• ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
  • 0k نظر «نمایش»

به زودی؛ برگزاری آزمون استخدامی آتش نشانی اصفهان

به زودی؛ برگزاری آزمون استخدامی آتش نشانی اصفهان

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

احتمال برگزاری آزمون استخدامی آتش نشانی اصفهان در شهریور

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایمنا، شهردار اصفهان از برگزاری آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی استان اصفهان در شهریور ماه خبر داد.

شهردار اصفهان گفت: در آینده نزدیک آزمون استخدامی سازمان آتش‌نشانی اصفهان برگزار می‌شود تا با جذب نیروی متخصص، ایستگاه آتش‌نشانی واقع در میدان حج نیز که برای افتتاح آن با مشکل کمبود نیرو مواجه بودیم، مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

دانلود نمونه سوالات استخدام سازمان آتش نشانی

خرید و سفارش کتاب استخدامی

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _چهارشنبه سوم مرداد_ در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» با اشاره به گرمای بی‌سابقه در شهر اصفهان اظهار کرد: مردم باید از طریق صرفه‌جویی کمک کنند تا نقطه اوج را پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره به بازدید از ایستگاه عمان سامانی خط دو متروی اصفهان افزود: مراحل نازک‌کاری ایستگاه‌ها به خوبی انجام می‌شود و امیدواریم در اولین فرصت ممکن بتوانیم فاز دوم قطار شهری را به مردم تقدیم کنیم.

شهردار اصفهان تصریح کرد: به علت شرایط خاصی که در اصفهان داریم، طرح تحول تولید و مصرف انرژی در شهرداری پیش‌بینی شده است و در صدد هستیم که تا سال ۱۴۱۰ با استفاده از انرژی خورشیدی برقی تولید کنیم که تمام نیاز شهرداری از جمله روشنایی پارک‌ها و معابر از این طریق تأمین شود.

قاسم‌زاده گفت: امروز جشن تحقق تولید ۱۰ درصد از برق مصرفی شهرداری اصفهان از طریق انرژی خورشیدی با تأمین ۲.۴ مگاوات انرژی پاک برگزار شد و طبق برنامه تا پایان سال جاری به ۲۰ درصد خواهیم رسید.

برگزاری آزمون استخدامی آتش‌نشانی در شهریور
شهروند: ساکن خیابان مادی شاه‌پسند و میدان حج در منطقه ۷ هستم؛ مدت زیادی است که یک ایستگاه آتش‌نشانی در این منطقه احداث شده، اما بهره‌برداری نشده است. با توجه به معضلاتی که این منطقه با آن مواجه است، این اقدام چه زمانی انجام می‌شود؟

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان: به اقتضای توسعه شهر باید ایستگاه‌های آتش‌نشانی توسعه پیدا کند؛ ایستگاه آتش‌نشانی واقع در میدان حج از لحاظ فیزیکی آماده است، اما با مشکل تأمین منابع انسانی مواجه بودیم، از این‌رو پیگیری‌ها برای جذب نیرو انجام شده است و در آینده نزدیک آزمون استخدامی برگزار می‌شود تا با جذب نیروی متخصص این ایستگاه افتتاح شود.

وجود یک ایستگاه آتش‌نشانی به مردم احساس ایمنی می‌دهد و نگرانی‌ها را برطرف می‌کند، امیدوارم از طریق همین رسانه بتوانیم این خبر خوب را به مردم بدهیم.

مهدی سلطان‌آقایی، مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان: چند ماهی است که عملیات عمرانی این ایستگاه تمام شده و آماده بهره‌برداری است و خریداری تجهیزاتی که وظیفه منطقه بوده، انجام شده است.

موارد بسیار جزئی باقی‌مانده است تا تحویل سازمان آتش‌نشانی شود؛ این ایستگاه از لحاظ تجهیزات، وسعت و شرایط فیزیکی یکی از ایستگاه‌های خوب شهر است و ما آماده واگذاری هستیم.

محمدمهدی مقدس‌زاده، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان: با توجه به عدالت مکانی که مد نظر سازمان آتش‌نشانی اصفهان بوده و نیازسنجی که در این منطقه انجام شده است، ایستگاه تأسیس و ساخته شده، اما کسری شدید نیرو داریم و در حال دریافت مجوز برای برگزاری آزمون هستیم.

ایستگاه میدان حج را هنوز از منطقه ۷ تحویل نگرفتیم، اما مکاتباتی در این راستا انجام شده است که امیدواریم به‌زودی بتوانیم ایستگاه را تحویل بگیریم.

با توجه به دستور شهردار اصفهان و مکاتبات انجام شده با جهاد دانشگاهی، امیدواریم آزمون در شهریور برگزار شود و بتوانیم کمبود نیرو را جبران کنیم.

ورود به صفحه استخدام سازمان آتش نشانی

منبع: خبرگزاری ایمنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2881473
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد