• ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
  • 0k نظر «نمایش»

انتشار اصلاحات و الحاقات جدید آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه اسفند ماه ۱۴۰۲

انتشار اصلاحات و الحاقات جدید آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه اسفند ماه ۱۴۰۲

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تغییرات مهم آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه اسفند ماه 1402

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری اختبار، اصلاحات و الحاقات جدید قوانین و مقررات مطابق دفترچه آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه اسفند ماه 1402 منتشر شده است.

اصلاحات و الحاقات جدید قوانین و مقررات مطابق دفترچه آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه اسفند سال ۱۴۰۲، «قوانینی که دارای اصلاحات و الحاقات هستند»، توسط داوطلب باید مورد مطالعه قرار گیرند. بنابراین در صورتی قوانین و مقررات اعلام شده توسط مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه بعنوان منابع آزمون اخذ پروانه وکالت، دارای تغییرات باشند، باید براساس تغییرات جدید مطالعه شوند.

آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه اسفند ۱۴۰۲ از قوانین و مقررات اعلام شده و همچنین آراء وحدت رویه مرتبط با آنها خواهد بود. پس علاوه بر مطالعه قوانین و مقررات با آخرین اصلاحات، نیاز به بررسی بروزترین آرای وحدت رویه دیوان عالی کشور مرتبط به قوانین منبع آزمون هست.

 برای قبولی در آزمون استخدامی چه بخوانیم؟

دانلود رایگان سوالات آزمون وکالت دادگستری و وکلای قوه قضاییه

سفارش پستی کتاب‌های آمادگی برای آزمون‌های استخدامی

در سال ۱۴۰۲، برای دومین بار در ۱۸ اسفند آزمون برگزار خواهد شد، عناوین قوانین اعلام شده بعنوان منبع آزمون، نسبت به آزمون گذشته (برگزار شده در ۳ شهریور ماه) تغییراتی نداشته است.

اصلاحات و الحاقات جدید در سال ۱۴۰۲ که در برگیرنده قوانین و مقررات منبع آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه می‌شوند، وجود دارند. بنابراین مطالعه این تغییرات در آزمون پیش رو اهمیت دارد. این اصلاحات و الحاقات را در ادامه اشاره می‌شوند.

اصلاحات و الحاقات قانون دیوان عدالت اداری
آیا آزمون اسفند ۱۴۰۲ براساس قانون دیوان عدالت اداری با اصلاحات ۱۴۰۲ خواهد بود؟
«قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری مصوب سال ۱۳۹۲» ذیل ماده امتحانی آیین دادرسی مدنی بعنوان منبع آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه اسفند ۱۴۰۲ معرفی شده است. مطابق «قانون اصلاح قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری» مصوب ۱۴۰۲ نام قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری به «قانون دیوان عدالت اداری» تغییر کرده است، که همچنان در دفترچه با نام قبلی ذکر شده است.

با اینکه عنوان پیشین قانون دیوان عدالت اداری در دفترچه آورده شده است، داوطلبان باید قانون با اصلاحات جدید مصوب ۱۴۰۲ مطالعه کنند. زیرا در دفترچه ذکر شده است که قوانین دارای اصلاحات باید مطالعه شوند و این قانون دارای اصلاحات جدید است.

ضمن اینکه در آزمون برگزار شده در شهریور هم سوالات براساس اصلاحات جدید قانون دیوان عدالت اداری مدنظر قرار گرفته بودند. بنابراین آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه اسفند ۱۴۰۲ هم براساس این اصلاحات و الحاقات خواهد بود.

مشاهده صفحه جامع آزمون وکالت

مشاهده صفحه جامع اخبار لحظه به لحظه آزمون وکالت دادگستری

منبع: خبرگزاری اختبار

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2839917
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد