• ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
  • 0k نظر «نمایش»

افزایش سقف تسهیلات بانوان کارآفرین به ۲۰۰ میلیون تومان

افزایش سقف تسهیلات بانوان کارآفرین به ۲۰۰ میلیون تومان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

ارائه تسهیلات میلیاردی به زنان کارآفرین

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از اعطای تسهیلات به بانوان کارآفرین خبر داد.

«انسیه خزعلی» در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به عملکرد صندوق ضمانت زنان سرپرست خانوار تصریح کرد: معاونت امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور تاکنون اقدامات مهمی در این خصوص به انجام رسانده است. بند (ت) ماده ۸۰ برنامه هفتم پس از رفت و برگشت متعدد در کمیسیون‌های مجلس اصلاح شد و در نهایت مقرر شد آیین نامه یا پنجره واحد برای آن تعریف شود که به زودی در دولت مطرح و نهایی خواهد شد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به صندوق ضمانت و اقداماتی که در این خصوص انجام شده، افزود: با توجه به سهمیه که به همه استان‌ها داده شده، صندوق ضمانت فعال است و در واقع خود دولت ضامن زنان سرپرست خانوار و دهک‌های یک تا پنج است.

وی با اشاره به کارآفرینی و کسب و کار پایدار خانواده محور که توسط معاونت امور زنان رییس جمهور دنبال می‌شود، گفت: این موضوع برای زنان سرپرست خانوار به صورت ویژه دیده شده است و هم تسهیلات به آنها داده خواهد شد و هم کارآفرینان زن آنها را به مدت چهار سال تحت پوشش قرار خواهند داد. تحت پوشش به این صورت خواهد بود که از مواد اولیه تا رساندن محصول به مصرف کننده، این حمایت انجام خواهد می‌شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده درباره اینکه چه میزان تسهیلات تاکنون توسط صندوق ضمانت پرداخت شده، خاطرنشان کرد: پیش از این سقف تسهیلات ۱۰۰ میلیون بوده که این رقم به ۲۰۰ میلیون افزایش یافته است. اما به زنان کارآفرین سقف بیشتری از تسهیلات تعلق گرفته و با توجه به نوع کار زنان کارآفرین ممکن است این رقم به چند میلیارد هم برسد.

مشاهده صفحه جامع اخبار اشتغال بانوان

مشاهده صفحه جامع اخبار وام اشتغال و دریافت وام

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2837988
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد