• ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
  • 0k نظر «نمایش»

توصیه‌های مهم جهت حضور در آزمون استخدام بانک ملی

توصیه‌های مهم جهت حضور در آزمون استخدام بانک ملی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

نکات مهم روز آزمون استخدام بانک ملی

ضمن آرزوی موفقیت مجموعه ایران استخدام خدمت شما داوطلبین آزمون استخدام بانک ملی، با توجه به ساعات پایانی مانده به برگزاری آزمون استخدام بانک ملی ایران، توجه شما را به چند توصیه مهم در خصوص آمادگی شرکت در آزمون جلب می‌نماییم:

داوطلبانی که در آزمون‌های استخدامی ثبت نام می‌کنند، برای موفقیت در آزمون، باید علاوه بر مطالعه و برنامه ریزی درسی به برخی نکات برای حضور در جلسه آزمون استخدامی توجه ویژه‌ای داشته باشند. در ادامه پیشنهاد تیم ایران استخدام مطالعه موارد و نکات مهم آماده شده برای شما عزیزان است. با مطالعه این نکات می توانید تا حدودی از استرس خود کاسته و با آمادگی کامل در جلسه آزمون حضور بهم رسانید.

 به موقع سر جلسه آزمون حاضر شویدآزمون استخدام بانک ملی در روز جمعه 15 اردیبهشت‌ماه 1402 برگزار خواهد شد. بر اساس توضیحات مندرج در فایل راهنمای شرکت در آزمون استخدام بانک ملی، درب‌های حوزه آزمون نیم ساعت قبل از شروع آزمون بسته خواهند شد. توصیه ما به شما عزیزان این است که قبل از بسته شدن درب ها در حوزه آزمون انتخابی حاظر شوید.
آزمون در تمامی مراکز استانها و برخی از شهرستانهای کشور برگزار خواهد شد.

 نکات مهم پاسخنامهپس از دریافت پاسخنامه در جلسه آزمون، در مستطیل بالای پاسخنامه شماره داوطلبی، نام خانوادگی و نام درج شده است.«در این قسمت چیزی ننویسید». در غیر این صورت پاسخنامه شما تصحیح نخواهد شد.

به محض دریافت بسته های سوالات آزمون، لازم است اطلاعات دفترچه از جمله نام و نام خانوادگی و همچنین شماره صندلی و شماره داوطلبی را با اطلاعات کارت آزمون مقایسه نمایید. در صورت مشاهده مغایرتی، به نزدیک ترین مراقب اطلاع دهید.

 نحوه پاسخ‌دهی به سوالات آزمونقسمت های مشخص شده برای پاسخدهی سوالات را با مداد نرم بصورت کامل پر کنید. اگر قسمتی از مستطیل بصورت کامل سیاه نشده باشد، بر عهده داوطلب است.
نکته مهم: به قسمت هایی که تاکید شده است تا علامت‌گذاری نشوند، توجه گردید و از نوشتن مطالبی در این قسمت ها خودداری نمایید.

 تعداد سوالات و مدت پاسخگویی

در جلسه آزمون استخدام بانک ملی برای عنوان شغلی همیار حفاطت (گره اول) دو بسته آزمونی و به داوطلبان سایر عناوین شغلی (گروه دوم) سه بسته آزمونی داده می‌شود. در ادامه دفترچه سوالات سه حیطه با تشریح جزئیات برای شما عزیزان ارائه داده شده است:

  • دفترچه آزمون حیطه عمومی

دفترچه آزمون حیطه عمومی حاوی 105 سوال می باشد که هریک از داوطلبان می‌بایست در مدت زمان 120 دقیقه به سوالات پاسخ دهند.

  • دفترچه آزمون حیطه اختصاصی

دفترچه آزمون حیطه اختصاصی حاوی 40 سوال مشترک در کلیه عناوین شغلی می‌باشد که هریک از داوطلبان می‌بایست در مدت زمان 60 دقیقه به سوالات پاسخ دهند.

  • دفترچه آزمون حیطه تخصصی

دفترچه آزمون حیطه تخصصی برای داوطلبان (گروه شغلی دوم) است که تعداد سوالات برای هر کد رشته در جذول زیر اعلام شده است. داوطلبان می‌بایست در مدت زمان 80 دقیقه به سوالات پاسخ دهند.

حیطه عنوان و کد شغلی (کد دفترچه) تعداد زمان
حیطه تخصصی بانکدار (امور آمار) - کد شغلی 15663 (کد دفترچه 507) 50 80
بانکدار (امور حقوقی) ـ کد شغلی15660(کد دفترچه 504)، بانكدار (امور کامپیوتر و فنّاوری اطلاعات) ـ کد شغلی 15661(کد دفترچه 505) بانكدار (امور ساختمان) ـ کدشغلی 15664 (کد دفترچه508 )، بانكدار (امور مكانیک) ـ کد
شغلی
15665(کد دفترچه 509)، بانكدار (امور برق) ـ کد شغلی15666 (کد دفترچه510(
60
بانکدار (امور مالی) ـ کد شغلی 15659 (کد دفترچه503 )، بانكدار (امور کشاورزي) ـ کد شغلی 15662 (کد دفترچه506( 65

 یادآوری های مهم1. در خصوص سهمیه های ایثارگران (بند 10 کارت شرکت در آزمون) هیچگونه ویرایشی برای این آزمون صورت نمی‌گیرد.

2. در صورت مشاهده مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت آزمون از جمله جنس، معلولیت و شدت معلولیت و ... می توانید در روز پنجشنبه 8:30 تا 12 و بعد از ظهر 14 تا 18 شخصا به نماینده سازمان سنجش مستقر در واحد رفع نقص مربوطه مراجعه نمایید. 

3. چنانچه داوطلبان در قسمت عکس کارت روی کارت شرکت در آزمون مغایرتی مشاهده نمودید، لازم است در ساعت ها و تاریخ اعلام شده در بالا به واحد رفع نقص مراجعه نمایید.

 وسایل مورد نیاز در آزمون استخدامی

  • کارت ورود به جلسه
  • کارت شناسایی (ترجیحا کارت ملی)
  • ساعت مچی
  • حداقل دو عدد مداد تراشیده شده با مغز نرم
  • پاک کن
  • مداد تراش
  • خودکار
  • خوراکی (قندهای طبیعی مانند خرما و …)
  • دستمال کاغذی
  • بطری آب سرد

 موارد و وسایل ممنوع در جلسه آزمون

1. وسایل الکترونیکی و حافظه‌دار (ساعت هوشمند، انگشتر هوشمند، گوشی، تبلت ، قلم نوری و….)
2. وسیله محاسباتی و اندازه گیری (ماشین حساب و نقاله و جداول پارامترهای علمی مثل جدول تناوبی عناصر شیمی)
3. هرگونه کیف، ساک دستی بزرگ و  لوازم شخصی غیر ضروری برای آزمون
4. هرگونه نت، یادداشت، کاغذ، دفتر، کتاب و…
نکته مهم: بر حسب تجربه ما در سایت ایران استخدام متاسفانه بعضی از محل‌های برگزاری آزمون از تحویل امانات داوطلبین خودداری می‌کنند و این مورد موجب ایجاد مشکل و اتلاف وقت داوطلبین می‌‌شود. توصیه ما این است که لوازم غیرضروری را به همراه خود به جلسه آزمون نبرید.

 روز برگزاری آزمون استخدامی

صبح روز آزمون سعی کنید به موقع از خواب بیدار شوید و زودتر از منزل خارج شوید تا حداقل نیم ساعت قبل از بسته شدن دربها در مکان برگزاری آزمون حضور داشته باشید. زیرا پیدا کردن اتاق و شماره صندلی کمی طول می‌کشد و ممکن است این امر موجب ایجاد استرس شود. داوطلب دچار استرس شود. پس بهتر است حداقل 15 دقیقه قبل از شروع آزمون روی صندلی خود نشسته باشید.

 نحوه پاسخدهی به سوالات شبه‌داربعد از اعلام شروع آزمون، مشخصات خود را در بخش اطلاعات داوطلب وارد نمایید. به هیچ عنوان بدون داشتن اطلاعات و به صورت شانسی به سوالات پاسخ ندهید زیرا آزمون نمره منفی دارد.

 سنجش آمادگی شرکت در آزمون

دفترچه شبیه ساز آزمون آزمایشی بانک ملی (حیطه عمومی)، همراه با پاسخ‌ تشریحی برای سنجش سطح اطلاعات شب آزمون برای شما عزیزان توسط مجموعه ایران استخدام تهیه شده است:

 پایان آزمون استخدام بانک ملینتایج آزمون تقریباً بین 40 تا 60 روز پس از برگزاری آزمون استخدام بانک ملی منتشر می‌شود. شما تمام تلاشتان را کرده‌اید. پس دیگر نگران نباشید و برای مرحله گزینش و مصاحبه آماده شوید! همچنین برای حفظ آرامش ذهنتان، در مورد آزمون با داوطلبان دیگر صحبت نکنید و منتظر اعلام نتایج باشید. در این فاصله زمانی می‌توانید خود را برای مرحله مصاحبه و گزینش آماده کنید.
پیشنهاد می‌کنیم برای آمادگی بیشتر از کتاب‌ها، جزوات و سوالات مصاحبه سایت ایران استخدام استفاده نمایید.

خرید پستی کتاب مصاحبه و گزینش

•• تمام اخبار و اطلاعیه‌های مربوط به آزمون‌های استخدام دولتی به محض انتشار در صفحات مرتبط اطلاع رسانی می‌شوند. شما می‌توانید برای اطلاع از اخبار استخدامی و نتایج آزمون به صفحه استخدام های جدید سال 1402 (دولتی و مهم) مراجعه نمایید.

منبع: ایران استخدام

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2733860
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد