• ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
  • 0k نظر «نمایش»

حذف سپردن وثیقه از شرایط خروج از کشور سربازان در محرم و اربعین

حذف سپردن وثیقه از شرایط خروج از کشور سربازان در محرم و اربعین

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

حضور مشمولان دارای برگه اعزام بدون نیاز به وثیقه در راهپیمایی اربعین

 

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری ایرنا، رئیس نظام وظیفه عمومی فراجا گفت: دانشجویان، طلاب و مشمولان دارای برگه اعزام و یا افرادی که در مهلت قانونی قرار دارند می‌توانند بدون نیاز به سپردن وثیقه در راهپیمایی اربعین شرکت کنند.

رئیس نظام وظیفه عمومی فراجا گفت: دانشجویان، طلاب و مشمولان دارای برگه اعزام و یا افرادی که در مهلت قانونی قرار دارند، می‌توانند بدون سپردن وثیقه در ایام محرم و صفر به راهپیمایی اربعین بروند.

به گزارش ایرنا، سردار تقی مهری روز پنجشنبه در نشستی درباره شرایط خروج از کشور مشمولان در ایام محرم و اربعین اظهار داشت: موضوع امنیت، زیر ساخت و زیر بنای هر گونه فعالیت است، رسالت مهم نیروهای مسلح در نظام مقدس جمهوری اسلامی تأمین امنیت است چه در داخل و چه در مرزها و خارج از کشور، بنابراین در ایجاد بازدارندگی در دشمنان، نیروهای مسلح این وظیفه را به عهده دارند.

وی افزود: سربازان در کنار نیروهای پایور برای دفاع از استقلال تمامیت ارضی نقش مهمی را ایفا می‌کنند بنابراین جایگاهی که خدمت سربازی دارد جایگاه فوق العاده مهمی است و خدمت مقدس است.

سردار مهری درباره تسهیلات تردد مشمولان غیر غایب به کشور عراق نیز گفت: دانشجویان، طلاب و مشمولان دارای برگه اعزام و یا افرادی که در مهلت قانونی قرار دارند می‌توانند بدون سپردن وثیقه از اول ماه محرم - ۱۷ تیرماه - تا پایان ماه صفر - ۱۴ شهریور ماه - از کشور به قصد زیارت عتبات و راهپیمایی اربعین استفاده کنند به صورت سامانه‌ای و هوشمند می‌توانند درخواست خروج از مرزهای هوایی، زمینی را از طریق سامانه سخا با پلیس من یا سایت وظیفه عمومی ثبت کنند.

وی ادامه داد: تا کنون افرادی که ثبت نام کرده اند توانستند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی گفت: متولدین سال ۱۳۸۵ نیاز به ثبت درخواست ندارند و می‌توانند مستقیم به سامانه پلیس +۱۰ مراجعه و درخواست گذرنامه داده و از کشور خارج شوند.

سردار مهری بیان کرد: کسانی که وارد سامانه می‌شوند و جواب مثبت برای خروج دریافت نکردند افرادی هستند که سال گذشته ثبت درخواست کردند اما هنگام‌ بازگشت ورودشان به کشور ثبت نشده این‌ها باید به نظام وظیفه استان خودشان مراجعه و این ثبت را درست کنند.

رئیس نظام وظیفه عمومی فراجا گفت: مشمولان غایب فقط با تعیین و مشخص کردن علت غیبت می‌توانند از کشور خارج شوند.

وورود به صفحه آخرین اخبار سربازی

منبع: خبرگزاری ایرنا

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2878083
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد