• ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
  • 0k نظر «نمایش»

اعلام نتایج وام ضروری بازنشستگان بصورت ماهانه

اعلام نتایج وام ضروری بازنشستگان بصورت ماهانه

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

نیازی به ثبت نام مجدد متقاضیان در وام بازنشستگی وجود ندارد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: نتایج وام ضروری بازنشستگان بصورت ماهانه اعلام می شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اداره کل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: متقاضیانی که قبلاً ثبت نام کرده اند، نیازی به ثبت نام مجدد نداشته و درخواست ایشان تا پایان سال ۱۴۰۲ در سامانه ثبت نام اینترنتی محفوظ خواهد بود. ‏ 
در این اطلاعیه تاکید شده است: اولویت بندی پرداخت وام ۳۰میلیون تومانی به «واجدین شرایط» بر اساس «میزان حقوق خالص دریافتی و مانده بدهی وام‌های سنوات گذشته» انجام می‌شود.
با توجه به کثرت واجدین شرایط، امکان پرداخت بف صورت یکجا فراهم نبوده و با توجه به اعتبار تخصیصی از سوی بانک عامل، وام‌های ضروری به شکل ماهانه و مرحله به مرحله پرداخت خواهد شد.
در این اطلاعیه با اشاره به «متقاضیانی که به هر دلیلی در اسفند ۱۴۰۱ موفق به ثبت نام اینترنتی نشده اند» آمده است: صندوق بازنشستگی کشوری این امکان را فراهم کرده است که بازنشستگان عزیز در هر ماه و به صورت مستمر اقدام به ثبت نام کنند.
برهمین اساس و با توجه به امکان ثبت نام مستمر وام در هر ماه، نتایج واجدین شرایط نیز بصورت ماهانه اعلام می‌شود.
گفتنی است، نتایج ثبت نام واجدین شرایط دریافت وام ضروری در پایان هر ماه به متقاضیان اعلام خواهد شد و بازنشستگان متقاضی می‌توانند با مراجعه به سامانه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری از نتایج ثبت نام خود مطلع شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2744131
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد