• ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
  • 0k نظر «نمایش»

خبر استخدام هزار و ۲۰۰ نفر در آموزش و پرورش بوشهر

خبر استخدام هزار و ۲۰۰ نفر در آموزش و پرورش بوشهر

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

سهمیه استخدام معلم و دبیر استان بوشهر 1200 نفر اعلام شد

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری فارس، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: بر اساس برگزاری سه آزمون آموزگاری، دانشگاه فرهنگیان و دبیری، 1200 نفر استخدام خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از شرکت ۶ هزار و ۴۸۴ نفر داوطلب در آزمون استخدامی رشته آموزگاری آموزش و پرورش خبر داد و گفت: از این تعداد ۵ هزار و ۸۷۰ نفر زن و ۶۱۴ نفر مرد بودند. 

موحدی با بیان اینکه ۸۵۰ نفر از محل ماده ۲۸ جذب خواهند شد، گفت: ۲۸۷ نفر آموزگار ابتدایی که از این تعداد ۵۰ نفر سهمیه آموزش و پرورش استثنایی استان خواهد بود به زودی در ادامه روند آزمون استخدامی جذب خواهند شد. 

وی با اشاره به اینکه ۲۷۵ نفر مربی پرورشی و مراقب سلامت نیز در ادامه آزمون استخدامی جذب خواهند شد، ادامه داد: ۲۹۰ نفر دبیر نیز برای متوسطه اول و دوم که از این تعداد ۵۵ نفر سهمیه هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کار و دانش استان می باشد از طریق  آزمون بعدی جذب می شوند. 

موحدی با بیان اینکه در سال گذشته ۳۵۰ نفر جذب دانشگاه فرهنگیان شده‌اند، گفت: سهمیه امسال این دانشگاه هنوز اعلام نشده است اما می‌توان گفت که از محل سه آزمون استخدامی و دانشگاه فرهنگیان، حداقل یکهزار و ۲۰۰ نفر در آموزش و پرورش استان استخدام می‌شوند. 

وی عنوان کرد: آموزش و پرورش در بین دستگاه‌های اجرایی استان بیشترین رقم استخدامی را دارد و امیدواریم معلمان دلسوز و علاقه‌مند بکارگیری شوند.

صدور ۶۰ هزار حکم برای اجرای قانون رتبه‌بندی 

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطر نشان کرد: لایحه رتبه بندی بعد ۱۱ سال که بر روی زمین مانده بود با همت دولت مردمی ایران قوی به قانون تبدیل شد. در دولت قبل ۱۶ میلیارد تومان در برای این طرح در نظر گرفته شد اما در دولت سیزدهم بالغ بر ۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای این موضوع تصویب شد. 

موحدی بیان کرد: کارگروه تخصصی برای پیگیری اعتراضات معلمان فعال شد که کارگروه آموزش ابتدایی، متوسطه، پرورشی به ترتیب اعتراضات آموزگاران، دبیران و مربیان را بررسی می نماید و در همین راستا رتبه‌های یک و دو در استان پیگیری می شوند و بالاتر از در اختیارات وزارت آموزش و پرورش قرار می گیرد. 

وی با اشاره به اینکه ایراداتی به نحوه اجرا وارد است، گفت: برای اجرا شدن رتبه بندی در استان بوشهر ۶۰ هزار حکم صادر شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2733550
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد