• ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
  • 0k نظر «نمایش»

اعطای وام اشتغال ۳۵ هزار میلیارد تومانی به مددجویان کمیته امداد

اعطای وام اشتغال ۳۵ هزار میلیارد تومانی به مددجویان کمیته امداد

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

ایجاد سالانه 500 هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، رئیس کمیته امداد کشور گفت: برای مددجویان کمیته امداد وام اشتغال 35 هزار میلیارد تومانی اعطا خواهد شد.

رئیس کمیته امداد کشور با بیان این‌که آذربایجان‌شرقی رتبه نخست را در جذب تسهیلات بانکی اشتغال دارد، گفت: طی سالجاری مقرر شده تا مبلغ ۳۵ هزار میلیارد تومان از طریق بانک‌های عامل به افراد تحت پوشش کمیته امداد، وام اشتغال تعلق گیرد.

سید مرتضی بختیاری، سه شنبه، ۲۸شهریورماه، در جشن خود کفایی ۱۰ هزار مددجوی کمیته امداد آذربایجان شرقی و تجلیل از یاوران اشتغال، اظهار کرد: سال گذشته در شورای عالی اشتغال دولت مقرر شد سالانه ۵۰۰ هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد ایجاد شود. علی رغم این‌که بانک‌ها سال گذشته اعلام می‌کردند که منابع همخوانی ندارند اما با همکاری‌های انجام گرفته تعداد ۴۲۲ هزار فرصت شغلی در کشور با ۲۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه ایجاد شد.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به ایجاد ۲۳ هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی در آذربایجان‌شرقی، گفت: اوایل سالجاری در شورای عالی اشتغال با حضور رئیس جمهور اجازه داده شد تا دهک شش و هفتم نیز با تحقیقات محلی توسط کمیته امداد، وام اشتغال دریافت کنند.

وی افزود: کسانی مشمول دریافت وام می‌شوند که دوره‌های مهارت آموزی را طی کنند و سقف وام اشتغال نیز ۱۵۰ میلیون تومان است که طی پنج الی هفت سال باید اقساط آن پرداخت شود.

بختیاری با بیان اینکه ماموریت اصلی ما توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای افراد است، اظهار کرد: اگر خدمتی به مردم ارائه می‌شود، باید تکریم و حرمت آن‌ها را رعایت کرده و هیچ‌گونه منتی در کار نباشد. این ماموریت باید در لایه‌های کار و فعالیت خود را نشان دهد. سه رکن اساسی برای این ماموریت در نظر گرفته شده اشتغال، مسکن و فرهنگ خودباوری و خود اتکایی از ارکان اصلی توانمندسازی است.

وی با اشاره به اینکه بالغ بر ۵۳ درصد خانوار تحت پوشش کمیته امداد، بانوان هستند، بیان کرد: اگر اشتغال بانوان در محیط بیرون خانه باشد، وظیفه‌ی مادری تحت الشعاع قرار می‌گیرد و در این راستا، راهبرد اشتغال خانگی جزو ماموریت‌های اصلی کمیته امداد است. طی سالجاری بر اساس برنامه ریزی‌های انجام گرفته، حدود ۱۰۰ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد که خودکفا شدند، از پوشش این نهاد حمایتی خارج می‌شوند.

وی با بیان اینکه نباید در بستر اشتغال از فعالیت‌های دانش بنیانی غافل بمانیم، از برگزاری دوره خلبانی برای ۹۰۰ نفر و ارائه ۲۰۰ پروانه خلبانی و ۵۵ دستگاه پهباد به آن‌ها خبر داد.

رئیس کمیته امداد کشور گفت: پرورش کرم ابریشم یک شغل خانگی و خانوادگی بوده و یک سوم پیله ابریشم کشور را مددجویان کمیته امداد تولید می‌کنند.

مشاهده صفحه جامع اخبار وام اشتغال و دریافت وام

مشاهده صفحه جامع اخبار پرداخت وام اشتغال به مددجویان

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2788087
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد