• ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
  • 0k نظر «نمایش»

برگزاری آزمون جذب مدرسان آموزش خانواده در تابستان ۱۴۰۳

برگزاری آزمون جذب مدرسان آموزش خانواده در تابستان ۱۴۰۳

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

زمان برگزاری آزمون جذب مدرسان آموزش خانواده

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری پانا، مشاور امور زنان و سرپرست اداره کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: آزمون جذب مدرس خانواده در تابستان 1403 برگزار خواهد شد.

عاطفه سادات مدبرنژاد در گفت‌وگو با پانا درباره جذب نیروی مدرس آموزش خانواده گفت: «آزمون جذب مدرسان آموزش خانواده در تابستان ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. این آزمون به‌صورت استانی ولی در همه استان‌ها برگزار می‌‌شود. تعداد جذب مدرسان در هر استان متفاوت و بسته به تعداد متقاضیان و همچنین نیاز استان است.»

مشاور امور زنان و سرپرست اداره کل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش افزود: «شرایط متقاضیان در دو بخش عمومی و اختصاصی بررسی می‌‌شود. در شرایط عمومی مواردی چون‌ مستخدم (رسمی‌، آزمایشی، قطعی و پیمانی‌) بازنشسته یا شاغل آموزش و پرورش و دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی (صرفا اساتید‌)، دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی ارشد یا معادل حوزوی‌، داشتن حداقل ۳۰ سال سن، برخورداری از سلامت جسم و روان و داشتن قدرت بیان، نداشتن سابقه محکومیت قضایی و محکومیت اجتماعی، تاهل و مواردی از این قبیل را شامل می‌شود.»

وی درباره شرایط اختصاصی این آزمون توضیح داد و گفت: «در شرایط اختصاصی نیز متقاضی باید دارای یکی از رشته‌های اعلام شده در دستورالعمل ارسالی باشد، گواهینامه‌ها براساس رشته و تخصص با قید حوزه فعالیت تخصصی برای پذیرفته‌شدگان صادر خواهد شد. کسانی که در آزمون قبول شوند به مرحله مصاحبه راه یافته و در صورت قبولی در مصاحبه نیز باید در دوره‌های دانش‌افزایی شرکت کنند. کسانی که موفق به اخذ گواهینامه مدرسی شوند مجاز خواهند بود به‌عنوان مدرس در دوره‌های آموزش خانواده حضور پیدا کنند.»

کارت ورود به جلسه آزمون از ۱ تا ۴ مرداد توزیع می‌شود.

زمان برگزاری آزمون در استان‌های مختلف، متفاوت است و متقضایان برای هر استان باید به اداره کل انجمن اولیا و مربیان همان استان مراجعه کنند.

متقاضیان تحت عنوان مدرس آموزش خانواده با احراز شرایط خاص، پس از موفقیت در آزمون (کسب حداقل ۶۰ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز) و مصاحبه (کسب حداقل ۶۰ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز) دارای کارت شناسایی ویژه مدرسی برای مدت زمانی موقت ‌از انجمن اولیا و مربیان آموزش‌و‌پرورش شده و تدریس یک یا تعدادی از موضوعات تخصصی خانواده در جهت آموزش والدین دانش‌آموزان را برعهده می‌گیرند.

*حضور افرادی که فاقد گواهی‌نامه مدرس آموزش خانواده هستند، در کلاس‌های آموزش خانواده مدارس ممنوع است.

ورود به صفحه آخرین خبر از استخدام آموزش و پرورش

منبع: خبرگزاری پانا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2875588
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد