- ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
- 0k نظر «نمایش»
استخدام هلدینگ نوین
استخدام هلدینگ نوین
- بروزرسانی:
آگهی های استخدام هلدینگ نوین
لینک های مرتبط:
شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید
استخدام کارمند اداری خانم در هلدینگ نوین
هلدینگ بزرگ و معتبر پزشکی نوین (با سابقهی بالای 20 سال) جهت تکمیل کادر اداری خود در تهران از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارمند اداری خانم بازهی سنی 20 تا 35 سال با مدرک تحصیلی دیپلم به بالا محیطی کاملا با پرستیژ و منحصر به فرد امنیت شغلی بالا به همراه بیمه و بیمه تکمیلی امکان ارتقاء و دسترسی به جایگاه مطلوب حقوق و درآمدی در خور توجه حقوق: از 5 میلیون تومان ساعت و روز کاری: شنبه تا چهارشنبه9:30 تا 17:30پنجشنبه 9:30 تا 13:30 متقاضیان واجد شرایط می توانند...
استخدام کارمند اداری خانم در هلدینگ پزشکی نوین
هلدینگ بزرگ و معتبر پزشکی نوین (با سابقهی بالای ٢٠ سال) در تهران جهت تکمیل کادر خود با شرایط زیر استخدام می نماید: عنوان شغل شرایط احراز کارمند اداری جنسیت: خانم بازهی سنی ٢٠ تا ٣۵ سال با مدرک تحصیلی دیپلم به بالا محیطی کاملا با پرستیژ و منحصر به فرد امنیت شغلی بالا به همراه بیمه و بیمه تکمیلی امکان ارتقاء و دسترسی به جایگاه مطلوب حقوق و درآمدی در خور توجه متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، با انتخاب شغل مورد نظرشان رزومه خود را ارسال نمایند.
استخدام کارمند اداری خانم با حداقل مدرک دیپلم در هلدینگ نوین
آگهی استخدام هلدینگ نوین هلدینگ بزرگ و معتبر پزشکی نوین (با سابقهی بالای 20 سال) برای تکمیل کادر اداری خود در تهران از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغل شرایط احراز کارمند اداری جنسیت: خانم بازهی سنی 20 تا 35 سال با مدرک تحصیلی دیپلم به بالا ️محیطی کاملا با پرستیژ و منحصر به فرد ️امنیت شغلی بالا به همراه بیمه و بیمه تکمیلی ️امکان ارتقاء و دسترسی به جایگاه مطلوب ️حقوق و درآمدی در خور توجه ساعت و روز کاری: شنبه تا چهارشنبه9:30 تا 17:30پنجشنبه 9:30 تا 13:30 متقاضیان واجد شرا...
استخدام کارشناس مسئول واحد اداری خانم با توان مدیریتی بالا در تهران
استخدام هلدینگ نوین هلدینگ نوین در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس مسئول واحد اداری خانم بازه سنی 29 تا 40 سال منظم و با برنامه جدی و با پشتکار قوی توان مدیریتی بالا سابقه کار مرتبط در امور اداری (حداقل 2 سال) تسلط کامل به آفیس متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.
اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.