• ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
  • 0k نظر «نمایش»

جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش اصفهان- سال ۹۶

جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش اصفهان- سال ۹۶

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش اصفهان

جهت ورود به صفحه اصلی آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید


جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان اصفهان- 20 اردیبهشت 96

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ؛ آموزش و پرورش استان اصفهان جهت سال تحصیلی 97 - 1396  سرباز معلم جذب می کند . باطلاع آن دسته از متقاضیان طرح سرباز معلم  می رساند ثبت نام از متقاضیان از تاریخ 20/ 02 / 1396 لغایت 25 / 02 / 1396  صرفاً جهت تدریس در رشته های مورد نیاز مناطق محروم و نیمه برخوردار و با توجه به موارد ذیل انجام می پذیرد . لذا متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام و ارائه مدارک و مستندات به آموزش و پرورش محل سکونت و رعایت ضوابط و مقررات مربوطه نسبت به ثبت نام اولیه اقدام نمایند .

1-دارا بودن برگ اعزام به خدمت بدون غیبت به تاریخ های 1/ 04 / 1396 و 01 / 06 / 1396 و داشتن مدرك تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس هنگام ثبت نام الزامی است . (مدرك تحصیلی فوق دیپلم قابل پذیرش نمی باشد )
2-اگر مشمول قبلا درخواست معافبت پزشكی و یا تحصیلی كرده باشد ، سازمان وظیفه عمومی اعزام وی را لغو نموده و لذا از لیست سرباز معلم كنار گذاشته می شود . لازم است این افراد در مهلت ثبت نام ، نسبت به ابطال درخواست معافیت اقدام نمایند.
3- امریه آموزش و پرورش شامل كسر خدمت نخواهد شد و مدت خدمت دو سال كامل خواهد بود
4-پس از پذیرش امكان ترخیص جهت ادامه تحصیل وجود ندارد .
5-محل خدمت یكی از مناطق نیمه برخوردار یا محروم استان خواهد بود ( جذب در شهر اصفهان امكان پذیر نیست )
6- ثبت نام به معنی پذیرفته شدن نیست و پذیرش نهایی بعد از انجام مصاحبه و گزینش و امتیازبندی مشخص خواهد شد.
7- ادامه اشتغال سرباز معلم پس از اتمام خدمت موظف ممنوع می باشد
8-هرگونه اطلاع رسانی جهت ادامه روند كار جذب و پذیرش سرباز معلم از طریق همین سامانه و سامانه اداره كل آموزش و پرورش اصفهان انجام خواهد پذیرفت
9-ثبت نام از تاریخ 20 /02 / 1396 لغایت 25 / 02/ 1396 از طریق این سامانه و مراجعه به آموزش و پرورش منطقه /ناحیه جهت ارائه مدارك انجام می پذیرد و مدت مذكور به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود

اطلاعیه شماره 1 جذب سرباز معلم در سال 96
ثبت نام از تاریخ 20 /02 / 1396 لغایت 25 / 02/ 1396 از طریق این سامانه و مراجعه به آموزش و پرورش منطقه /ناحیه جهت ارائه مدارك انجام می پذیرد و مدت مذكور به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود. همچنین دارا بودن برگ اعزام به خدمت بدون غیبت به تاریخ های 1/ 04 / 1396 و 01 / 06 / 1396 و داشتن مدرك تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس هنگام ثبت نام الزامی است . (مدرك تحصیلی فوق دیپلم قابل پذیرش نمی باشد )


جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان اصفهان- 18 اردیبهشت 96

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ؛ آموزش و پرورش استان اصفهان جهت سال تحصیلی 97 - 1396  سرباز معلم جذب می کند . باطلاع آن دسته از متقاضیان طرح سرباز معلم  می رساند ثبت نام از متقاضیان از تاریخ 20/ 02 / 1396 لغایت 25 / 02 / 1396  صرفاً جهت تدریس در رشته های مورد نیاز مناطق محروم و نیمه برخوردار و با توجه به موارد ذیل انجام می پذیرد . لذا متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام و ارائه مدارک و مستندات به آموزش و پرورش محل سکونت و رعایت ضوابط و مقررات مربوطه نسبت به ثبت نام اولیه اقدام نمایند .

ثبت نام از طریق سامانه sarbaz.isfedu.ir انجام می پذیرد . لذا متقاضیان می بایست ضمن مراجعه به سامانه مذکور نسبت به ثبت نام اولیه  و  همچنین تحویل مدارك و مستندات به امور اداری آموزش و پرورش مناطق و نواحی محل سکونت تا مهلت مقرر(حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 25 / 2 / 1396 ) اقدام نمایند .

تذکر : متقاضیان پس از ثبت نام و تکمیل فرم درسامانه و انتخاب   منطقه /ناحیه ثبت نامی می توانند جهت تشکیل پرونده و تحویل مدارک  در همان  منطقه /ناحیه انتخابی اقدام نمایند لذا ثبت نام آنها در مناطق دیگری به جز منطقه انتخابی امکان پذیر نمی باشد . سازماندهی آنان پس از پذیرش نهایی بر اساس نیاز در مناطق دیگر در استان ( به جز  شهر اصفهان ) می باشد .

ثبت نام برای فارغ التحصیلان دارای مدرك تحصیلی   لیسانس و فوق لیسانس صورت می پذیرد. (مدرك تحصیلی معادل قابل قبول نمی باشد )

اصل برگه سبز اعزام بدون غیبت ممهور به مهر واكسیناسیون در زمان ثبت نام الزامی است .(صرفاً اعزامی  تاریخ 1 / 4 / 96 و 1 / 6 / 96 )

اگر مشمول قبلاً درخواست معافیت پزشكی و یا تحصیلی كرده باشد سازمان وظیفه عمومی اعزام وی را لغو نموده و لذا از لیست سرباز معلم كنار گذاشته می شود . لازم است این افراد در مهلت ثبت نام نسبت به ابطال درخواست معافیت اقدام نمایند .

امریه آموزش و پرورش شامل كسرخدمت نخواهد شد و مدت خدمت دو سال كامل می باشد ، همچنین پس از پذیرش امكان ترخیص جهت ادامه تحصیل وجود ندارد . متقاضیان در صورت کتمان کسر خدمت در هنگام ثبت نام و سپس درخواست استفاده از آن در حین خدمت ملزم به جبران خسارات مادی ناشی از خروج قبل از پایان سال تحصیلی و هزینه دوره آموزشی بدو خدمت و دوره آموزش نظامی می باشند. در خصوص انصراف پذیرفته شدگان جهت ادامه تحصیل نیز مشمول پرداخت هزینه های فوق می باشند. ( درخصوص موارد ذكر شده تعهد محضری گرفته خواهد شد )

ادامه اشتغال معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت موظف غیرمجاز می باشد و انجام خدمت ضرورت هیچگونه حق استخدامی برای افراد ایجاد نمی كند .

ثبت نام به معنای پذیرفته شدن نیست و پذیرش نهایی بعد از انجام مصاحبه ، گزینش و كسب امتیاز لازم مشخص خواهد شد .( زمان و مكان مصاحبه بر اساس جدول زمان بندی از طریق سایت اداره كل آموزش و پرورش و سامانه ثبت نام  به اطلاع متقاضیان خواهد رسید . اعلام نتیجه نهایی از طریق سامانه مذكور قابل مشاهده خواهد بود .)

اعزام پذیرفته شدگان به مراكز آموزشی نظامی در تاریخ 1 /4 / 96 انجام خواهد گرفت .

مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد .

*مدارك مورد نیاز جهت تشكیل پرونده  در ادارات آموزش و پروش مناطق و نواحی :

اصل و تصویراز تمام صفحات شناسنامه و كارت ملی ( 2 سری )

سه قطعه عكس جدید پشت نویسی شده

اصل و تصویر مدرك تحصیلی

اصل و تصویر برگه سبز اعزام به خدمت ( صرفاً اعزامی 1 / 4 / 96 و 1 / 6 / 96 )

فرم تكمیل شده اطلاعات فردی ( فرم گزینش )

پرینت فرم شماره 1 و فرم امتیاز بندی (شماره 2) از سامانه  به همراه كپی مدارك امتیاز آور در فرم

جهت ورود به صفحه اصلی آگهی جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش اصفهان اینجا کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=584331
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد