• ۱۴۰۱/۰۸/۲۱
  • 0k نظر «نمایش»

ایجاد اشتغال برای هزار و ۱۲۴ نفر در بخش شیلات مازندران

ایجاد اشتغال برای هزار و ۱۲۴ نفر در بخش شیلات مازندران

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اشتغالزایی در بخش آبزیان پرورشی و صید و صیادی مازندران

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری بازار کار، مدیرکل شیلات مازندران گفت: در بخش آبزیان پرورشی و صید و صیادی مازندران، برای هزار و 124 نفر ایجاد اشتغال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازارکار به نقل ازخبرگزاری صداوسیمای مازندران، مدیرکل شیلات مازندران گفت:یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم ایجاد فرصت‌های شغلی برای افراد جامعه بود که دراین راستا با توجه به اقداماتی که در بخش‌های مختلف شیلاتی اعم از بخش آبزیان پرورشی و نیز صید و صیادی انجام گرفته، شیلات استان موفق به ایجاد فرصت شغلی برای ۱۰۵۰ نفر تاکنون شده که بیانگر تحقق ۸۵ درصدی تعهدات شیلات دراستان است.
قاسم کریم زاده با بیان اینکه مشخصات شغلی این افراد در سامانه ملی رصد اشتغال به ثبت رسیده است افزود: با اقداماتی که در دستور کار قرار دارد و با توجه به ماهیت فعالیت شیلاتی که غالبا درنیمه دوم سال است تعهدات هراز و ۱۲۴ نفری شیلات استان تا پایان امسال محقق خواهد شد.
به گفته وی ماهیت فعالیت بخش عمده‌ای از فعالیت‌های شیلاتی ازجمله طرح‌های پرورش ماهی در قفس‌های دریایی، بکارگیری ناظرین در تعاونی‌های صیادی، طرح‌های کمک به تکثیر طبیعی ماهی دراراضی جایگاه‌های پره و رودخانه‌ها و نیز صید ماهیان استخوانی دردریا به نیمه دوم سال است.
او همچنین، گفت: صیادان شرکت‌های تعاونی صیادی پره از ابتدای صید تا دهم آبان ماه موفق شدند بیش از ۲۳۵ تن انواع ماهیان استخوانی را صید و به بازار عرضه کنند.
کریم زاده ترکیب گونه‌های صید را ۵۷ درصد ماهیان کفال، ۲۳ درصد کپور و ۲۰ درصد سفید اعلام کرد و افزود: ارزش اقتصادی این میزان صید حدود ۳۸ میلیارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه فصل قبل افزایش ۴۴ درصد را نشان می‌دهد.
مدیرکل شیلات مازندران با اشاره به اینکه گونه ماهی سفید در سبد صیادان افزایش ۲۳ درصدی نسبت به فصل قبل داشته است، گفت: دلیل رشد صید گونه ماهی سفید در سبد صیادان، تکثیر و رهاسازی سالانه بیش از ۹۰ میلیون قطعه بچه ماهی سفید به دریا بوده است.
او با بیان اینکه ۴۴ فروند شناور صیادی کیلکا گیر با حدود ۴۲۰ نفر صیاد در سواحل مازندران به صید کیلکا ماهیان مشغول فعالیت هستند افزود: از آغاز امسال تاکنون موفق شدند ۴۹۳۳ تن ماهیان کیلکا به ارزش ۶۴ میلیارد تومان را صید و به بازار عرضه کنند.
مدیرکل شیلات مازندران همچنین گفت: ۲ هزار و ۵۶۶ تن انواع محصولات شیلاتی استان ۶ ماه گذشته به کشور‌های بلژیک، ژاپن، هنک گنک، امارات، تایلند، عراق، ارمنستان، تاجیکستان صادر شد.

منبع: بازار کار

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2658538
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد