- ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
- 0k نظر «نمایش»
اطلاعیه تحویل، بررسی و تطبیق مدارک آزمون استخدام شرکت فرودگاه ها
اطلاعیه تحویل، بررسی و تطبیق مدارک آزمون استخدام شرکت فرودگاه ها
- بروزرسانی:
- دیدگاه: ۰ (نمایش)
- دیدگاههای منتظر: ۰ دیدگاه
زمان تحویل، بررسی و تطبیق مدارک آزمون استخدام شرکت فرودگاه ها اعلام شد
شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران اعلامکرد: همه پذیرفتهشدگان آزمون استخدامی سه برابر ظرفیت این شرکت برای تحویل، بررسی و تطبیق مدارک، از تاریخ ۳۰ دی تا هفتم بهمنماه به شرکت فرودگاهها مراجعه کنند.
به گزارش ایرنا از شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، بر اساس این اطلاعیه همه افراد پذیرفته شده برای تحویل، بررسی و تطبیق، به ترتیب زمانبندی مندرج در جدول از تاریخ ۳۰ دی ماه تا هفتم بهمن ماه با در دست داشتن اصل و تصویر مدارک مشروحه به شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران واقع در تهران، میدان آزادی، خیابان معراج، ساختمان مرکزی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران مراجعه کنند.
آزمون تعیین سطح زبان و چک پزشکی برای پذیرفتهشدگان شغل مراقبت پرواز و عملیات فرودگاهی (۸) بر اساس ضوابط در تاریخ های مقرر انجام خواهد پشد. در ضمن همه هزینه های مربوط به چکاپ پزشکی بر عهده خود داوطلب است و پرداخت این هزینه هیچ تعهدی برای شرکت ایجاد نمیکند.
بدیهی است عدم مراجعه در بازههای زمانی یادشده به منزله انصراف تلقی میشود.
مدارک مورد نیاز
۱- ۹ قطعه عکس ۴x۳ که در سال جاری گرفته شده باشد.
۲- اصل دانشنامه یا گواهی موقت تحصیلی ممهور به مهر دانشگاه و تصویر آن به تاریخ فارغ التحصیلی حداکثر سوم دیماه ۱۴۰۲ (مبنا، تاریخ فراغت از تحصیل است)
۳- اصل شناسنامه و تصویر از همه صفحات آن (ملاک عمل برای محاسبه سن افراد، نخستین روز ثبت نام آزمون مشترک فراگیر به تاریخ ۲۱ مهر ۱۴۰۲ است)
۴- اصل کارت ملی و تصویر پشت و روی آن
۵- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم قانونی و تصویر آن برای آقایان به تاریخ خاتمه خدمت و یا تاریخ صدور برای افراد دارای معافیت دائم به تاریخ حداکثر سوم دیماه ۱۴۰۲
۶- اصل مدارک و معرفی نامه از سازمان بهزیستی کشور برای معلولان
چگونه برای مصاحبه آماده شویم؟
دانلود کتاب الکترونیکی راهنمای جامع تمام مراحل مصاحبههای استخدامی
سفارش پستی کتاب چاپی راهنمای مصاحبه گزینش عقیدتی و سیاسی
تجربیات "واقعی" مصاحبه آزمون های استخدامی، کارجویان (رایگان)
۷- کارنامه قبولی در آزمون
۸- ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذیربط (سوابق بیمه بخش دولتی) برای اصلاح حداکثر سن مقرر برای آن دسته از داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تماموقت در وزارتخانهها و موسسات و شرکتهای دولتی، بانکها و شرکتهای تحت پوشش آنها، شرکتهای بیمههای دولتی، شهرداریها و موسسات و شرکتهای دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکتهای ملی و مصادره شده که به طوری از بودجه و کمک دولت استفاده میکنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به خدمت اشتغال داشتهاند.
۹- اصل کارت شناسایی ایثارگری یا معرفی نامه از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای ایثارگران ۲۵ درصد.
۱۰- اصل مدرک و معرفی نامه از مراجع ذیصلاح برای مشمولین سهمیه پنج درصد.
مراجع ذیصلاح تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه برای رزمندگان با سابقه دستکم ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه و همسر و فرزند آنها عبارتند از:
- معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
- معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل
- معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران
۱۱- ارائه مستندات درباره داوطلب بومی
- محل تولد فرد بر اساس شناسنامه وی
- سوابق سکونت ۱۰ ساله درشغل محل مورد درخواست ( احراز با استشهاد محلی با تایید نیروی انتظامی محل سکونت)
- گذراندن دستکم ۲ مقطع تحصیلی در شغل محل مورد درخواست
۱۲- ارائه مدرک مربوط به امتیاز حافظان قرآن (طبق مصوبه جلسه ۵۷۳ شورای انقلاب فرهنگی، تبصره ۳، مدرک تخصصی حفظ قرآن با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی معتبر است)
۱۳- بر اساس بخشنامه شماره ۲۲۹۳۲ مورخ پنجم تیرماه ۱۴۰۱ معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور، امتیاز لازم برای مشمولان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (موضوع مصوبه شماره ۲۷۸/۶۹۳۸۵ مورخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ مجلس شورای اسلامی) در صورت ارائه مستندات شامل شناسنامه متقاضی و فرزندان وی، لحاظ خواهد شد.
تاریخ مراجعه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی برای بررسی مدارک
مشاهده صفحه جامع استخدام شرکت فرودگاه های کشور
منبع: خبرگزاری ایرنا
اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.