• ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام ۷۹۲ نفر معلم در چهارمحال و بختیاری از طریق آزمون استخدامی

استخدام ۷۹۲ نفر معلم در چهارمحال و بختیاری از طریق آزمون استخدامی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

 792 نفر در چهارمحال و بختیاری از طریق آزمون استخدامی معلم می‌شوند

معاون پژوهشی، برنامه‌‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش سه برابری ظرفیت جذب استخدامی در سال جاری نسبت به سال گذشته، گفت: در آزمون استخدامی که اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود ۷۹۲ نفر جذب آموزش و پرورش استان می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد امین سلیمانی ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: مراحل انتخاب معلم نمونه در چهار مرحله مدرسه‌ای، منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار شد که در ابتدا یک‌هزار و ۳۲۷ معلم از چهارمحال و بختیاری شامل ۴۸۲ مرد و ۸۴۵ زن برای شرکت در این طرح اقدام کردند.

معاون پژوهشی، برنامه‌‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: از این تعداد شرکت‌کننده ۱۶۲ مرد و ۳۱۶ زن به مرحله منطقه‌ای راه یافتند، پس از آن ۱۵ مرد و ۳۲ زن به مرحله استانی راه یافتند و در مجموع سه معلم نمونه استان در سطح کشوری انتخاب و در هفته معلم معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه ۷۵ برنامه به مناسبت گرامیداشت مقام معلم در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: ۱۷ همایش تجلیل از معلمان در مناطق هفده‌گانه، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی، غبارروبی گلزار شهدا، سرکشی از خانواده‌های شهدای فرهنگی بخشی از این برنامه‌هاست.

سلیمانی در خصوص فرآیند استخدام معلمان تصریح کرد: در سال گذشته ۷۷۷ نفر از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸ دعوت به مصاحبه شدند که از ۳۳۴ سهمیه موجود ۲۵۷ نفر شامل ۱۰۲ مرد و ۱۵۵ زن جذب آموزش و پرورش استان شدند.

وی ادامه داد: دلیل اینکه تعداد استخدامی‌ها کمتر از سهمیه مورد نظر بود این است که در بخش سهمیه ۲۵ درصد و ۵ درصد ایثارگری شرکت‌کننده لازم نبود و در برخی کدرشته‌ها شرکت‌کنندگان حدنصاب علمی را کسب نکرده بودند.

سلیمانی با اشاره به افزایش سه برابری ظرفیت جذب استخدامی در سال جاری نسبت به سال گذشته، بیان کرد: در آزمون استخدامی که اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود ۷۹۲ نفر جذب آموزش و پرورش استان می‌شوند.

وی اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰، ۲۹۴ نفر و در سال ۱۴۰۱، ۷۹۲ نفر نیز از طریق آزمون سراسری جذب دانشگاه‌های فرهنگیان چهارمحال و بختیاری شدند.

۳۰ درصد از معلمان استان نسبت به طرح رتبه‌بندی اعتراض داشتند

سلیمانی در خصوص اعتراضات به طرح رتبه‌بندی معلمان نیز گفت: ۳۰ درصد از معلمان نسبت به طرح رتبه‌بندی اعتراض داشتند؛ ثبت اعتراضات از ۱۹ فروردین آغاز شده و معلمانی که اعتراض داشتند، اعتراضات خود را در سامانه به ثبت رساندند و مستندات جدید را بارگذاری کردند که به زودی صحت‌سنجی و ارزیابی می‌شوند.

معاون پژوهشی، برنامه‌‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش تصریح کرد: تمام مطالبات ۱۴۰۱ معلمان پرداخت شد و مطالبات ۱۴۰۰ باقی مانده است که به زودی پرداخت می‌شود.

در ادامه پژمان خلفیان با اشاره به اینکه میانگین قبولی کنکور در رشته‌های پنج‌گانه در کشور ۳۰ درصد است، گفت: میانگین در استان ما ۲۸ درصد است و از هر ۱۰۰ دانش‌آموز در استان به‌طور میانگین ۱۰ نفر وارد دانشگاه می‌شوند.

معاون متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: شهرستان شهرکرد بالاترین میانگین قبولی دانش‌آموزان در کنکور را در بین شهرستان‌ها به خود اختصاص داده است و شهرستان‌های لردگان، کوهرنگ و خانمیرزا کمترین میزان قبولی دانش‌آموزان در کنکور را دارند.

وی با بیان اینکه در مجموع ۳۶ هنرستان فنی و حرفه‌ای و ۸۹ دبیرستان کار و دانش در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، بیان کرد: قرارگیری هنرستان‌ها در جوار کارخانه در استان به بن‌بست خورده و لازم است برای واگذاری زمین اقدام شود تا دانش‌آموزان از همان ابتدا با نحوه کار متناسب با رشته خود آشنا شوند.

خلفیان اظهار داشت: ۳۱ رشته تحصیلی در شاخه فنی و حرفه‌ای شامل ۱۳ رشته دخترانه و ۱۸ رشته پسرانه و ۵۶ رشته در کار و دانش شامل۳۳ رشته پسرانه و ۲۴ رشته دخترانه در چهارمحال و بختیاری وجود دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2726542
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد