• ۱۴۰۲/۰۵/۲۹
  • 1k نظر «نمایش»

اعلام نتایج نقل و انتقالات درون استانی معلمان فارس در ۱ شهریورماه

اعلام نتایج نقل و انتقالات درون استانی معلمان فارس در ۱ شهریورماه

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

دعوت به مصاحبه 4500 نفر در آزمون استخدام دبیری فارس

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: نتایج نقل و انتقالات درون استانی فارس در اول شهریورماه اعلام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: به مردم قول می‌دهیم که در کنار مهری بانشاط، هیچ کلاس درسی در سال تحصیلی جدید بدون معلم نماند.

محمدخلیل عسکری یکشنبه ٢٩ مرداد در یک کنفرانس خبری، ضمن تسلیت حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع)، با اشاره به وجود ۸ هزار و ٦٨٦ مدرسه، ٩٥٥ هزار و ٦٠٠ دانش آموز و ٤٣ هزار کلاس درس در فارس، عنوان کرد: ٦٢ هزار معلم کار تعلیم و تربیت در فارس را به عهده دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس به رویکرد تحولی دولت سیزدهم مبنی بر تربیت معلم به جای تامین معلم اشاره و عنوان کرد: یک آزمون برگزار و ٣ هزار و ٨٩٩ داوطلب در رشته آموزگاری انتخاب شدند. امسال تحصیلکردگان بیش از ٤٠ رشته اجازه شرکت در این آزمون داشتند.

عسکری اضافه کرد: سه هزار و ٨٤٢ نفر در کانون‌های ارزیابی مورد مصاحبه قرار گرفتند و نهایتا هزار و ٥٣٠ نفر انتخاب شده و امسال وارد مدارس استان می‌شوند.

او به جذب تعدادی از دبیران و هنرآموزان جدید هم اشاره و بیان کرد: یکی از مشکلات مبتلا به آموزش و پرورش، مشکل کمبود نیروی انسانی است.در این راستا ١٢ مردادماه جاری این آزمون برگزار و پیش بینی می‌شود که ٤٥٠٠ نفر به مصاحبه دعوت و نهایتا ١٦٥٠ نفر پذیرفته شوند. 

مدیرکل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: ١٠ هزار و ٧ نفر امسال در نقل و انتقال درون استانی شرکت کرده‌اند که با جمعیت کل معلمان برخی از استان‌ها برابری می‌کند! نتایج این نقل و انتقالات چهارشنبه یکم شهریورماه اعلام می‌شود.

او با بیان اینکه ضمن تلاش بر حل مشکل مردم، قانون در نقل و انتقالات فضل الخطاب است و به صورت جد بر اجرای قانون تاکید داریم، گفت: ١٦٠٢ نفر نیز متقاضی حضور در فارس هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس به برگزاری امتحانات نهایی در استان هم اشاره و بیان کرد: با تغییر رویکرد پذیرش دانشجو در دانشگاهها، ٤٠ درصد معدل در کنکور اثرگذار است که امسال امتحانات به صورت الکترونیکی تصحیح شدند. در بررسی‌های انجام شده در ٤ رشته موجود نیز ٤٩ صدم درصد رشد معدل داشتیم.

عسکری همچنین با بیان اینکه امسال سه هم استانی به المپیادهای جهانی راه یافته‌اند و در عین حال شاهد درخشش سه دانش آموز در مسابقات رباتیک در کشور چین بودیم، خاطرنشان کرد: ٢٨ مدال طلا امسال توسط دانش آموزان فارس کسب شد.

او یکی از اقدامات ارزشمند مجلس و دولت را نظام رتبه بندی ذیل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ذکر و خاطرنشان کرد: ٥٩ هزار نفر از همکاران ما در استان شامل نظام رتبه بندی شدند که البته بیش از ٣٣ هزار نفر نسبت به آن اعتراض داشتند که در شهریورماه احکام قطعی آنها صادر می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس همچنین اعلام کرد که ٧ هزار نفر امسال از آموزش و پرورش استان بازنشسته می‌شوند.

عسکری همچنین با بیان اینکه نظارت جدی بر مدارس غیردولتی انجام میپشود که در این راستا به دو مدرسه تذکر جدی داده شد، گفت: شهریه مدارس غیردولتی براساس تعرفه مصوب سالانه است و این تعرفه نیز براساس شاخص‌هایی، مشخص می‌شود.

او اضافه کرد: در مدارس ابتدایی حداقل ٥ میلیون و ٤٠٠ هزار تومان و حداکثر ٢٣ میلیون تومان، در مقطع متوسطه اول ٦ میلیون و ٣٠٠ هزار تومان حداقل و ٢٨ میلیون تومان حداکثر و در مقطع متوسطه دوم نیز ٧ میلیون و ٧٠٠ هزار تومان حداقل و ٣٢ میلیون حداکثر شهریه پیش‌بینی شده است. البته تعرفه کلاس‌های فوق برنامه هم با موافقت والدین مشخص می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس همچنین با اشاره به افتتاح و بهره برداری از ١٠٢ پروژه در قالب ٥٩٩ کلاس درس در هفته دولت در این استان، عنوان کرد: بخشی از مدارس فرسوده استان با طرح مولدسازی بازسازی خواهند شد.

عسکری با بیان اینکه هیچ ملک مازاد خیرساز مشمول طرح مولد سازی نمی‌شود، به موضوع ثبت نام به عنوان یکی از چالش‌های جدی خانواده‌ها نیز اشاره و بیان کرد: وظیفه ما فراهم کردن بستر تحصیل دانش آموزان است و در این راستا با توجه به رویکرد عدالت محوری دولت، یک قرارگاه شکل گرفت که ١٤ دستگاه عضو این کارگروه هستند.

او خطاب به خانواده‌ها گفت: والدین برای ثبت نام دانش آموزان خود در مدارس خاص اصرار نکنند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس همچنین با بیان اینکه تجهیزات و زیباسازی مدارس در دستور کار قرار گرفته است، افزود: ساخت فضاها در مناطق محروم و کم برخوردار نیز در دستور کار است.

عسکری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه حوادث سال گذشته آموزش و پرورش، مدرسه و کلاس درس را مورد هدف قرار داد، گفت: ما درگیر جنگ ترکیبی هستیم که مخاطب آن هم نوجوانان است و ما الزاما به دفاع ترکیبی نیاز داریم.

او با بیان اینکه برای مقابله با این جنگ باید همه دستگاهها از آموزش و پرورش پشتیبانی کنند، اعلام کرد که مرکز پاسخگویی به شبهات به زودی در آموزش و پرورش فارس راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: به جهت ایجاد آرامش در مدارس، نخستین کسانی که پای جنگ شناختی در مدارس ایستادگی خواهند کرد، مدیران مدارس هستند که در این راستا دوره‌های آموزشی ویژه مدیران در شهریورماه برگزار میپشود.

عسکری اظهار کرد: امسال آموزش و پرورش مبتنی بر قوانین مصوب عالی انقلاب فرهنگی، شورای فرهنگ عمومی و آیین نامه حجاب و عفاف مدارس، قانون حجاب و عفاف با رویکرد ایجابی را تدوین کرده است.

او تصریح کرد: برای سال تحصیلی جدید نظارت بر فرآیند پوشش متعارف از منزل تا مدرسه با مشارکت دانش آموزان در دست اقدام است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس به پروژه مهر نیز اشاره و با بیان اینکه معلمان ما دائم در حال رویش و شرکت در کلاس‌های ضمن خدمت هستند، گفت: امسال مهری بانشاط، شاداب و با امید و انگیزه در فارس خواهیم داشت و به مردم قول می‌دهیم که در کنار مهری بانشاط، هیچ کلاس درسی در سال تحصیلی جدید بدون معلم نماند.

عسکری همچنین اعلام کرد که به زودی آموزش و پرورش شهر صدرا به افتتاح می‌رسد. 

او در بخش پایانی سخنان خود به برگزاری سی و هفتیمن اجلاسیه سه روزه رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور اشاره و بیان کرد: این جلاسیه با شعار «معلم تمدن ساز، مدرسه اثر بخش و ایران قوی» برگزار شد.استان فارس نیز یکی از محورهای این اجلاسیه را تحت عنوان ارتقای جایگاه معلم مدیریت کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس به برگزاری همایش مدیران آموزش و پرورش پس از انقلاب هم اشاره و در این خصوص گفت: انقلاب متعلق به همه مردم است و در یک فضای صمیمی مدیران به گفت و گو پرداختند.

مشاهده صفحه جامع اخبار نقل و انتقال فرهنگیان

مشاهده صفحه جامع آخرین خبر از استخدام آموزش و پرورش

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2777312
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k