• ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
  • 0k نظر «نمایش»

انتشار فراخوان ثبت نام تسهیلات مشاغل خانگی در حوزه فرهنگ و هنر

انتشار فراخوان ثبت نام تسهیلات مشاغل خانگی در حوزه فرهنگ و هنر

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آغاز ثبت نام دریافت وام مشاغل خانگی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری بازار کار، متقاضیانی که قصد دریافت تسهیلات مشاغل خانگی در حوزه فرهنگ و هنر را دارند، می توانند با مراجعه به سایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بخش مشاغل خانگی ثبت نام نمایند.

به گزارش بازارکاربه نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، متن فراخوان به این شرح آمده است:
بر اساس تصمیمات اتخاذ شده مبنی بر فعال سازی مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با هماهنگی اداره کل تعاون، رفاه و کار امور اجتماعی استان بوشهر آن دسته از مشاغل خانگی که در حوزه فرهنگی و هنری فعالیت دارند حمایت می نماید. متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بخش مشاغل خانگی اطلاعات مورد نیاز، قانون، دستورالعمل و فهرست تمامی رشته های مشاغل خانگی مربوط به فرهنگ و هنر را مشاهده و به تفکیک مستقل – تحت پوشش – پشتیبان – ثبت نام کنند متقاضیان مشاغل خانگی باید از مهارت و تخصص کافی جهت انجام شغل خانگی مورد نظر برخوردار باشند . این اداره کل به فعالیتی که در رشته های فرهنگی و مورد تائید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد و یا مجوز گواهی نامه صادر از مراکز وابسته به این وزارتخانه می باشد پروانه فعالیت مشاغل خانگی صادر می نماید. افراد واجد شرایط می توانند بعد از ثبت نام در سایت، جهت کسب اطلاعات بیشتر به کارشناس اشتغال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر “سرکار خانم پروانه ” مراجعه نمایند. لازم به توضیح است ثبت نام افراد و صدور مجوز بهمعنای اشتغال قطعی یا فوری با دریافت وام فرد ثبت نام شده نمی باشد.

منبع: بازار کار

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2601167
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد