• ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
  • 1k نظر «نمایش»

اطلاعیه ثبت‌نام دهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور

اطلاعیه ثبت‌نام دهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

انتشار اطلاعیه ثبت‌نام دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور

به گزارش ایران استخدام و به نقل از مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، اطلاعیه ثبت‌نام دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور منتشر شد.

در اجرای ماده 44 قانون مدیریت خدمات كشوری و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی، تخصصی و اختصاصی برای استخدام افراد در دستگاه‌های اجرایی و بنا بر ابلاغ سازمان اداری و استخدامی کشور، ثبت‌نام دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی كشور برای جذب نیرو در دستگاه‌های اجرایی از 15 فروردین‌ماه 1402 شروع خواهد گردید.

سایر توضیحات

متقاضیان گرامی شرکت در آزمون توجه داشته باشند که این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و ثبت نام پس از اتمام مهلت یاد شده غیر فعال خواهد شد. داوطلبان متقاضی استخدام میتوانند جهت آگاهی از اطلاعات و جزئیات مربوط به شرایط احراز شغل محلهای استخدام رشته ها مقاطع تحصیلی و سایر (شرایط در هر یک از دستگاههای ذیل مفاد دفترچه راهنمای آزمون را مطالعه و نسبت به ثبت نام در بازه زمانی یادشده اقدام نمایند. لازم به ذکر است دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی روز جمعه 5 خردادماه 1402 برگزار خواهد شد و توضیحات لازم در خصوص تاریخ و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه و سایر موارد در دفترچه راهنمای آزمون اعلام خواهد شد.
قابل توجه است تمامی فرآیندهای مربوط به ثبت نام داوطلبان شرکت در دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور انحصاراً از طریق وبگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی انجام می پذیرد.

اسامی دستگاه‌های اجرایی

وزارت راه و شهرسازی - پست بانک - شرکت ارتباطات زیرساخت - گمرک جمهوری اسلامی ایران - سازمان پزشکی قانونی کشور سازمان تبلیغات اسلامی - سازمان تحقیقات آموزش و توسعه کشاورزی - سازمان ثبت اسناد و املاک کشور - سازمان شیلات ایران - سازمان ملی استاندارد - سازمان ملی بهره وری - پژوهشکده علوم زمین - برخی از دستگاههای اجرایی استان سیستان و بلوچستان

مشاهده اطلاعیه

منبع: مرکز آزمون جهاد دانشگاهی

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2716854
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k