• ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
  • 1k نظر «نمایش»

تبدیل وضعیت بیش از ۳ هزار نفر در شهرداری تهران

تبدیل وضعیت بیش از ۳ هزار نفر در شهرداری تهران

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تبدیل وضعیت ایثارگران شهرداری اصفهان انجام خواهد شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری مهر، معاون منابع انسانی شهرداری تهران گفت: 3 هزار و 200 نفر در شهرداری تهران تبدیل وضعیت شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عباسی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور یکصد و سی و پنجمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به جا به جایی درختان در کمیسیون ماده ۷ گفت: اگر تاکنون جا به جایی درختان در برخی از مناطق انجام نشده است از آنجایی که فصل جا به جایی به پایان رسیده است دیگر نباید این کار را انجام دهند.

وی ادامه داد: در پایان سال شهرداران مناطق اختیاراتی دارند و باید به افراد مستمند توجه داشته باشند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به جذب نیروهای ایثارگران گفت: اگر تبدیل وضعیت ایثارگران قرار است انجام شود باید به هنگام انجام شود.

تبدیل وضعیت ۳ هزار نفر در شهرداری تهران

در ادامه مجید باقری معاون منابع انسانی شهرداری تهران گفت: عملکرد شهرداری تهران در تبدیل وضعیت بهترین عملکرد در میان تمام سازمان‌های کشور بوده است.

وی ادامه داد: ۳ هزار و ۲۰۰ نفر تبدیل وضعیت شدند و هیچکس از نیروهای خدمات اداری و هادیان شهر وجود ندارد که تبدیل وضعیت نشده باشد.

باقری گفت: برای نیروهای حجمی اطلاعات دقیقی وجود نداشت و ۲ هزار و ۱۰۰ نفر مدارک خود را ارائه دادند که از آن میان هم هزار و ۱۰۰ نفر به گزینش اعلام شدند و تا روز گذشته ۳۲۰ نفر حکم دریافت کردند.

معاون منابع انسانی شهرداری تهران با بیان اینکه فقط شرکت خورد سرویس و پیمانکاران پسماند دارای مشکل هستند گفت: دیوان عدالت اداری رسماً حکم داده است که در حوزه خودرو سرویس‌ها شهرداری تهران نمی‌تواند کاری انجام دهد اما هر زمان این مشکل برطرف شود آنها تبدیل وضعیت می‌شوند.

وی با اشاره به نیروهای حجمی پسماند گفت: این نیروها ۱۲۰ نفر هستند و نوع قرارداد آنها دارای ابهام است و اگر این افراد تبدیل وضعیت شوند خودمان دچار مشکل قانونی می‌شویم و به همین دلیل باید ابتدا مشکل قراردادشان حل شود.

منبع: خبرگزاری مهر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2714779
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k