• ۱۴۰۲/۰۳/۰۳
  • 0k نظر «نمایش»

اعلام جزئیات برگزاری آزمون ارتقای دستیاری دندانپزشکی

اعلام جزئیات برگزاری آزمون ارتقای دستیاری دندانپزشکی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

شروع ثبت نام آزمون ارتقای دستیاری دندانپزشکی از 28 خرداد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، مرکز سنجش آموزش پزشکی جزئیات برگزاری آزمون ارتقای دستیاری دندانپزشکی را اعلام نمود و بر این اساس ثبت نام از 26 خردادماه شروع می شود.

با اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، فرایند ثبت‌نام آزمون ارتقاء دستیاران دندان‌پزشکی در ماه جاری آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، بر این اساس، فرایند ثبت‌نام آزمون ارتقاء دستیاران دندان‌پزشکی در روز یکشنبه ۲۸ خرداد ماه آغاز می‌شود و روز چهارشنبه ۳۱ خرداد به پایان می‌رسد.

آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی صبح پنجشنبه ۲۹ تیرماه ۱۴۰۲ در به طور همزمان در دانشگاه های علوم پزشکی مستقر در شهرهای اصفهان، اهواز، بابل، ساری، تبریز، ارومیه، تهران، زاهدان، کرمانشاه، شیراز، بندرعباس، قزوین، کرمان، رشت، مشهد، همدان و یزد برگزار می‌شود.

کارت ورود به جلسه آزمون از ساعت ۱۲ دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار گرفته و هر داوطلب موظف به پرینت کارت خود از روی سایت است.

بر اساس قانون مجلس شورای اسلامی: «دانش آموختگان مقاطع پزشکی عمومی، دندانپزشکی عمومی و داروسازی عمومی پذیرفته شده سهمیه این قانون که حائز شرایط آیین نامه های استعدادهای درخشان مصوب وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند، صرفاً در همان سال تحصیلی مجازند در آزمون های دستیاری تخصصی در رشته مورد نیاز دانشگاه/ دانشکده علوم پزشکی محل تعهد شرکت کنند و در صورت قبولی، مجموع تعهدات دو مقطع را پس از فارغ التحصیلی در محل تعهد به صورت آموزشی یا درمانی سپری کنند.»

بنابراین، دانشجویان سال آخر و دانش آموختگان دندانپزشکی مشمول آیین نامه «تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان استعداد درخشان به مقاطع بالاتر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مصوب ۲۷ آذر ۱۴۰۰ که در مقطع عمومی با استفاده از سهمیه بومی/ مناطق محروم پذیرفته شده اند، با رعایت شرایط بالا می توانند فقط یک بار پیش از انجام تعهدات و در همان سال فراغت از تحصیل در رشته یا رشته های مورد نیاز دانشگاه/ دانشکده علوم پزشکی محل تعهد، در آزمون دستیاری شرکت کنند.

منابع آزمون ارتقاء دستیاران دندان‌پزشکی، همان منابع آزمون بورد تخصصی سال ۱۴۰۲ است. دستیاران سال‌های اول تا چهارم رشته «جراحی دهان، فک و صورت» و دستیاران سال‌های اول و دوم سایر رشته‌ها موظف به شرکت در این آزمون هستند. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2742833
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد