• ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
  • 0k نظر «نمایش»

شروع ثبت نام نیروی امریه اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان از آبان ماه

شروع ثبت نام نیروی امریه اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان از آبان ماه

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

جذب کارکنان وظیفه در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان

به گزارش ایران استخدام و به نقل از سایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این سازمان جهت استفاده از توان علمی و تخصصی فارغ التحصیلان دانشگاهی نیروی سرباز امریه جذب می کند. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، این اداره کل با توجه به ظرفیت ایجاد شده در اصل ۱۴۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، در نظر دارد از توان علمی و تخصصی فارغ التحصیلان دانشگاهی در قالب جذب نیروهای امریه (کارکنان وظیفه) جهت ارائه خدمات در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی، کارآفرینی و رفاه استفاده کند.

 در این راستا اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان در سال ۱۴۰۱ به جذب و بکارگیری تعدادی نیروی متخصص، نخبه و متعهد با مدرک تحصیلی دکتری، فوق لیسانس و لیسانس به صورت سه برابر ظرفیت  اقدام کرده است.

متقاضیان امریه که دارای دفترچه اعزام به خدمت یکم آذرماه امسال میباشند میتوانند تا تاریخ پنجم مهرماه سالجاری و همچنین سربازان اعزامی یکم‌ بهمن ماه امسال از تاریخ دوم آبان ماه لغایت پنجم آذرماه سالجاری با مراجعه به سامانه مردم یار وزارت متبوع به نشانی اینترنتی سامانه مردم یار و مطالعه شرایط  و مدارک مورد نیازنسبت به ثبت نام و بارگزاری مدارک  اقدام  نمایند.

 شایان ذکر است، جذب امریه پس از بررسی مدارک توسط استان و ستاد امکانپذیر خواهد بود و این اداره کل هیچ تعهدی مبنی بر جذب و بکارگیری متقاضی به صورت امریه ندارد.

منبع: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2628041
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد