• ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
  • 0k نظر «نمایش»

اعلام جزئیات آزمون استخدامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس

اعلام جزئیات آزمون استخدامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

جزئیات آزمون استخدامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس اعلام شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس به تشریح جزئیات در خصوص آزمون استخدامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس پرداخت.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از اعلام جزییات آزمون استخدامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس به منظور ایجاد اشتغال زایی و تکمیل نیروهای مورد نیاز در واحدهای مختلف عملیاتی خبر داد.

علیرضا جعفرپور صبح امروز (۲۴ اردیبهشت ماه)، بیان کرد: این شرکت به منظور ایجاد اشتغال زایی و تکمیل نیرو های مورد نیاز خود در واحدهای مختلف عملیاتی نسبت به استخدام نیرو در قالب آزمون استخدامی کرده است.

وی ادامه داد: داوطلبانی که در مدت زمان اعلام شده اقدام به نام نویسی کرده بودند از عصر روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۲/۰۲/۲۵ با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام فرمایند.

جعفرپور تصریح کرد: متقاضیان توجه داشته باشند که برای شرکت در آزمون باید حتماً کارت ورود به جلسه و کارت ملی خود را به همراه داشته باشند.

وی اضافه کرد: آزمون برای داوطلبان مقطع دیپلم روز پنج‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۸ ساعت ۸:۰۰ صبح و همچنین برای داوطلبان مقطع کارشناسی ظهر جمعه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۹ ساعت ۱۴:۳۰ آغاز می‌شود لذا داوطلبان در زمان اعلامی در جلسه آزمون حضور یابند.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس تعداد کل ثبت‌نام کنندگان را ۹۱۶۲ نفر برشمرد که از این تعداد داوطلبان در مقطع دیپلم ۳۲۱۲ نفر و تعداد شرکت‌کنندگان در مقطع کارشناسی نیز ۵۹۵۰ نفر هستند.

به گزارش ایسنا، حوزه امتحانی آزمون جذب نیروی انسانی شرکت نفت ستاره خلیج فارس در کارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان درج شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2738753
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد