• ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
  • 1k نظر «نمایش»

انتشار اطلاعیه و اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام شرکت نفت ستاره خلیج فارس

انتشار اطلاعیه و اعلام نتایج نهایی آزمون استخدام شرکت نفت ستاره خلیج فارس

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۲ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

نتایج نهایی آزمون استخدام شرکت نفت ستاره خلیج فارس اعلام شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، اطلاعیه شركت نفت ستاره خلیج‌فارس در خصوص اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی شركت‌ سال 1401 به‌منظور انجام سایر مراحل جذب و استخدام منتشر و همچنین نتایج نهایی آزمون نیز اعلام شده است. داوطلبان شرکت کننده در آزمون می توانند جهت مشاهده نتایج نهایی آزمون از طریق لینک زیر اقدام نمایند.

مشاهده نتایج

پیرو اطلاعیه 1402/04/28، به اطلاع متقاضیان شرکت‌کننده در آزمون استخدامی شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس که در تاریخ 28 و 1402/02/29برگزار شد، می‌رساند کارنامه نتایج آزمون مذکور در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ‌سنجش آموزش كشور قرار گرفته است. متقاضیان پس از مشاهده کارنامه آزمون و در صورت قبولی در آزمون مذکور، ضروری است به نکات زیر توجه نمایند:

1.چنانچه در ردیف پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون قرارگرفته‌اند لازم است به منظور طی سایر مراحل استخدام (آزمایشات و معاینات پزشکی، گزینش) به شرح ذیل اقدام نمایند:

1-1- دعوت به شروع به‌کار پذیرفته‌شدگان نهایی در 4 گروه و بر اساس نیاز پالایشگاه صورت می‌پذیرد لذا عدم دعوت در گروه‌های ابتدایی به معنای عدم پذیرش نيست.

1-2-به همراه داشتن مدارک ذیل در زمان انجام معاینات طب کار الزامی است:

-4 قطعه عکس (4×3)
- اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی افراد تحت تکفل
-اصل گواهی عدم سوء پیشینه

2.قبولی در این آزمون صرفاً به معنای کسب حداقل امتیاز علمی لازم برای سیر سایر مراحل استخدامی (طبِ کار و گزینش) است و هیچ‌گونه حقی را برای استخدام داوطلب پذیرفته شده ایجاد نمی‌نماید.

3.قبول‌شدگان بر اساس کارنامه آزمون برای پیگیری سایر مراحل استخدامی لازم است به درگاه اطلاع‌رساني شرکت نفت ستاره خلیج فارس به نشانی مراجعه نموده و اطلاعیه‌های مربوط به زمان حضور جهت انجام سایر مراحل استخدامی را پیگیری و در موعد مقرر به محل‌های تعیین شده از سوی شرکت نفت ستاره خلیج فارس مراجعه نمایند.

4.در صورتی که پذیرفته‌شدگان در مهلت تعیین شده برای سیر سایر مراحل استخدامی مراجعه ننمایند به منزله انصراف تلقی گردیده و داوطلب حق هیچ‌گونه اعتراضی را نخواهد داشت.

5. چنان‌چه به هر دلیلی صلاحیت‌هاي عمومی فرد پذیرفته‌شده از سوي هسته گزینش مورد تأیید قرار نگیرد کسب نمره حد نصاب قبولی، انجام معاینات پزشکی، ارائه گواهی سوءپیشینه و همچنین شرکت در دوره کارآموزی، هیچ‌گونه حقی جهت استخدام در شرکت نفت ستاره خلیج فارس ایجاد نخواهد کرد و از ادامه فرایند استخدام ایشان جلوگیري خواهد شد.

6. با توجـه بـه ضوابط و شرایط اعلام شده در دفترچه آزمــون اســتخدامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس در سال 1401 شرایط بهـره‌منـدي از تمامی سهمیه‌ها و .... بـه اطلاع داوطلبان رسیده است. بنـابراین بـه درخواسـت‌هـاي تغییـر وضـعیت در سهمیه‌ها، ترتیـب اثـر داده نخواهـد شـد.

لازم به توضیح است تمامی اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به آزمون استخدامی شرکت نفت ستاره خلیج فارس از طریق درگاه اطلاع رسانی قابل مشاهده است.

داوطلبان باید تمام موارد فوق را با دقت مطالعه نموده و بر اساس مفاد ذکر شده عمل نمایند. بدیهی است مسئولیت عدم اجرا و اقدام صحیح موارد فوق به عهده داوطلب است.

مشاهده صفحه جامع استخدام شرکت نفت ستاره خلیج فارس

منبع: سازمان سنجش آموزش کشور

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2817304
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k