سه ردیف شغلی در شرکت صنایع خوراکی دایان

شرکت صنایع خوراکی دایان در فارس جهت تکمیل کادر پرسنلی خود به نیروهای تخصصی ذیل دارای حسن سابقه و اخلاق نیازمند است. ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 سرپرست فروش دارای حسن سابقه مفید و موثر 2 ویزیتور فروش حداقل 2 سال سابقه ویزیتوری 3 راننده پخش حداقل 2 سال سابقه پخش متقاضیان محترم می توانند در صورت تمایل به همکاری با شماره تلفن های درج شده تماس حاصل فرمایند.

مشاهده بیشتر
۱۵ دی ۱۳۹۸
استخدام سرپرست فروش در شرکت صنایع خوراکی دایان

شرکت صنایع خوراکی دایان در فارس جهت تکمیل کادر پرسنلی خود به نیروی متخصص سرپرست فروش دارای حسن سابقه و اخلاق مفید و موثر نیازمند است. از علاقمندان درخواست می گردد، در صورت تمایل به همکاری با شماره تلفن های درج شده تماس حاصل فرمایند.

مشاهده بیشتر
۰۸ مهر ۱۳۹۸
استخدام دو رده شغلی در شرکت صنایع خوراکی دایان

شرکت صنایع خوراکی دایان در فارس جهت تکمیل کادر خود به نیرو های ذیل نیازمند است: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 کارشناس تولید و مسئول فنی خانم با حداقل 3 سال سابقه مفید 2 راننده پخش با حداقل 3 سال سابقه کار مفید

مشاهده بیشتر
۱۷ دی ۱۳۹۶
استخدام ویزیتور جهت گروه صنایع خوراکی دایان در استان فارس

گروه صنایع خوراکی دایان واقع در شیراز جهت تکمیل کادر پرسنلی خود به نیروی تخصص ذیل نیازمند است: عنوان شغلی شرایط ویزیتور فروش جهت کل استان فارس حداقل 2 سال سابقه کار مفید- دارای حسن سابقه و اخلاق

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2594653
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد