• ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
  • 1k نظر «نمایش»

اصلاحیه چهارم آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۱

اصلاحیه چهارم آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۱

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۶ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اصلاحیه چهارم آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1401 منتشر شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سایت سازمان سنجش و آموزش کشور، اصلاحات سری چهارم دفترچه راهنمای آزمون استخدامی آموزگاری ابتدایی و استثنایی آموزش و پرورش در سال 1401 منتشر شد.

پس از انتشار اصلاحیه چهارم امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان فراهم شده است و افراد می توانند تا ساعت 24 روز دوشنبه مورخ 1401/12/22 نسبت به ثبت نام و ویرایش اطلاعات خود به درگاه سازمان سنجش مراجعه نمایند. همچنین بر اساس اصلاحیه منتشر شده، ظرفیت و شغل محل های جدید برای استان های قزوین و آذربایجان غربی اصلاح شده است. شما می توانید با کلیک بر روی لینک زیر متن کامل اصلاحیه سری چهارم را مشاهده نمایید:

مشاهده اصلاحیه چهارم

نگاهی به اصلاحیه‌های منتشر شده اخیر

گفتنی است ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی «آموزگار ابتدایی و استثنایی» در سال 1401 پس از انتظاری طولانی و انتشار اخبار مختلف، از دهم اسفندماه آغاز شد و مهلت ثبت نام تا 22 اسفندماه بود.

لازم به ذکر است که آزمون دبیری آموزش و پرورش نیز بعد از آزمون مذکور برگزار خواهد شد و فراخوان ثبت‌نام آزمون استخدام دبیر و هنرآموز در آموزش و پرورش بعد از تعطیلات نوروز اعلام می‌شود.

پیش از انتشار اصلاحیه چهارم برای آزمون استخدام آموزش و پرورش، سه اصلاحیه دیگر نیز به منظور رفع تواقص دفترچه راهنمای آزمون منتشر شده بود.

در طی انتشار اصلاحیه اول در تاریخ شانزدهم اسفندماه، مهلت ثبت نام تا 19 اسفندماه تمدید شد و اصلاحاتی مربوط به امتیازات بومی ویژه مناطق عشایری و مرزی بر اساس جدول شغل محل ها منتشر شد. در ادامه جزئیات کامل اصلاحیه اول را مشاهده نمایید:

با انتشار اصلاحیه سری دوم، مهلت ثبت نام تا تاریخ 21 اسفندماه مجدد تمدید شد و متن اصلاحیه شامل سه بخش: اصلاحیه مربوط به محل خدمت شغل محل (کد 10920)، اصلاحات مربوط به مندرجات بخش ششم و اصلاحات مربوط به اصلاح ظرفیت و شغل محل‌های جدید بود. در ادامه متن کامل اصلاحیه و جزئیات بیشتر را مشاهده نمایید:

پیرو انتشار اصلاحیه سوم به اطلاع متقاضیان آزمون استخدامی آموزش و پرورش رسانده شد، برای آخرین بار مهلت ثبت نام تا 22 اسفندماه تمدید و بر اساس متن این اصلاحیه افرادی که تجربه انجام فعالیت های آموزشی و تربیتی با مدت حداقل دو (2) سال سابقه فعالیت آموزشی و تربیتی یا حداقل ده (10) ساعت فعالیت در هفته براساس قرارداد معتبر مورد تایید وزارت آموزش و پرورش را داشته باشند با هر رشته اخذ شده دانشگاهی (به شرط دارا بودن مقطع لیسانس و بالاتر (مدارک همتراز)) امکان ثبت نام در این آزمون استخدامی را دارا خواهند بود. در ادامه متن کامل اصلاحیه قرار داده شده است:

مشاهده دفترچه راهنما

(ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و استثنایی)

دانلود ویژه ترین بسته مطالعاتی حیطه عمومی آزمون استخدامی آموزش و پرورش

منبع: سازمان سنجش و آموزش کشور

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2715276
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k