• ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت پتیاک سیستم

استخدام شرکت پتیاک سیستم

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت پتیاک سیستم


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید


جهت مشاهده آگهی های استخدام شرکت پتیاک سیستم به آرشيو زير مراجعه نماييد:
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱
استخدام کارشناس فروش سازمانی با حقوق ثابت در مجموعه پتیاک سیستم

مجموعه پتیاک سیستم برای تکمیل کادر خود از تهران با شرایط زیر استخدام می نماید: عنوان شغل شرایط احراز کارشناس فروش سازمانی جنسیت: آقا/خانم بصورت حضوری و تمام وقت به سه سال سابقه مقطع کاردانی شرایط احراز شغل کارشناس فروش اختصاصی: آشنا بر مفاهیم حوزه خدمات پهنای باند اینترنت آشنا به اینترنت و office آشنا با استراتژی های بازاریابی و فروش سازمانی قدرت بیان قوی و تسلط به امور پاسخگویی آشنا به اصول و روان شناسی فروش وظیفه شناس و مسئولیت پذیر شرح وظایف کارشناس فروش اختصاصی پاسخگویی به تماس های مشتری...

مشاهده بیشتر
۱۸ تیر ۱۴۰۰
استخدام نیروی خدماتی آقا در مجموعه پتیاک سیستم

آگهی استخدام مجموعه پتیاک سیستم در تهران مجموعه پتیاک سیستم در تهران افراد واجد شرایط ذیل را استخدام مینماید: عنوان شغلی شرایط احراز نیروی خدماتی جنسیت: آقا همکاری تمام وقت آشنایی کامل به امور پذیرایی از مدیران و پرسنل آشنایی کامل با امور نظافت دارای حداقل 3 سال سابقه کار مفید دارای روابط عمومی بالا و ظاهری آراسته وقت شناس و منظم متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی دکمه ارسال رزومه و انتخاب شغل مورد نظر رزومه خود را ارسال نمایند. جهت ارسال رزومه اینجا کلیک نمایید

مشاهده بیشتر
۰۷ تیر ۱۴۰۰
استخدام کارشناس حسابداری و خزانه داری خانم در مجموعه پتیاک سیستم

آگهی استخدام مجموعه پتیاک سیستم در تهران مجموعه پتیاک سیستم واقع در تهران (محدوده شریعتی) برای تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس حسابداری و خزانه داری جنسیت: خانم منظم و متعهد تسلط کامل بر wordو Excell صدور چک و ثبت اسناد خزانه داری ثبت اسناد حسابداری آشنایی با گزارشات و امور حسابداری مزایا: حقوق بموقع بیمه از روز اول بیمه تکمیلی محدوده: شریعتی نزدیک مترو قلهک و صدر متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی دکمه ارسال رزومه...

مشاهده بیشتر
۰۶ تیر ۱۴۰۰
استخدام منشی و مسئول دفتر در مجموعه پتیاک سیستم

آگهی استخدام مجموعه پتیاک سیستم در تهران مجموعه پتیاک سیستم در تهران (محل کار: خیابان شریعتی) افراد واجد شرایط ذیل را استخدام مینماید: عنوان شغلی شرایط احراز منشی و مسئول دفتر مسلط به آفیس (Word.Excell.Outlook) مسلط به تایپ و مکاتبات اداری و دبیرخانه مسلط به امور اداری و دفتری دارای روابط عمومی قوی آشنا با اتوماسیون اداری آشنا با نرم افزار حضور و غیاب مسلط به پاسخگویی تلفن و هماهنگی منظم و توانمند در امور توانایی مدیریت زمان و سرعت عمل بالا ساعت کار: 8:00 لغایت 17:00 شنبه تا چهارشنبه محل کار:...

مشاهده بیشتر
۲۵ تیر ۱۳۹۷
استخدام کارشناس آقا ساکن تهران در شرکت پتیاک سیستم

شرکت پتیاک سیستم به کارشناس آقا ساکن تهران، دارای مدرک ccna، network, r and s و mtcna با توانایی پاسخگویی مشترکین مانیتورینگ و تحلیل فنی در لایه یک، توانمندی ارایه گزارشات فنی روزانه و دارای کارت پایان خدمت یا معافیت دائم نیازمند است. تمایل به کار در شیفت عصر سن 25 الی 35 سال لطفا رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایید.

مشاهده بیشتر
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
استخدام پشتیبان تلفنی در شرکت پتیاک سیستم

شرکت پتیاک سیستم به پشتیبان تلفنی آشنا به MTCNA ،CCNA و wirless در تهران نیازمند است. لطفا رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایید.

مشاهده بیشتر
۲۶ مرداد ۱۳۹۶
استخدام برنامه نویس در شرکت پتیاک سیستم

شرکت پتیاک سیستم واقع در تهران به برنامه نویس تمام وقت ionic2 بصورت تمام وقت نیازمند است. متاضیان واجد شرایط رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۳۱ خرداد ۱۳۹۶
استخدام تحلیل گر نرم افزار در شرکت پتیاک سیستم

شرکت پتیاک سیستم به تحلیل گر نرم افزار BPMN,UML- UI design - Data Modeling - Requirement Analysis در تهران نیازمند است. رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایید.

مشاهده بیشتر
۲۹ خرداد ۱۳۹۶
استخدام کارشناس وایرلس در شرکت پتیاک سیستم واقع در تهران

شرکت پتیاک سیستم واقع در تهران به کارشناس وایرلس آشنا به میکروتیک و UBNT نیازمند است. لطفا رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایید.

مشاهده بیشتر
۲۷ مرداد ۱۳۹۵
استخدام نیرو جهت نصب وایرلس و ADSL در شرکت پتیاک سیستم در تهران

شرکت پتیاک سیستم نیروی با سابقه جهت نصب وایرلس و ADSL در تهران نیازمند است. ایمیل : jobs@petiak.com تلفن : 2349 _ 021 (داخلي503)

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2399317
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد