• ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت نارفوم کار

استخدام شرکت نارفوم کار

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت نارفوم کار


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید


جهت مشاهده آگهی های استخدام شرکت نارفوم کار به آرشيو زير مراجعه نماييد:
۰۹ بهمن ۱۴۰۰
استخدام مهندس مسلط به نرم افزار Primavera با سابقه کار در شرکت نارفوم کار

آگهی استخدام شرکت نارفوم کار شرکت نارفوم کار مجری سیستم های اعلان و اطفاء حریق برای تکمیل کادر پروژه ایران مال خود در تهران از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغل شرایط احراز مهندس مسلط به نرم افزار Primavera تعداد مورد نیاز: 1 نفر مسلط به نرم افزار برنامه ریزی و کنترل پروژه Primavera دارای 5 سال سابقه کار مرتبط به امور کنترل پروژه و قراردادی از طریق آگهی و برگزاری مصاحبه در تهران استان و شهر مورد نیاز: تهران متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمای...

مشاهده بیشتر
۲۲ دی ۱۴۰۰
استخدام سه ردیف شغلی برای شرکت مهندسی معتبر نارفوم کار در تهران

آگهی استخدام شرکت مهندسی نارفوم کار شرکت مهندسی معتبر نارفوم کار برای تکمیل کادر خود در تهران از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغل شرایط احراز 1 مهندس برق الکترونیک مسلط به زبان انگلیسی با یکسال سابقه کار همراه با بیمه استان و شهر مورد نیاز: تهران 2 مهندس مکانیک مسلط به زبان انگلیسی با یکسال سابقه کار همراه با بیمه استان و شهر مورد نیاز: تهران 3 مهندس شیمی مسلط به زبان انگلیسی با یکسال سابقه کار همراه با بیمه استان و شهر مورد نیاز: تهران متقاضیان واجد شرایط می...

مشاهده بیشتر
۲۰ دی ۱۴۰۰
استخدام مهندس برق الکترونیک مسلط به زبان انگلیسی در شرکت نارفوم کار

آگهی استخدم شرکت مهندسی نارفوم کار شرکت مهندسی معتبر نارفوم کار برای تکمیل کادر خود در تهران از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغل شرایط احراز مهندس برق الکترونیک مسلط به زبان انگلیسی با یکسال سابقه کار همراه با بیمه استان و شهر مورد نیاز: تهران متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۰ دی ۱۴۰۰
استخدام مهندس مکانیک دارای سابقه کار در شرکت معتبر نارفوم کار

آگهی استخدم شرکت مهندسی نارفوم کار شرکت مهندسی معتبر نارفوم کار برای تکمیل کادر خود در تهران از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغل شرایط احراز مهندس مکانیک مسلط به زبان انگلیسی با یکسال سابقه کار همراه با بیمه استان و شهر مورد نیاز: تهران متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۰ دی ۱۴۰۰
استخدام مهندس شیمی با بیمه و سابقه کار در شرکت نارفوم کار

آگهی استخدم شرکت مهندسی نارفوم کار شرکت مهندسی معتبر نارفوم کار برای تکمیل کادر خود در تهران از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغل شرایط احراز مهندس شیمی مسلط به زبان انگلیسی با یکسال سابقه کار همراه با بیمه استان و شهر مورد نیاز: تهران متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۳ آبان ۱۴۰۰
استخدام مهندس مسلط به نرم افزار برنامه ریزی و کنترل پروژه در شرکت نارفوم کار

آگهی استخدام شرکت نارفوم کار در تهران شرکت نارفوم کار مجری سیستم های اعلان و اطفاء حریق جهت کار در پروژه ایران مال در تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز مهندس 1 نفر مهندس مسلط به نرم افزار برنامه ریزی و کنترل پروژه Primavera دارای 5 سال سابقه کار مرتبط به امور کنترل پروژه و قراردادی از طریق آگهی و برگزاری مصاحبه در تهران متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را از طریق آدرس ایمیل مندرج در آگهی ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۲ شهریور ۱۴۰۰
استخدام استاد کار مکانیک برای شرکت نارفوم کار واقع در تهران

آگهی استخدام شرکت نارفوم کار واقع در تهران به آگاهی می رساند شرکت نارفوم کار مجری سیستم های اعلان و اطفاء حریق جهت کار در پروژه ایران مال مطابق جدول ذیل از طریق آگهی و برگزاری مصاحبه در تهران اقدام به جذب نیرو می نماید. رشته تحصیلی شرایط احراز استاد کار مکانیک عنوان شغلی: لوله کشی تاسیسات مکانیکی تعداد نفرات مورد نیاز: 15 مسلط به لوله کشی تاسیسات مکانیکی متقاضیان واجد شرایط می توانند به محل کارگاه شرکت واقع در پروژه ایران مال جنب بهداری کیسون تجهیز کارگاه شرکت نارفوم کار مراجعه کنند.

مشاهده بیشتر
۲۲ شهریور ۱۴۰۰
استخدام استاد کار برق مسلط به لوله کشی تاسیسات برقی در تهران

آگهی استخدام شرکت نارفوم کار واقع در تهران به آگاهی می رساند شرکت نارفوم کار مجری سیستم های اعلان و اطفاء حریق جهت کار در پروژه ایران مال مطابق جدول ذیل از طریق آگهی و برگزاری مصاحبه در تهران اقدام به جذب نیرو می نماید. رشته تحصیلی شرایط احراز استاد کار برق عنوان شغلی: لوله کشی تاسیسات برقی تعداد نفرات مورد نیاز: 10 مسلط به لوله کشی تاسیسات برقی متقاضیان واجد شرایط می توانند به محل کارگاه شرکت واقع در پروژه ایران مال جنب بهداری کیسون تجهیز کارگاه شرکت نارفوم کار مراجعه کنند.

مشاهده بیشتر
۲۲ شهریور ۱۴۰۰
استخدام مهندس مکانیک مسلط به مباحث فنی اجرایی تاسیسات مکانیکی در تهران

آگهی استخدام شرکت نارفوم کار واقع در تهران به آگاهی می رساند شرکت نارفوم کار مجری سیستم های اعلان و اطفاء حریق جهت کار در پروژه ایران مال مطابق جدول ذیل از طریق آگهی و برگزاری مصاحبه در تهران اقدام به جذب نیرو می نماید. ردیف رشته تحصیلی شرایط احراز 1 مهندس مکانیک عنوان شغلی: دفتر فنی مکانیک تعداد نفرات مورد نیاز: 5 مسلط به مباحث فنی طراحی تاسیسات مکانیک ترجیحاً آشنا به سیستم های اطفاء حریق و مسلط به اتوکد و آفیس 2 عنوان شغلی: اجرای تاسیسات مکانیکی تعداد نفرات مورد نیاز: 5 مسلط به مباحث فن...

مشاهده بیشتر
۲۲ شهریور ۱۴۰۰
استخدام مهندس برق برای همکاری در شرکت نارفوم کار

آگهی استخدام شرکت نارفوم کار واقع در تهران به آگاهی می رساند شرکت نارفوم کار مجری سیستم های اعلان و اطفاء حریق جهت کار در پروژه ایران مال مطابق جدول ذیل از طریق آگهی و برگزاری مصاحبه در تهران اقدام به جذب نیرو می نماید. ردیف رشته تحصیلی شرایط احراز 1 مهندس برق عنوان شغلی: دفتر فنی برق تعداد نفرات مورد نیاز: 5 مسلط به مباحث فنی طراحی تاسیسات الکتریکی ترجیحاً آشنا به سیستم های اعلان حریق و جریان ضعیف ، مسلط به اتوکد و آفیس 2 عنوان شغلی: اجرای تاسیسات برقی تعداد نفرات مورد نیاز: 5 مسلط به...

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2403767
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد