• ۱۴۰۲/۰۲/۱۸
  • 1k نظر «نمایش»

خبر جذب ۲۸ هزار نفر معلم در هنرستان‌های کشور

خبر جذب ۲۸ هزار نفر معلم در هنرستان‌های کشور

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۳۴ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

رضایت 70 درصد معلمان از اجرای طرح رتبه بندی

به گزارش ایران استخدام و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال 28 هزار دبیر، هنرآموز و سرپرست در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای کشور جذب خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اصفهان؛ معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در جمع مدیران مدارس و فرهنگیان شهرستان شهرضا در جنوب استان اصفهان با تأکید بر اینکه محور تحولات، مدرسه است و معلمان در این تحول نقش ایفا می‌کنند، افزود: رفع کمبود نیروی انسانی به‌عنوان یکی از اولویت‌های نظام آموزشی مدنظر است.

مهدی کاظمی با بیان اینکه توجه به مدارس عادی دولتی، مدارس مناطق حاشیه‌ای، روستایی و عشایری از اولویت‌های آموزش و پرورش است، گفت: سال گذشته پس از سال‌ها سرانه آموزشی را احیا کردیم.

وی با اشاره به پیش‌بینی ۴۰ هزار میلیارد تومان اعتبار رتبه‌بندی در دولت سیزدهم گفت: کلیات موضوع رتبه‌بندی گامی روبه‌جلو در راستای ارتقا نظام تعلیم و تربیت بوده که در آن ارتقا حقوق معلمان هم اتفاق افتاد.

کاظمی با تأکید بر اینکه هدف از رتبه‌بندی ارتقا کیفیت نظام تعلیم و تربیت است، افزود: نکته مهم این است که دانش‌آموزان را برای آینده این کشور تربیت کنیم که این امر نیازمند کسب شایستگی‌های مختلف معلمی است.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه نسبت به اصلاح برخی نکاتی که در آیین‌نامه است پیشنهاد‌هایی مطرح شده است، گفت: با توجه اعتراضات ثبت شده ۷۰ درصد معلمان از اجرای رتبه‌بندی رضایت داشته‌اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2735830
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k