• ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
  • 0k نظر «نمایش»

ایجاد ۸ هزار اشتغال برای مددجویان کمیته امداد قزوین

ایجاد ۸ هزار اشتغال برای مددجویان کمیته امداد قزوین

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

افزایش تسهیلات اشتغالزایی به 50 درصد

خبر 6 تیر 1401: ایجاد 8 هزار اشتغال برای مددجویان کمیته امداد قزوین

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به تدارک طرح هایی مانند بسته های تشویقی و تسهیلات گفت : امسال 80 هزار فرصت شغلی توسط کمیته امداد این استان ایجاد خواهد شد.

ظاهری گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده طی سال جاری بیش از هشت هزار فرصت شغلی برای توانمندسازی و خودکفایی خانواده‌های نیازمند و محروم ایجاد خواهد شد.

بخشی از بیکاری موجود، ناشی از نداشتن مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و همچنین ضعف و اشکالی است که در فرهنگ کار داریم؛ اگر ارائه آموزش‌های مهارتی در فرآیند اشتغال زایی نقش پررنگ تری داشته باشد و فرهنگ کار و تلاش هم تقویت شود، میزان بیکاری کاهش خواهد یافت و اشتغال‌های ایجاد شده پایدار و موفق‌تر خواهند بود.

قطع به یقین ایجاد اشتغال تنها با اقدامات و تلاش‌های کمیته امداد محقق نمی‌شود بلکه فرایند ایجاد اشتغال یک کار جمعی است که باید با تعامل، همکاری، همدلی و هم افزایی محقق شود تا پایداری و شرایط مناسب را برای بازدهی اقتصادی داشته باشد.

سال گذشته براساس سیاست‌های ابلاغی ۷۰ درصد از تسهیلات اشتغال زایی به نیازمندان تحت حمایت این نهاد و ۳۰ درصد دیگر به سایر نیازمندان اختصاص یافته بود و در سال جاری این نسبت به میزان مساوی ۵۰ درصد تغییر یافته است.

کمیته امداد امام خمینی (ره) طرح‌های مختلفی برای ایجاد اشتغال نیازمندان تدارک دیده است یکی از این طرح‌ها ارائه بسته تشویقی به کار فرمایانی است که مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) را بکارگیری می‌کنند.

کارفرمایان می‌توانند برای بهره مندی از بسته تشویقی به ازای هر نفر که در مجموعه خود مشغول به کار کنند مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند و یا اینکه تا دو سال از پرداخت حق بیمه نیروی بکارگیری شده، معاف شوند.

برای پرداخت تسهیلات بسته تشویقی کارفرمایی، محدودیتی وجود ندارد از این رو تا سقف یک میلیارد تومان در استان کارسازی و پرداخت می‌شود و برای مبلغ بالاتر پس از تأییدیه دفتر مرکزی این نهاد، قابل پرداخت خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2589310
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد