• ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
  • 0k نظر «نمایش»

تلاش دولت برای پرداخت مطالبات بازنشستگان در بودجه ۱۴۰۲

تلاش دولت برای پرداخت مطالبات بازنشستگان در بودجه ۱۴۰۲

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

هدف پرداخت مطالبات بازنشستگان در بودجه 1402

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایلنا، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تلاش دولت برای پردخت مطالبات بازنشستگان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازنداران، «سیدصولت مرتضوی» در پانزدهمین نشست شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران و دیدار با تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران استان مازندران که با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار کرد: منابع و مصارف بودجه سال آینده ۲ هزار همت است. 

وی با بیان اینکه تلاش دولت این بود که استقراض نداشته باشد، افزود: دولت سیزدهم ۸۷ هزار میلیارد تومان بدهی سازمان تأمین اجتماعی را به بانک‌های عامل پرداخت کرده است. 

مرتضوی با بیان اینکه با خلق پول تورم مهار نمی‌شود، گفت: برای تعیین دستمزد باید با سه‌جانبه‌گرایی به توافق عادلانه برسیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سیاست دولت این است تا خرید خدمت را توسعه دهیم و ۱۲۰ درصد منابع بیمه تکمیلی و ۸۰ درصد شرح خدمات را برای بازنشستگان افزایش دادیم. 

مرتضوی افزود: آموزش کارگران را جدی بگیریم و نظام استاد شاگردی را راه بیاندازیم. 

وی گفت: نرخ بیکاری استان مازندران از نرخ بیکاری متوسط کشوری پایین است و این قابل تقدیر است. 

«سیدمحمود حسینی‌پور» استاندار مازندران نیز در این نشست با اشاره به اینکه جریان کارگری استان انقلابی بوده و دلبستگی ویژه‌ای به نظام و انقلاب اسلامی دارد، گفت: در یک‌سال گذشته برای پیگیری مطالبات کارگران بیشترین وقت را گذاشته‌ایم. 

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: به همین منظور قرارگاه دانش‌بنیان را در استان با حضور رؤسای دانشگاه تشکیل دادیم. 

«علی بابایی‌کارنامی» نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه بودجه کارآفرینی باید محقق شد، گفت: در حوزه درمان باید مشکلات رفع شود. 

وی با اشاره به اینکه مجلس ثابت کرده در خدمت مردم است، گفت: مشکلات جامعه کارگری را باید با وحدت همه گروه‌های کارگری و کارفرمایی حل کنیم. 

«علی باقری» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز در این نشست گفت: از جمله اقداماتی که پس از ادغام سه وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت گرفت تشکیل جلسات شورای هماهنگی در استان‌ها با حضور ۱۰ دستگاه اجرایی تابعه وزارتخانه براساس دستورالعمل بوده است. 

وی هم‌افزایی و همدلی بیشتر مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی تابعه با یکدیگر و شرکای اجتماعی استان را برای رفع مشکلات جامعه هدف از مهم‌ترین اهداف تشکیل شورای هماهنگی عنوان کرد و افزود: تاکنون ۹۶ درصد مصوبات این شورا عملیاتی شده است. 

همچنین در این نشست نمایندگان تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران استان مازندران به بیان دغدغه‌ها، مطالبات و راهکارهای خود در سطح استانی و ملّی پرداختند. 

سیدصولت مرتضوی با هدف شرکت در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان مازندران و همچنین آغاز عملیات ساخت دو فروند کشتی چندمنظوره ۳ هزار و ۵۰۰ تنی شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) به مازندران سفر کرده است. 

حضور در مزار شهدای گمنام و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای سرافراز استان مازندران، دیدار با استاندار، بازدید از شرکت‌های تعاونی پرورش ماهیان خاویاری قره‌برون، پایانه صادراتی محصولات کشاورزی روماک‌گستر پارس در جویبار و بازدید از شرکت آنتی‌بیوتیک‌سازی ایران در ساری از دیگر برنامه‌های سفر دو روزه وزیر تعاون به مازندران است.

منبع: خبرگزاری ایلنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2714173
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد