• ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
  • 0k نظر «نمایش»

خبر استخدام ۱۰ هزار معلم تربیت بدنی در آموزش و پرورش

خبر استخدام ۱۰ هزار معلم تربیت بدنی در آموزش و پرورش

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

جذب 10 هزار مربی ورزش از طریق آزمون استخدامی امسال

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری بازار کار، صادق ستاری‌فرد، معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش از استخدام 10 هزار مربی تربیت بدنی از طریق آزمون استخدامی امسال خبر داد.

به گزارش بازارکار از خبرگزاری صدا و سیما؛ صادق ستاری‌فرد، معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش گفت: در آزمون استخدامی سال گذشته ۲هزار معلم متخصص جذب شد و در آزمون امسال بیش از ۱۰‌هزار معلم تربیت‌بدنی جذب خواهند شد.

ستاری‌فرد اضافه کرد:برای تحقق ورزش قوی برای ایران قوی به عنوان یک سیاست باید به مهارت‌آموزی توجه شود و دانش‌آموزان در هر پایه یک رشته ورزشی را آموزش ببینند و اجرا کنند.

ستاری‌فرد گفت:به دنبال اجرای این شیوه‌نامه مهارت به عنوان مهم‌ترین برنامه معاونت، باید تلاش شود، موضوع مهارت‌آموزی به خوبی دنبال شود.

حسین بابویی، مدیرکل تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی نیز گفت: اتفاقات خوبی در زمینه استخدام نیروی انسانی کارآمد در حوزه تربیت‌بدنی در آموزش و پرورش افتاده این امر یک نگاه تحولی است و با مشورت صاحب‌نظران این امر محقق شده است تا معلمان تربیت‌بدنی و مراقبان سلامت جذب مدارس شوند.

وی افزود: یکی از ماموریت‌های معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، مهارت‌آموزی است که یک مساله جذاب و مفید برای آینده کشور و نسل آینده است، امروزه دولت به دنبال فراهم کردن زمینه‌های مختلف برای آموختن مهارت‌های مختلف دانش آموزان است.

وی عنوان کرد:یکی از این مهارت‌ها موضوع مهارت‌های ورزشی است که شیوه‌نامه آن به استان‌ها ارسال شده و برای تدوین این شیوه‌نامه با سه دانشگاه معتبر رایزنی شده است.

بابویی اظهار کرد:این شیوه‌نامه منطبق با شرایط کف مدارس است که اهدافی را مانند هویت‌بخشی به ورزش دانش‌آموزی، کیفیت‌بخشی به درس تربیت‌بدنی، ارتقای سلامتی و نشاط جسمانی دانش آموزان و تبدیل مدرسه به کانون تحول مدرسه دنبال می‌کند.

به گفته وی این شیوه نامه در دوره دوم ابتدایی اجرا می‌شود و به عنوان یکی از روش‌های عملیاتی است که می‌تواند در مدارس اجرا شود.

مشاهده صفحه جامع استخدام مربی ورزش در آموزش و پرورش

مشاهده صفحه جامع آخرین خبر از استخدام آموزش و پرورش

منبع: خبرگزاری بازار کار

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2839911
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد