• ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
  • 1k نظر «نمایش»

جذب ۱۵۰ نیروی عملیاتی در آتش نشانی تبریز تا پایان سال جاری

جذب ۱۵۰ نیروی عملیاتی در آتش نشانی تبریز تا پایان سال جاری

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۵ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

ارائه درخواست جذب 300 نیروی عملیاتی برای سال 1402

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایسنا، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: تا پایان سال جاری 150 نیروی عملیاتی در آتش نشانی تبریز جذب خواهند شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اشاره به اینکه طبق استاندارد، شهر تبریز بایستی ۷۷۰ نفر آتش‌نشان مشغول به کار داشته باشد، گفت: تا پایان سال‌جاری ۱۵۰ نفر نیروی عملیاتی برای بهبود خدمت رسانی به شهروندان جذب می‌شوند.

 آتش‌پاد علیرضا زبردست، دوشنبه، 21 آذرماه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر ۵۱۰ نیروی عملیاتی و ۶۰ نفر نیروی ستادی در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز مشغول به کار هستند.

وی اذعان کرد: درخواست جذب ۳۰۰ نیروی عملیاتی برای سال ۱۴۰۲ ارائه شده است تا تعداد نیروهای عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به ۹۶۰ نفر افزایش یابد.

وی با اشاره به نقش بسزای نیروی داوطلب در بهبود خدمت رسانی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز، گفت: ۵۰ نفر آتش نشان داوطلب در امر آموزش‌های تخصصی این شغل ما را یاری کرده و به دیگر علاقه‌مندان و داوطلبان آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: ۵۶ درصد عملیات‌های این سازمان مربوط به محبوس شدگی در آسانسور است.

وی اظهار کرد: روزانه به صورت متوسط دو هزار تماس با مرکز فوریت‌های آتش نشانی ۱۲۵ توسط شهروندان گرفته می‌شود و به صورت میانگین روزانه هشت عملیات امدادونجات و اطفای حریق در سطح شهر تبریز انجام می‌شود.

وی با اشاره به زمان استاندارد رسیدن به محل حادثه اذعان کرد: زمان استاندارد رسیدن به محل حادثه در کشور حدود ۳ الی ۵ دقیقه است و سازمان آتش نشانی تبریز نیز با ۴ دقیقه و ۳۰ ثانیه مطابق با این استاندارد عمل می کند. این سازمان علاوه بر تبریز به شهرهای اطراف نیز خدمت رسانی می‌کند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اشاره به اینکه آسانسورهای موجود در شهر تبریز باید استاندارد باشند، خاطرنشان کرد: تعمیر و نگهداری به موقع آسانسور نقش بسزایی در کاهش حوادث شهری دارد؛ بطوری که ۵۶ درصد تماس و عملیات سازمان مربوط به محبوس شدگی در آسانسور است.

وی همچنین در ادامه گفت: کلانشهر تبریز نیاز به ۳۷ ایستگاه آتش‌نشانی دارد که در حال حاضر ۲۳ ایستگاه فعال داریم.

وی ادامه داد: ایستگاه شماره ۲۵ آتش‌نشانی تبریز واقع در شهرک رشدیه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری رسیده و آماده خدمات‌رسانی به محدوده شمالی شهر خواهد بود.

 وی افزود: پراکندگی ایستگاه‌های آتش‌نشانی در سطح شهر تبریز به صورت استاندارد انجام گرفته و تلاش می‌کنیم تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی را تا پایان سال ۱۴۰۲ به ۳۷ ایستگاه برسانیم.

زبردست با اشاره به هماهنگی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز و مناطق دهگانه برای احداث ایستگاه‌های جدید، گفت: ۱۲ نقطه پرحادثه شهر برای احداث ایستگاه جدید رصد و شناسایی شده است که مناطق دهگانه شهرداری تبریز در این رابطه برنامه‌های خود را ارائه می‌دهند.

وی اضافه کرد: تلاش داریم تا پایان سال آینده این برنامه را عملیاتی کرده و به حد استاندارد ایمنی برسیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز نیز با بیان اینکه سال ۱۴۰۱ سال آتش‌نشانی در مدیریت شهری تبریز است، گفت: با حمایت شهردار، اولین بسکت هوایی اطفای حریق کشور خریداری و در سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز به‌کار گرفته شده است.

وی افزود: از جهت خرید تجهیزات و افتتاح ایستگاه آتش نشانی، امسال را می‌توان سال آتش نشانی در مدیریت شهری تبریز نام‌گذاری کرد.

وی با بیان اینکه از آخرین خریداری تجهیزات جامع آتش نشانی بیش از ۱۰ سال می‌گذرد، گفت: امسال برای اولین بار ۲۰۰ ست دستگاه تنفسی کامل به همراه ۲۰۰ ست تنفسی یدکی خریداری شده است. این دستگاه ها آخرین نوع تکنولوژی دستگاه های تنفسی ساخت کشور آلمان در سال ۲۰۲۲ است که شرایط حمل آن امکان راحتی مانور عملیاتی و چابکی را در آتش نشان حفظ و وی را برای اجرای مانور عملیاتی مدت زمان طولانی میسر می کند.

زبردست ادامه داد: همچنین ۳۰۰ دست لباس مخصوص اطفای حریق به همراه ۳۰۰ کلاه خریداری و تحویل نیروهای زحمتکش سازمان آتش نشانی شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز تصریح کرد: با حمایت و تاکید شهردار تبریز، اولین بسکت هوایی اطفای حریق کشور که بصورت بومی در داخل تولید شده، توسط سازمان آتش‌نشانی تبریز خریداری و به‌کار گرفته شده است.

زبردست با بیان اینکه ماشین‌آلات و تجهیزات موجود مجموعه در دو ماه پیش، تنها ۶۰ نیاز سازمان را برآورده می‌کرد، اظهار کرد: برای اولین بار ۶۰ دستگاه بی سیم دیجیتال در راستای تامین تجهیزات ارتباطاتی مورد نیاز سازمان خریداری شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2673175
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k