• ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت توسعه انرژی خاورمیانه

استخدام شرکت توسعه انرژی خاورمیانه

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت توسعه انرژی خاورمیانه


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت توسعه انرژی خاورمیانه

۲۷ شهریور ۱۴۰۲
استخدام کارشناس مناقصات در شرکت مهندسین مشاور توسعه انرژی خاورمیانه

استخدام شرکت مهندسین مشاور توسعه انرژی خاورمیانه شرکت مهندسین مشاور توسعه انرژی خاورمیانه جهت تکمیل کادر خودجهت واحد مناقصات شهر تهران از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس مناقصات جنسیت: آقا و خانممقطع تحصیلی: کارشناسیحقوق: از ۱۰ میلیون توماناستان مورد نیاز: تهرانشهر مورد نیاز: تهرانحداقل 2 تا سه سال سابقه کار آشنا به نرم افزارهای office و فتوشاپ آشنا با سامانه ستاد دارای روحیه تیمی علاقمند به پیشرفت جهت کار در واحد مناقصاتدارای بیمه تکمیلی متقاضیان و...

مشاهده بیشتر
۱۵ تیر ۱۴۰۱
استخدام کارشناس و کارشناس ارشد فرآیند در شرکت توسعه انرژی خاورمیانه

شرکت مهندسین مشاور توسعه انرژی خاورمیانه ، فعال در زمینه نفت و گاز و پتروشیمی جهت دفتر تهران از افراد واجد شرایط دعوت بعمل می آورد: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس و کارشناس ارشد فرآیند مسلط به طراحی و تولید مدارک مهندسی حداقل 5 سال تجربه کاری در شرکت های مشاوره و مهندسی در حوزه نفت و گازو خطوط لوله متقاضیان محترم میتوانند رزومه خود را به ایمیل درج شده در آگهی ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۳ شهریور ۱۴۰۰
استخدام کارشناس سازه باسابقه کار جهت یک شرکت در تهران

استخدام شرکت مهندسین مشاور توسعه انرژی خاورمیانه شرکت مهندسین مشاور توسعه انرژی خاور میانه فعال در زمینه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی واقع در تهران جهت تکمیل کادر مهندسی خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس سازه با سابقه کاری حداقل 6 سال دارای تخصص در پروژه های نفت و گاز و پتروشیمی - صنعت خواهشمند است از واجدین شرایط رزومه های خود را به آدرس ایمیل مندرج با درج تخصص در قسمت subject ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۳ شهریور ۱۴۰۰
استخدام کارشناس پایپینگ دارای سابقه طراحی و مدل سازی در تهران

استخدام شرکت مهندسین مشاور توسعه انرژی خاورمیانه شرکت مهندسین مشاور توسعه انرژی خاور میانه فعال در زمینه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی واقع در تهران جهت تکمیل کادر مهندسی خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس پایپینگ با سابقه کاری حداقل 6 سال دارای تخصص در پروژه های نفت و گاز با سابقه طراحی و مدل سازی خواهشمند است از واجدین شرایط رزومه های خود را به آدرس ایمیل مندرج با درج تخصص در قسمت subject ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۳ شهریور ۱۴۰۰
استخدام کارشناس فرآیند در شرکت مهندسین مشاور توسعه انرژی خاورمیانه

استخدام شرکت مهندسین مشاور توسعه انرژی خاورمیانه شرکت مهندسین مشاور توسعه انرژی خاور میانه فعال در زمینه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی واقع در تهران جهت تکمیل کادر مهندسی خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فرآیند با سابقه کاری حداقل 6 سال دارای تخصص در پروژه های نفت و گاز و پتروشیمی - صنعت خواهشمند است از واجدین شرایط رزومه های خود را به آدرس ایمیل مندرج با درج تخصص در قسمت subject ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۳ شهریور ۱۴۰۰
استخدام کارشناس خرید و تامین کالا برای یک شرکت مهندسین مشاور در تهران

استخدام شرکت مهندسین مشاور توسعه انرژی خاورمیانه شرکت مهندسین مشاور توسعه انرژی خاور میانه فعال در زمینه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی واقع در تهران جهت تکمیل کادر مهندسی خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس خرید و تامین کالا با سابقه کاری حداقل 3 تا 5 سال با مدرک مهندسی مرتبط یا مدیریت بازرگانی خواهشمند است از واجدین شرایط رزومه های خود را به آدرس ایمیل مندرج با درج تخصص در قسمت subject ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۷ شهریور ۱۴۰۰
استخدام کارشناس پایپینگ مسلط به زبان انگلیسی برای شرکت مهندسین مشاور توسعه انرژی خاورمیانه

آگهی استخدام مجموعه توسعه انرژی خاورمیانه شرکت مهندسین مشاور توسعه انرژی خاور میانه فعال در زمینه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی در کارگاه دزفول (استان خوزستان) جهت تکمیل کادر مهندسی خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغل شرایط احراز کارشناس پایپینگ با سابقه کاری حداقل 5 سال و مسلط به زبان انگلیسی دارای تخصص در پروژه های نفت و گاز متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند. (با درج تخصص در قسمت subject ارسال نمایند.)

مشاهده بیشتر
۱۷ شهریور ۱۴۰۰
استخدام کارشناس مکانیک با سابقه برای شرکت مهندسین مشاور توسعه انرژی خاورمیانه

آگهی استخدام مجموعه توسعه انرژی خاورمیانه شرکت مهندسین مشاور توسعه انرژی خاور میانه فعال در زمینه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی در کارگاه دزفول (استان خوزستان) جهت تکمیل کادر مهندسی خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغل شرایط احراز کارشناس مکانیک با سابقه کاری حداقل 5 سال و مسلط به زبان انگلیسی دارای تخصص در پروژه های نفت و گاز متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند. (با درج تخصص در قسمت subject ارسال نمایند.)

مشاهده بیشتر
۱۷ شهریور ۱۴۰۰
استخدام کارشناس کنترل مدارک مسلط به زبان انگلیسی برای شرکت توسعه انرژی خاورمیانه

آگهی استخدام مجموعه توسعه انرژی خاورمیانه شرکت مهندسین مشاور توسعه انرژی خاور میانه فعال در زمینه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی در کارگاه دزفول (استان خوزستان) جهت تکمیل کادر مهندسی خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغل شرایط احراز کارشناس کنترل مدارک با سابقه کاری حداقل 5 سال و مسلط به زبان انگلیسی دارای تخصص در پروژه های نفت و گاز متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند. (با درج تخصص در قسمت subject ارسال نمایند.)

مشاهده بیشتر
۱۷ شهریور ۱۴۰۰
استخدام سه ردیف شغلی برای شرکت مهندسین مشاور توسعه انرژی خاورمیانه

آگهی استخدام مجموعه توسعه انرژی خاورمیانه شرکت مهندسین مشاور توسعه انرژی خاور میانه فعال در زمینه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی در کارگاه دزفول (استان خوزستان) جهت تکمیل کادر مهندسی خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید ردیف عنوان شغل شرایط احراز 1 کارشناس کنترل مدارک با سابقه کاری حداقل 5 سال و مسلط به زبان انگلیسی دارای تخصص در پروژه های نفت و گاز 2 کارشناس مکانیک 3 کارشناس پایپینگ متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند. (با درج تخصص در قسمت...

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2394119
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد