• ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
  • 0k نظر «نمایش»

جذب دانشگاه های افسری ارتش در سراسر کشور

جذب دانشگاه های افسری ارتش در سراسر کشور

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تکمیل کادر افسری ارتش در سراسر کشور

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران، این سازمان به منظور تکمیل کادر افسری خود اقدام به جذب نیرو می نماید.

ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور تكمیل كادر افسری نیروهای زمینی، پدافند هوایی، هوایی، دریایی و سازمان های تابعه خود جهت پاسداری ازاستقلال و تمامیت ارضی و نظام جمهوری اسلامی ایران و ادامه راه شهیدان ازبین جوانان مومن، متدین، متعهد، علاقه مند به رزمندگی، دارای روحیه انقلابی، سلحشوری، ایثارگری و بسیجی در سراسر کشور همرزم می‌پذیرد. داوطلبان درحال تحصیل و دانش آموختگان رشته‌های ریاضی‌ فیزیك، علوم تجربی و علوم انسانی از طریق آزمون اختصاصی و مصاحبه حضوری انتخاب و به منظور فراگیری آموزش‌های نظامی كاربردی در دانشگاه‌های افسری امام علی (ع)، خاتم الانبیاء (ص)، هوایی شهید ستاری، علوم دریائی امام خمینی(ره) و فارابی مشغول به تحصیل خواهند شد.

شروع خرید کارت و ثبت نام

شروع خرید کارت و ثبت نام: بزودی اعلام می گردد
هزینه ثبت نام 1/000/000 ریال (صدهزار تومان)، و غیر قابل استرداد می باشد.
دریافت کارت ورود به جلسه آزمون 1401/10/05 الی 1401/10/08
آزمون کتبی جمعه 1401/10/09 ساعت 0800 صبح داوطلبان نظام آموزشی قدیم می بایست جهت آزمون منابع نظام آموزشی جدید را مطالعه نمایند
(حضور در حوزه امتحان یک ساعت قبل از شروع آزمون می باشد)  
1- داوطلبان به هنگام خرید کارت آزمون می بایست نیروی مورد علاقه جهت تحصیل و خدمت را انتخاب نمایند، بدیهی است این انتخاب بایست با توجه به آگاهی و شرایط نیرو، علایق های فردی، وضعیت تحصیلی و جسمانی فرد انتخاب گردد. تغییر در این انتخاب در هیچ یک از مراحل و فرآیند ثبت نام امکان پذیر نمی باشد.
داوطلبانی که نیروی مورد علاقه خود را نیروی هوایی یا نیروی زمینی انتخاب نمایند می توانند انتخاب دوم خود را از بین نیروی پدافند هوایی یا نیروی دریایی علامتگذاری نمایند. (با توجه به محدودیت سهمیه ها و امکان عدم قبولی در انتخاب اول، داوطلبان در صورت انتخاب ثانویه شانس مجدد قبولی خواهند داشت.)
راهنمایی:
باتوجه به سهمیه‌ های استخدامی وهمچنین مفاد بند 3 شرایط اختصاصی، بیشترین آمار جذب داوطلبان دارای دیپلم علوم انسانی جهت نزاجا و نداجا صورت خواهد پذیرفت بنابراین شایسته است داوطلبان دارای دیپلم علوم انسانی در هنگام انتخاب نیروی موردعلاقه خود، در این خصوص توجه داشته باشند.
داوطلبانی که توسط هر یک از نیروها عضویابی گردیده و فرم عضویابی را تکمیل نموده اند، بایستی حتما در هنگام خرید کارت و انجام ثبت نام نیروی مربوطه را انتخاب نمایند.
2- فرآیند ثبت نام به صورت دو مرحله پیوسته (خرید کارت آزمون - تکمیل فرم ثبت نام) می باشد.این دو مرحله توسط داوطلب می بایست با موفقیت کامل انجام گردد.
در پایان خرید موفق به داوطلب کد رهگیری خرید ارائه می گردد.
در پایان تکمیل فرم ثبت نام شماره پرونده و اطلاعات کامل ثبت نام ارائه می گردد.
داوطلبانی که اقدام به خرید کارت نموده اند بایستی در اسرع وقت ثبت نام خود را کامل و شماره پرونده دریافت نمایند. و تکمیل ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول ننمایند.عواقب عدم تکمیل ثبت نام مشمول شخص داوطلب خواهد بود.
3 - داوطلبانی که فرآیند خرید و تکمیل ثبت نام را به اشخاص دیگر واگذار می نمایند (خانواده، دوستان - کافی نت و ...) شخصا مسئول ثبت اطلاعات می باشند.
4- به هنگام خرید کارت از فیلد انتخاب حوزه ثبت نام با کمال دقت با توجه به محل سکونت خود، استان و حوزه را انتخاب نمائید.
توجه:
 داوطلبان ساکن استان های تهران - قم - البرز، حوزه آنها به صورت (نام استان، تهران) می باشد.
 داوطلبان ساکن استان های اصفهان - یزد- چهارمحال بختیاری حوزه انتخابی آنها به صورت (نام استان، اصفهان) می باشد.
 داوطلبان ساکن استان های فارس - کهگیلویه و بویراحمد حوزه انتخابی آنها به صورت (نام استان، شیراز) می باشد.
5- مشخصات فردی و تحصیلی ،استان محل سکونت - حوزه ، نیروی مورد علاقه پس از خرید کارت در هیچ مرحله ای از ثبت نام قابل ویرایش نمی باشد.
(به هنگام خرید کارت دقت لازم را داشته باشید)

جهت مشاهده متن کامل آگهی و ثبت نام کلیک نمایید

منبع: سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2651242
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد