• ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
  • 0k نظر «نمایش»

خبر جذب نیروی انسانی جدید در اورژانس آذربایجان شرقی

خبر جذب نیروی انسانی جدید در اورژانس آذربایجان شرقی

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اورژانس آذربایجان شرقی نیروی جدید جذب می‌نماید

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری فارس، رئیس اورژانس آذربایجان شرقی گفت: در آینده نزدیک نیروهای جدید در پایگاه اورژانس آذربایجان شرقی جذب خواهند شد.

اصغر جعفری‌روحی امروز  در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: در آذربایجان شرقی ۱۴۱ پایگاه فعال زمینی، موتوری و هوایی اورژانس داریم که از این تعداد در حال حاظر سه پایگاه موتورلانس و یک پایگاه اورژانس هوایی فعال هستند.

وی ادامه داد: با توجه به مذاکرات و پیگیری های صورت گرفته، قول های مساعدی برای راه اندازی مجدد پایگاه دوم اورژانس هوایی استان در شهرستان میانه نیز داده شده و علاوه بر این افزایش پایگاه‌های موتورلانس در تبریز و شهرهای بزرگ استان در دستور کار است.

رئیس اورژانس آذربایجان شرقی با بیان اینکه سرمایه اصلی هر سیستم نیروی انسانی است، تصریح کرد: اگر بخواهیم اورژانس استان در بین سایر دانشگاه‌ها به بالندگی و شکوفایی برسد و بتواند این شرایط را حفظ کند، باید به نیروی انسانی بها دهیم و هر چه بیشتر به نیروی انسانی اهمیت دهیم بطبع می توانیم سیستم را  بیش از پیش ارتقا دهیم. 

وی افزود: دومین سرمایه اصلی اورژانس آذربایجان شرقی تجهیزات و مورد سوم املاک و داراییَ‌های سیستم هستند و هدف ما این است که در مسیر توسعه این سه بخش پیش برویم تا هم بتوانیم کمیت ارائه خدمات را افزایش دهیم و مهمتر از آن کیفیت خدمات را بالاتر ببریم.

جعفری گفت: در مجموع زیرساخت‌های اورژانس در آذربایجان شرقی مطلوب بوده و در آینده نزدیک نسبت به جذب نیروی انسانی جدید برای اورژانس نیز اقدام خواهد شد با این حال از سازمان‌های دولتی و خیران برای احداث پایگاه‌های اورژانس به ویژه در هسته مرکزی تبریز و منطقه بازار دعوت کرده و دست یاری به سمت آنها دراز می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2721955
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد