• ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
  • 0k نظر «نمایش»

اعلام سهمیه دانشگاه علوم پزشکی مشهد از استخدام وزارت بهداشت

اعلام سهمیه دانشگاه علوم پزشکی مشهد از استخدام وزارت بهداشت

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

رفع مشکل کمبود نیروی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اخذ مجوز استخدام 25 هزار نفر

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری برنا، وزیر بهداشت گفت: با توجه به اخذ مجوز استخدام 25 هزار نیرو در وزارت بهداشت، بخشی از این جذب برای رفع کمبود نیرو در دانشگاه علوم پزشکی مشهد خواهد بود.

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در حاشیه بازدید ازبخش های مختلف مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی امام رضا(ع) مشهد مقدس اظهار کرد: امروز از یکی از بزرگترین و بهترین بیمارستان های کشور بازدید کردیم. این بیمارستان در دوران کرونا، خدمات ارزنده و بزرگی به بیماران داشت و به حدود 700 بیمار کووید19، خدمت ارائه کرد.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: بیمارستان امام رضا(ع) در شروع دولت مردمی، 700 تخت داشت که امروز ظرفیت آن به یک هزار و 200 تخت رسیده و امیدواریم به یک هزار و 800 تخت، افزایش یابد.

 عین اللهی تاکید کرد: اورژانس بیمارستان امام رضا(ع) با ظرفیت 110 تخت، بسیار فعال است که این بخش و سایر بخش های تخصصی و فوق تخصصی، به بیماران مشهد مقدس، استان خراسان رضوی و حتی سایر استانها و کشورهای همجوار خدمات ارزنده ای ارائه می دهند.

وی از وجود بخش ها و تخت های گردشگری سلامت در این بیمارستان به عنوان یکی از نقاط قوت این مرکز درمانی یاد کرد و افزود: بسیاری از بیماران کشورهای مجاور، توانمندی ها و ظرفیت این بیمارستان را می دانند و برای درمان به بیمارستان امام رضا(ع) مراجعه می کنند.

وزیر بهداشت با اشاره به وجود برخی مشکلات مالی و ساختاری در این بیمارستان، گفت: در جلسه ای که با دکتر شبستری، رییس بیمارستان، همکاران وی و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، اهم مشکلات این بیمارستان مطرح و بررسی گردید.

 عین اللهی تاکید کرد: در این جلسه مقرر شد که یک ردیف مستقل بودجه برای بیمارستان امام رضا(ع) مشهد مقدس، در نظر گرفته شود تا با درآمدهایی که از ارائه خدمات به بیماران داخلی و خارجی دارد، مشکلات را برطرف کند. در دولت مردمی تلاش کردیم دستگاه ها و تجهیزات پزشکی پیشرفته به ویژه تجهیزات تشخیص و درمان سرطان، برای این بیمارستان تامین و امیدواریم سایر نیازهای آن نیز برطرف شود.

وی به اخذ مجوز استخدام ۲۵ هزار نفر در رده های مختلف وزارت بهداشت اشاره و عنوان کرد: بخشی از ظرفیت این نیروها به دانشگاه علوم پزشکی مشهد مقدس، اختصاص می یابد تا مشکلات کمبود نیروی انسانی آن تا حدی، برطرف شود. در دوران گذشته، تجهیزات مورد نیاز درمان سرطان در مشهد تأمین نشده بود که در دولت مردمی، توانستیم مراکز درمانی مشهد را به شتابدهنده ها و  دستگاه های تشخیص و درمان سرطان مجهز کنیم  و این روند در سایر مناطق نیز ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2738499
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد