• ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
  • 0k نظر «نمایش»

افزایش سن بازنشستگان شامل کارگران نمی شود!

افزایش سن بازنشستگان شامل کارگران نمی شود!

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

افزایش سن بازنشستگان مختص کارگران است

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری برنا، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش سن بازنشستگی مشمول کارگران نمی شود و برای کارمندان است.

روح الله متفکر آزاد، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا،با اشاره به مصوبات مجلس  در لایحه برنامه هفتم توسعه، گفت: مجلس تلاش کرد برنامه هفتم درعین حال که روبه جلو و افق های روشنی برای کشور داشته باشد واقع بین هم باشد. واقع بینی برنامه هفتم بیشتر از برنامه های قبلی بوده است یعنی خیلی در ابرها سیر نکرده است. سعی شده است معطوف به مسئله محوری  باشد ومسائلی را در طول اجرای برنامه  پیگیری کند.

وی با بیان اینکه پیش بینی این است که درصد تحقق برنامه هفتم از برنامه های قبلی بیشتر است، اظهار کرد: توجه به حوزه های حکمرانی جز نقاط عطف برنامه است و دولت و مجلس در این زمینه قدم های رو به جلو و جدی برداشتند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ، بیان کرد: مجلس تلاش داشت در طول اجرای برنامه بستر هیچ گرانی در کشور مهیا نشود و سعی کردیم مواردی مصوب شود که در طول اجرای برنامه  باعث تورم و گرانی در کشور نشود و گرانی به مردم تحمیل نشود.

وی، اظهار کرد: در مورد بازنشستگان چند اتفاق مبارک داشتیم که از آن جمله حوزه متناسب سازی حقوق بازنشستگان لشکری ،کشوری و تامین اجتماعی است که طبق زمانبندی مجلس قرار است  در سه سال اول برنامه اجرایی شود. مجلس با این مصوبه جلوی تغییر نظام محاسباتی پرداخت به ضرر بازنشستگان را گرفت.

متفکرآزاد با اشاره به انتقادات در مورد مصوبه مجلس در رابطه با افزایش سن بازنشستگی، خاطر نشان کرد: باید توجه داشت که افزایش سن بازنشستگی شامل کارگران نمی شود بلکه برای کارمندان است.معتقدم زیان صندوق ها را باید در سومدیریت جستجو کرد نه در بحث افزایش سن امید به زندگی. باید به جای افزایش سن بازنشستگی، برای رفع سومدیریت در این صندوق ها چاره ای اندیشید.

مشاهده صفحه جامع اخبار مربوط به بازنشستگان

منبع: خبرگزاری برنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2813917
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد