• ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
  • 1k نظر «نمایش»

خبر استخدام ۳۵۰ نیروی جد‌ید در سازمان محیط زیست

خبر استخدام ۳۵۰ نیروی جد‌ید در سازمان محیط زیست

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۳ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

خبر استخدام 250 نیروی محیط بان در سازمان محیط زیست

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان

خبر 12 آذر 1401: خبر استخدام 350 نیروی جد‌ید در سازمان محیط زیست

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس سازمان محیط زیست کشور گفت: در سال جاری 350 نفر در سازمان محیط زیست استخدام خواهند شد که 250 نفر از آنها محیط بان و 100 نفر کارشناس خواهد بود.

علی سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست کشور با بیان اینکه در استان لرستان شاهد کار‌های الگویی خوبی برای کشور بودیم که جای قدردانی دارد، اظهار داشت: باید همگی در جهت فرهنگ سازی محیط زیست حرکت کنیم هرچند که مردم همیشه نسبت به حفظ محیط زیست از مسئولین جلوتر بوده اند.

او با بیان اینکه صنایع لرستان همکاری خوبی با محیط زیست دارند و امیدواریم که این روند همچنان ادامه داشته باشد، افزود: از توسعه‌ای که همسو با طبیعت باشد حتما حمایت خواهیم کرد و معتقدیم که توسعه باید گره گشای مسائل اقتصادی و زیرساختی باشد.

رئیس سازمان محیط زیست کشور یکی از زیرساختی‌ترین مسائل کشور را محیط زیست دانست و بیان کرد: در بازدیدی که از مجموعه پتروشیمی خرم آباد داشتیم هم کار فرهنگی خوبی در این مجموعه صورت گرفته بود و هم مسئولیت‌های اجتماعی را به خوبی انجام می‌دهند و نماد بسیار خوبی برای سایر صنایع هستند.

به گفته رئیس سازمان محیط زیست کشور مردم استان لرستان هویتی به درازای زاگرس و بیشینه‌ای به تاریخ ایران دارند و این مردم شهیدپرور در مسائل زیست محیطی نیز پیش رو هستند.

سلاجقه با اشاره به افتتاح مرکز پایش تصویری مناطق زیست محیطی لرستان، گفت: این سیستم زنگ خطری برای شکارچیان است و امیدواریم که آن‌ها نیز خود را به شکاربان محیط زیست تبدیل کنند.

خبرگزاری خانه ملت

خبر 12 خرداد 1401: کمبود منابع انسانی در سازمان محیط زیست

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری خانه ملت، رضا انجم شعاع معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست گفت: با کمبود شدید منابع انسانی در سازمان محیط زیست کشور مواجه هستیم.

رضا انجم شعاع معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، گفت: در نشست کمیسیون کشاورزی گزارشی از آخرین وضعیت بودجه سال جاری سازمان حفاظت محیط زیست و عملکرد آن ارائه کردیم، همچنین پیشنهاداتی در خصوص لایحه بودجه 1402 ارائه شد.

وی، ادامه داد: در سال جاری از ابتدای سال تا امروز حدود 30 درصد از اعتبارات تملک دارایی سازمان حفاظت محیط زیست اختصاص داده شده و برخی از ارقام را نیز از خزانه دریافت کرده‌ایم و در حال اجرای طرح ها و پروژه های مختلف در حوزه پایش، حفاظت از محیط های طبیعی، آموزش و فرهنگ سازی هستیم و مجموعه اقدامات دیگری نیز در حال انجام است.

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست با بیان اینکه در نشست کمیسیون کشاورزی در خصوص ساختار سازمان حفاظت محیط زیست و کمبود نیروی انسانی این سازمان تبادل نظر شد، تصریح کرد: در بودجه سال آینده باید به سازمان حفاظت محیط زیست توجه بیشتری شود، در سند تحول مردمی نیز تاکید ویژه‌ای بر موضوعات محیط زیست شده است زیرا نظارت‌های این سازمان با سلامت مردم و کاهش آلودگی‌ها ارتباط دارد.

انجم شعاع با تاکید بر اینکه در هیات دولت نیز مطالبات سازمان حفاظت محیط زیست را در قالب لایحه بودجه سال آینده پیگیری می‌کنیم، عنوان کرد: در حال حاضر حدود 50 درصد از پست‌های سازمانی سازمان حفاظت محیط زیست دارای شاغل است و به شدت در زمینه حفاظت از محیط های طبیعی نیازمند تقویت نیروی انسانی هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر به ازای حدود 10 هزار هکتار از محیط‌های طبیعی یک محیط بان داریم که بر اساس استانداردهای جهانی باید به ازای هر 500 هکتار یک محیط بان مجهز به فناوری‌های نوین و تجهیزات داشته باشیم تا بتوانند ذخایر ژنتیکی را حفاظت کند.

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست با بیان اینکه در حوزه پایش نیز با کمبود شدید منابع انسانی مواجه هستیم که از طریق سازمان اداری استخدامی آن را پیگیری می‌کنیم، گفت: حدود هزار نفر نیروی قراردادی داریم که به دنبال تثبیت آنها نیز می‌باشیم./

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2668465
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k