• ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
  • 0k نظر «نمایش»

اعطای بیش از ۴۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در قزوین

اعطای بیش از ۴۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در قزوین

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

هدفت ایجاد اشتغال برای جوانان متقاضی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری فارس،  مسئول قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان قزوین گفت: جهت ایجاد اشتغال، بیش از 47 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی اعطا شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ مهدی نیکجو اظهار کرد: در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی مبنی بر ضرورت توانمند سازی آحاد جامعه در مسیر افزایش تولید ملی، با هدف حل مشکلات ناشی از بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان متقاضی اشتغال و افزایش تولید در سراسر استان، از سوی بسیج سازندگی با همکاری دستگاه های همکار و بانک های عامل(صادرات، تجارت و ملت) بیش از 47 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه 4 درصد در سال 1400 تا سقف 100 میلیون تومان و بازپرداخت 7 ساله پرداخت شده است.

وی افزود: این وام ها در عرصه های دانش بنیان مرتبط با حوزه کشاورزی و امنیت غذایی، قطب های صنایع تبدیلی استان، ایجاد نیروگاه های خورشیدی خانگی، داربستی کردن باغات انگور  پرورش زنبور عسل، تولید کیف و کفش، بسته بندی محصولات، شیرینی پزی، خیاطی، قالیبافی، قارچ، گلخانه و صنایع دستی و با اولویت مناطق کم برخوردار استان توزیع شده است.

مسئول قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان قزوین در ادامه بیان کرد: آموزش و بازاریابی از جمله برنامه هایی است که در قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی در حال پیگیری است به طوری که افراد فاقد مهارت با توافقی که با سازمان فنی و حرفه ای، جهاد دانشگاهی و جهاد کشاورزی منعقد شد آموزش های لازم را در کوتاه ترین زمان کسب خواهد کرد.

سرهنگ نیکجو تصریح کرد: در بازاریابی محصولات و تولیدات، افراد در کنار فعالان این بخش حاضر می شوند و برگزاری نمایشگاه های فصلی در شهرستان ها، مرکز استان و کشور و استفاده از نمایشگاه های فضای مجازی اجرا و استمرار خواهد داشت.

وی در خصوص پرداخت تسهیلات در سال جاری نیز گفت: امسال با پیگیری های به عمل آمده مبالغ  تسهیلات به ازای هر طرح تا سقف 200 میلیون تومان قرض الحسنه 7 ساله افزایش داشته است.

این مسئول در پایان گفت: امسال نیز در راستای حمایت از تعاونی ها و صندوق های قرض الحسنه اشتغالزا در سراسر استان، به هر تعاونی حداکثر تا سقف 500 میلیون تومان وام پرداخت خواهد شد و متقاضیان در این خصوص می بایست فاقد شغل و بیمه اجباری و دارای مهارت کسب و کار باشند و جهت ثبت نام از طریق حوزه های مقاومت بسیج در سرتاسر استان اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2627680
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد