• ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت شهاب بلورین پویا

استخدام شرکت شهاب بلورین پویا

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت شهاب بلورین پویا


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت شهاب بلورین پویا

۰۴ تیر ۱۴۰۱
استخدام چند ردیف شغلی برای شرکت شهاب بلورین پویا در سمنان

شرکت شهاب بلورین پویا برای تکمیل کادر خود در سمنان (گرمسار، شهرک صنعتی جنت آباد) از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 اپراتور دستگاه 10 نفر تحصیلات حداقل سیکل با حقوق وزارت کار و بیمه 2 راننده لیفتراک با گواهینامه سابقه کار با حقوق وزارت کار و بیمه 3 راننده لودر 4 مهندسی شیمی لیسانس مرد جهت کار در آزمایشگاه کارخانه با مدرک مرتبط سابقه کار با حقوق وزارت کار و بیمه متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۷ خرداد ۱۴۰۱
استخدام مهندسی شیمی آقا در شرکت شهاب بلورین پویا

شرکت شهاب بلورین پویا برای تکمیل کادر خود در سمنان (گرمسار، شهرک صنعتی جنت آباد) از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز مهندسی شیمی لیسانس مرد جهت کار در آزمایشگاه کارخانه با مدرک مرتبط سابقه کار با حقوق وزارت کار و بیمه متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۷ خرداد ۱۴۰۱
استخدام راننده لیفتراک و لودر دارای گواهینامه در شرکت شهاب بلورین پویا

شرکت شهاب بلورین پویا برای تکمیل کادر خود در سمنان (گرمسار، شهرک صنعتی جنت آباد) از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 راننده لیفتراک با گواهینامه سابقه کار با حقوق وزارت کار و بیمه 2 راننده لودر متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۷ خرداد ۱۴۰۱
استخدام اپراتور دستگاه با بیمه در شرکت شهاب بلورین پویا

شرکت شهاب بلورین پویا برای تکمیل کادر خود در سمنان (گرمسار، شهرک صنعتی جنت آباد) از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز اپراتور دستگاه 10 نفر تحصیلات حداقل سیکل با حقوق وزارت کار و بیمه متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۱ خرداد ۱۴۰۱
استخدام مهندس برق، مسئول آزمایشگاه و انباردار در شرکت شهاب بلورین پویا

شرکت شهاب بلورین پویا برای تکمیل کادر خود در گرمسار (شهرک صنعتی جنت آباد) از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 مهندس برق با سابقه 4 سال. 2 انباردار با سابقه حداقل 4 سال مدرک لیسانس 3 مسئول آزمایشگاه با مدرک مهندسی شیمی با سابقه حداقل 4 سال متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
استخدام مسئول آزمایشگاه با مدرک مهندسی شیمی در شرکت شهاب بلورین پویا

شرکت شهاب بلورین پویا برای تکمیل کادر خود در گرمسار (شهرک صنعتی جنت آباد) از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز مسئول آزمایشگاه با مدرک مهندسی شیمی با سابقه حداقل 4 سال متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
استخدام انباردار با مدرک لیسانس در شرکت شهاب بلورین پویا

شرکت شهاب بلورین پویا برای تکمیل کادر خود در گرمسار (شهرک صنعتی جنت آباد) از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز انباردار با سابقه حداقل 4 سال مدرک لیسانس متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
استخدام مهندس برق باسابقه در شرکت شهاب بلورین پویا

شرکت شهاب بلورین پویا برای تکمیل کادر خود در گرمسار (شهرک صنعتی جنت آباد) از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز مهندس برق با سابقه 4 سال. متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
استخدام نیروی اداری آقا برای شرکت شهاب بلورین پویا در گرمسار

شرکت شهاب بلورین پویا برای تکمیل کادر خود در گرمسار (شهرک صنعتی جنت آباد) از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز نیروی اداری آقا با سابقه حداقل 5 سال لیسانس مدیریت دولتی یا لیسانس امور اجتماعی متقاضیان می بایست دارای مدرک حداقل لیسانس و گواهی عدم سوپیشینه باشند. متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
استخدام انباردار برای شرکت شهاب بلورین پویا در گرمسار

شرکت شهاب بلورین پویا برای تکمیل کادر خود در گرمسار (شهرک صنعتی جنت آباد) از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز انباردار یک نفر آقا حداقل 3 سال سابقه کار داشتن لیسانس و مسلط به امور انبارداری متقاضیان می بایست دارای مدرک حداقل لیسانس و گواهی عدم سوپیشینه باشند. متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2552374
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد