• ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت پتروکارکیا

استخدام شرکت پتروکارکیا

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت پتروکارکیا


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید


جهت مشاهده آگهی های استخدام شرکت پتروکارکیا به آرشيو زير مراجعه نماييد:
۰۹ بهمن ۱۴۰۰
دعوت به همکاری کارشناس یا کارآموز IT و کامپیوتر در شرکت مهندسی پتروکارکیا

آگهی استخدام شرکت مهندسی پتروکارکیا شرکت مهندسی پتروکارکیا در راستای تکمیل کادر خود در شیراز از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس یا کارآموز IT و کامپیوتر آشنا به مباحث سیسکو ترجیحاً آشنا به تنظیمات VOIP متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی در قسمت Subject به ایمیل اعلام شده یا شماره واتساپ موجود در آگهی ارسال نمایید.

مشاهده بیشتر
۲۳ شهریور ۱۴۰۰
استخدام کارشناس مکانیک ثابت و روتاری در شرکت مهندسین مشاور پتروکارکیا

آگهی استخدام شرکت مهندسین مشاور پتروکارکیا شرکت مهندسین مشاور پتروکارکیا واقع در فارس جهت تکمیل کادر تخصصی خود در شهر شیراز در رشته های ذیل در زمینه طراحی و مهندسی دعوت بعمل می آورد: ردیف عنوان شغل 1 کارشناس مکانیک ثابت 2 کارشناس مکانیک روتاری متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی مورد نظر در قسمت Subject به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۳ شهریور ۱۴۰۰
استخدام نقشه کش صنعتی برای شرکت مهندسین مشاور پتروکارکیا

آگهی استخدام شرکت مهندسین مشاور پتروکارکیا شرکت مهندسین مشاور پتروکارکیا واقع در فارس جهت تکمیل کادر تخصصی خود در شهر شیراز در رشته های ذیل در زمینه طراحی و مهندسی دعوت بعمل می آورد: ردیف عنوان شغل 1 نقشه کش صنعتی متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی مورد نظر در قسمت Subject به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۳ شهریور ۱۴۰۰
استخدام کارشناس سیویل و سازه در شرکت مهندسین مشاور پتروکارکیا

استخدام شرکت مهندسین مشاور پتروکارکیا شرکت مهندسین مشاور پتروکارکیا جهت تکمیل کادر تخصصی خود در فارس (شهر شیراز) در رشته های ذیل در زمینه طراحی و مهندسی دعوت بعمل می آورد : ردیف عنوان شغلی 1 کارشناس سیویل و سازه متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی مورد نظر در قسمت Subject به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۳ شهریور ۱۴۰۰
استخدام کارشناس ایمنی برای یک شرکت مهندسین مشاور در شیراز

استخدام شرکت مهندسین مشاور پتروکارکیا شرکت مهندسین مشاور پتروکارکیا جهت تکمیل کادر تخصصی خود در فارس (شهر شیراز) در رشته های ذیل در زمینه طراحی و مهندسی دعوت بعمل می آورد : ردیف عنوان شغلی 1 کارشناس ایمنی متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی مورد نظر در قسمت Subject به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۳ شهریور ۱۴۰۰
استخدام کارشناس برنامه ریزی و کنترل پروژه در شرکت پتروکارکیا

استخدام شرکت مهندسین مشاور پتروکارکیا شرکت مهندسین مشاور پتروکارکیا جهت تکمیل کادر تخصصی خود در فارس (شهر شیراز) در رشته های ذیل در زمینه طراحی و مهندسی دعوت بعمل می آورد : ردیف عنوان شغلی 1 کارشناس برنامه ریزی و کنترل پروژه متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی مورد نظر در قسمت Subject به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۳ شهریور ۱۴۰۰
استخدام کارشناس پایپینگ PIPING برای همکاری در یک شرکت مهندسین مشاور

استخدام شرکت مهندسین مشاور پتروکارکیا شرکت مهندسین مشاور پتروکارکیا جهت تکمیل کادر تخصصی خود در فارس (شهر شیراز) در رشته های ذیل در زمینه طراحی و مهندسی دعوت بعمل می آورد : ردیف عنوان شغلی 1 کارشناس پایپینگ PIPING متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی مورد نظر در قسمت Subject به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۳ شهریور ۱۴۰۰
استخدام کارشناس برق، ابزار دقیق و مخابرات برای شرکتی واقع در شیراز

استخدام شرکت مهندسین مشاور پتروکارکیا شرکت مهندسین مشاور پتروکارکیا جهت تکمیل کادر تخصصی خود در فارس (شهر شیراز) در رشته های ذیل در زمینه طراحی و مهندسی دعوت بعمل می آورد : ردیف عنوان شغلی 1 کارشناس برق و ابزار دقیق و مخابرات متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی مورد نظر در قسمت Subject به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۳ شهریور ۱۴۰۰
استخدام کارشناس کنترل کیفی در شرکت مهندسین مشاور پتروکارکیا

استخدام شرکت مهندسین مشاور پتروکارکیا شرکت مهندسین مشاور پتروکارکیا جهت تکمیل کادر تخصصی خود در فارس (شهر شیراز) در رشته های ذیل در زمینه طراحی و مهندسی دعوت بعمل می آورد : ردیف عنوان شغلی 1 کارشناس کنترل کیفی متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی مورد نظر در قسمت Subject به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۳ شهریور ۱۴۰۰
استخدام کارشناس بازرگانی و کالا و خرید جهت همکاری در شیراز

استخدام شرکت مهندسین مشاور پتروکارکیا شرکت مهندسین مشاور پتروکارکیا جهت تکمیل کادر تخصصی خود در فارس (شهر شیراز) در رشته های ذیل در زمینه طراحی و مهندسی دعوت بعمل می آورد : ردیف عنوان شغلی 1 کارشناس بازرگانی و کالا و خرید متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی مورد نظر در قسمت Subject به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2394248
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد