• ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت فراهان تابلو ایرانیان

استخدام شرکت فراهان تابلو ایرانیان

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت فراهان تابلو ایرانیان


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت فراهان تابلو ایرانیان

۱۹ بهمن ۱۴۰۲
استخدام تکنسین و کارشناس برق و قدرت در شرکت فراهان تابلو ایرانیان

استخدام شرکت فراهان تابلو ایرانیان شرکت فراهان تابلو ایرانیان جهت تکمیل کادر خود در استان تهران، شهر شهریار از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز تکنسین و کارشناس برق و قدرت جنسیت: آقا/ چند نفرمقطع تحصیلی: کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشدرشته تحصیلی: برقسابقه کاری: مهم نیستحقوق: از ۱۰ میلیون توماناستان مورد نیاز: تهرانشهر مورد نیاز: شهریاردانشجو و فارغ التحصیل رشته برق و قدرت که علاقه به کار در شرکت هستند حقوق با توجه به علاقمندی شما به کار و یادگیری شما افزایش پ...

مشاهده بیشتر
۱۸ بهمن ۱۴۰۲
استخدام طراح و نقشه کش صنعتی با بیمه در شرکت فراهان تابلو ایرانیان

استخدام شرکت فراهان تابلو ایرانیان شرکت فراهان تابلو ایرانیان جهت تکمیل کادر خود در استان تهران، شهر شهریار (جاده آدران) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز طراح و نقشه کش صنعتی جنسیت: آقا و خانماستان مورد نیاز: تهرانشهر مورد نیاز: شهریارفعال و علاقه مند به ارتقاء و پیشرفت در محیطی پویا و با ثبات دارای روحیه کار گروهی و مشتاق و با انگیزه متعهد و منضبط داشتن مهارت کافی در تهیه نقشه های ساختی مهارت کافی در کار با وسایل اندازه گیری مسلط به اتوکد مسلط به سالید...

مشاهده بیشتر
۲۲ آذر ۱۴۰۱
استخدام مهندس برق مسلط به نرم افزار ایپلن در شرکت فراهان تابلو ایرانیان

شرکت فراهان تابلو ایرانیان در تهران برای تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز مهندس برق آقا مسلط به ایپلن یا اتوکدالکتریال جهت تولید تابلو برق 2 سال سابقه کاری متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند

مشاهده بیشتر
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
استخدام مونتاژکار حرفه ای تابلو برق در شرکت فراهان تابلو ایرانیان

شرکت فراهان تابلو ایرانیان برای تکمیل کادر خود در شهریار از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز مونتاژکار حرفه ای تابلو برق یک نفر آقا سابقه کاری 2 سال به بالا مقطع تحصیلی: دیپلم ساعت و روز کاری: شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه 8 الی 12 متقاضیان واجد شرایط می توانند با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
استخدام مهندس برق آقا در شرکت فراهان تابلو ایرانیان

شرکت فراهان تابلو ایرانیان در راستای تکمیل کادر خود در تهران از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز مهندس برق جنسیت: آقا نوع همکاری: حضوری بصورت تمام وقت سابقه کاری : 2 سال مقطع تحصیلی:کاردانی کارشناسی حقوق: توافقی ساعت و روز کاری: شنبه تا چهارشنبه 8 الی 17 و پنجشنبه 8 الی 12 متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۱ اسفند ۱۴۰۰
استخدام مهندس برق مسلط به نرم افزار ایپلن در شرکت فراهان تابلو ایرانیان

آگهی استخدام شرکت فراهان تابلو ایرانیان شرکت فراهان تابلو ایرانیان برای تکمیل کادر خود در شهریار (تهران) از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغل شرایط احراز مهندس برق جنسیت: آقا نوع همکاری: حضوری و تمام وقت سابقه کاری: 2 سال مقطع تحصیلی: کاردانی و کارشناسی مسلط به نرم افزار ایپلن یا اتوکد الکتریال حقوق توافقی ساعت و روز کاری: شنبه تا پنجشنبه ساعت 8-17 استان مورد نیاز: تهران شهر مورد نیاز: شهریار متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط...

مشاهده بیشتر
۲۹ آبان ۱۴۰۰
استخدام جوشکار co2 ماهر برای مجموعه فراهان تابلو ایرانیان در شهریار

آگهی استخدام مجموعه فراهان تابلو ایرانیان مجموعه فراهان تابلو ایرانیان واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود از "شهریار" با شرایط زیر استخدام می نماید: عنوان شغل شرایط احراز جوشکار co2 ماهر تعداد مورد نیاز: یک نفر متقاضیان واجد شرایط می توانند با شماره های اعلام شده در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۶ آبان ۱۴۰۰
استخدام فلزکار ماهر در مجموعه فراهان تابلو ایرانیان در تهران

آگهی استخدام مجموعه فراهان تابلو ایرانیان در تهران فراهان تابلو ایرانیان واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز فلزکار ماهر - متقاضیان واجد شرایط می توانند با شماره های اعلام شده در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۳ آبان ۱۴۰۰
استخدام مونتاژکار تابلو برق صنعتی در مجموعه فراهان تابلو ایرانیان

آگهی استخدام مجموعه فراهان تابلو ایرانیان مجموعه فراهان تابلو ایرانیان در تهران (محدوده شهریار) در راستای تکمیل کادر خود به تعدادی مونتاژکار با شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغلی 1 مونتاژکار تابلو برق صنعتی شهر مورد نیاز: شهریار متقاضیان واجد شرایط می توانند با شماره های اعلام شده در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۲ مهر ۱۴۰۰
استخدام مونتاژکار تابلو برق با حداقل مدرک دیپلم در فراهان تابلو ایرانیان

آگهی استخدام فراهان تابلو ایرانیان در شهریار فراهان تابلو ایرانیان واقع در شهریار (محل کار: محدوده ی شهریار) جهت تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز مونتاژکار تابلو برق مبتدی و ماهر با مدرک دیپلم به بالا جهت اشتغال در تابلوسازی در محدوده ی شهریار شهرهای موردنیاز: شهریار متقاضیان واجد شرایط می توانند با شماره اعلام شده در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2436116
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد